Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [Home]
RandomArchive logo

your last 2digits are the age of your next sex partner

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Thread replies: 288
Thread images: 19
your last 2digits are the age of your next sex partner
>>
rolling stones
>>
>>680480661
Rolling.
More then 18 or suiside.
>>
>>680480661
fuck it.....rolllin
>>
>>680480661
Rolling for 18
>>
>>680480876
Nah, reroll
>>
>>680480909
Welp
>>
>>680480661
Roll lower then OP
>>
69 get
>>
File: 1460319590068.jpg (83 KB, 816x1232) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1460319590068.jpg
83 KB, 816x1232
>>680480661
rooll
>>
please be 20-30
>>
>>680480961
Sigh...
>>
rollinnnn
>>
16
>>
2 to 6 are totes okay
>>
Roll for 4
>>
>>680481046
Fuck
>>
I can pick 12 right
>>
Hmm lurk roll
>>
rolan
>>
>>680480991
Oh nooo
>>
>>680481089
fuck..
>>
OkDOk
>>
Roll that beautiful bean footage
>>
>>680480965
Dam almost
>>
j.k. rollin
>>
>>680481111
witnessed
>>
>>680480661
Under 30 hopefully
>>
Llor
>>
please
>>
23 get
>>
>>680481111
Checked
>>
rolllin'
>>
>>680480661
Rolliiiin
>>
File: 1449720626143.png (21 KB, 500x496) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1449720626143.png
21 KB, 500x496
>>680480661
roll
>>
>>680480661
Rollio

▲▼▲
>>
Rolling.
>>
>>680481102
Someone wanna swap? Im not really into cp
>>
>>680481106
This sounds like a bad idea...she isn't even at the curious stage of like 9-11...
>>
>>680481213
Close enough
>>
>>680480661
rooooll
>>
>>680480661
I hate myself for this.

Rolling.
>>
11 get
>>
Rawll
>>
>>680480661
Dear Lord please help me
>>
>>680481298
Nah, reroll
>>
>>680480661
19 get for confirmed truth
>>
>>680481310
Fuck yea
>>
This is a good hint to when I'll lose my virginity
>>
>>680481295
shit. reroll
>>
Roll. Will masturbate to this age.
>>
kden
>>
>>680481292
Good job anon
>>
>>680480661
Rolling for soup.
>>
>>680480661
Teach me how to dubby,
Teach me how to dubby.
All the dubbies love me,
All the dubbies love me.
>>
>>680480661
>imba dubs zero
>>
rollerino
>>
Ok let's see
>>
>>680480661
rll
>>
>>680481387
Reroll
>>
>>680480661
Rallin
>>
n
>>
>>680480661
rolling for 17 - 22
>>
Duck
>>
buh
>>
>>680481444
Checked
>>
>>680481399
what..
last try
>>
this isnt going to end well
>>
>>680480661
arite
>>
File: image.jpg (52 KB, 320x214) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
52 KB, 320x214
Going for 80 or older.
>>
>>680480661
roll'd
>>
>>680481401
Optimal age
>>
Rrrrrrooollllll
>>
>>680481399
Lol
>>
File: 1456677149120.jpg (17 KB, 301x485) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1456677149120.jpg
17 KB, 301x485
Rollin
>>
>>680481444
im trippin' Buddy
>>
File: 1460662202497.jpg (49 KB, 960x720) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1460662202497.jpg
49 KB, 960x720
https://www.youtube.com/watch?v=TsAwSNftC7Y
>>
Rull
>>
>>680481517
Ephe
>>
16 get
>>
>>680480661
roleq
>>
Rollllllll
>>
>>680480661
Rollin'
>>
>>680481629
brave reroll
>>
File: hR.jpg (41 KB, 298x298) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hR.jpg
41 KB, 298x298
>>680481444
what the fuck o hell no
>>
rolllll
>>
Rollingggggg
>>
I tap anything
>>
Shit
>>
>>680480661
I hope my first sex partner is close to my age...
>>
98 get
>>
>>680481709
reroll
>>
>>680480661
roll
>>
reroll
>>
Roll 18 or suicide
>>
>>680481792
Got too cucky
>>
Rollo
>>
Roland Trump.
>>
Damn
>>
Rollerino
>>
Come on loli
>>
Rip
>>
rulls og
>>
-21 get
>>
Rolling for glory
>>
Is 00 , 100 or Newborn?
>>
18 get
>>
let's see about this
>>
Rell
>>
18+ pls
>>
>>680481839
reroll
>too young
>>
Under 16 plz
>>
File: 200Lewd.jpg (82 KB, 500x738) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
200Lewd.jpg
82 KB, 500x738
Roll
>>
File: 1452824575763.gif (971 KB, 500x500) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1452824575763.gif
971 KB, 500x500
>>680481808
>>
please <30
>>
Fucking niggers
>>
Mackerel
>>
>>680481887
eh... I am robbing the grave for the SS money?
>>
13 pls
>>
>>680481111 Well ok then
>>
>>680480661
oh deity help me
>>
fetish pls
>>
Please, do not fail me, roll God.
>>
>>680481990
>>680481993
>>680481996
poor faggots
>>
>>680482000
i don't know how i feel about this
>>
On the clock and she's too tight for this cock.
>>
Rollo
>>
>>680480661
Cougar roll!
>>
>>680482000
Well its under 30
>>
rolling for toddler
>>
Last two digits
>>
öl
>>
File: 1454913792172.jpg (57 KB, 456x619) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1454913792172.jpg
57 KB, 456x619
>>680482000
>Fucking a stillborn
>>
Hi
>>
Rell
>>
>>680480661
Rool
>>
Rerollin
>>
>>680482096
That is not what i was expecting...
>>
>>680482105
fuck yes
>>
>00
>>
its time to roll
>>
Roller.
>>
>>680482000
you have to fap with semen as lube
>>
23 get
>>
Rolling
>>
Rolling for 12
>>
loli get
>>
>>680482194
reroll
>>
>>680480661
Nigge
>>
Why not?
>>
>>680480661
lets get a 25!!!!
>>
14
>>
Rolling for 28
>>
rolll
>>
tsarty
>>
>>680480661
nigga
>>
>>680480661
get?
>>
>>680480661
fingers crossed
>>
Rollan
>>
be nice
>>
>>680482241
dam it! maybe this time
>>
rllet
>>
Roll for not being a pedo
>>
rolling!!
>>
18 get
>>
I assume 22, so rolling for dubs.
>>
>>680480661
Rollerino
>>
Sure why not
>>
>>680482356
its even worse!! FML
>>
>>680482422
>>680482425
Close one!
>>
File: image_5.jpg (106 KB, 810x1026) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image_5.jpg
106 KB, 810x1026
I guess I have to roll again. 97 is unacceptable.
>>
File: mussolini2.jpg (90 KB, 460x635) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
mussolini2.jpg
90 KB, 460x635
Benito age pls
>>
>>680482190
ive tried, gets really messy REALLY fast. also when youre done really makes you ponder suicide
>>
>>680482422
Hell, I'll take 22.
>>
File: 1458740800613.jpg (41 KB, 550x512) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1458740800613.jpg
41 KB, 550x512
> implying I will ever have a sex partner

lets just say this is the age I die
>>
oh boy lets see ....
>>
>>680480661
14 get!
>>
>>680480661
roll
>>
>>680482451
i wont stop untill i get a 25!!!
>>
>>680482507
underage b&
>>
File: 1460046295718.jpg (41 KB, 680x544) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1460046295718.jpg
41 KB, 680x544
R-r-r-rolll the dice.
>>
>>680482582
lmao it gets worse and worse.......
>>
10 or under, I hope 02
>>
Rolleroni
>>
21 because I'm 15 and want beers and wines and liquors.
>>
>>680480661
rolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
>>
>>680481010
Cheeky bastard
>>
>>680482507
it's okay anon, we are all already dead inside
>>
rolling for 0
>>
Rolling in a similar fashion to that of a rounded object. Yeah.
>>
ye?
>>
>>680480661
alrightythen
>>
>>680482518
nice one
>>
ay
>>
>>680482694
mods
>>
>>680482498
> 98
KEK
>>
Rolling for great glory
>>
>>680482694
(USER HAS BEEN BANNED FOR THIS POST)
>>
>>680480661
googogogogo
>>
>>680480661
Rawlin
>>
>>680482797
well fuck
>>
Aight
>>
>>680480661
Roll
>>
rollo tony brown town
>>
ok
>>
Let me not be a pedophile thanks
>>
Anything between 16-50 is fine
>>
Rolls royce
>>
Rollin sines
>>
12 get
>>
Rollin for gold
>>
>>680482868
third time's a charm ?
>>
rollerino
>>
File: marilu-334x400[1].jpg (33 KB, 334x400) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
marilu-334x400[1].jpg
33 KB, 334x400
>>680482564
Ah well, as long as I can choose Marilu Henner.
>>
roooooollio
>>
roll for fun
>>
>>680482982
god damn it.
>>
>>680482999
check em
>>
rolan duck
>>
18 incoming
>>
>>680480661
r-rolin
>>
>>680483032
that's more like it
>>
>>680482982
let me roll for you.
>>
>>680480661
rooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
>>
>>680482850
>>680482827
>implying mods care
>>
>>680483092
fuuuuu
>>
18?
>>
Between 14-40
>>
rollor
>>
Rollan
>>
Rawlinsq
>>
>>680480661
kek
>>
>>680482999
TRIPS AND YOU'RE FUCKING A 99 YEAR OLD
KEKEKEKEKEKEKEK
>>
g
>>
>>680483083
fuckin ell re roll
>>
rollio
>>
>>680480661
-15 or +85
>>
>>680483158
Reroll
>>
Reroll
>>
Rollerino
>>
>>680480661
inb4 00 perma wizard
>>
rolling for 1-4
>>
oreo
>>
19?
>>
11-25
>>
Too old
>>
>>680483207
I'M NOT A FUCKING LOLICON OR A GRANNY HUNTER FUCK ME
>>
Rolling for perfect age, 17
>>
>>680483188
fuuuuuck
>>
rr
>>
Ayy
>>
Roll de la roll
>>
Fuck the police
>>
rollin'
>>
>>680483317
OH SHIT
>>
30s pls?
>>
Fetus get
>>
>>680480661
rawl
>>
>>680483317
dang
>>
>>680480661
Ok
>>
Rollin'
>>
>>680483317
THIS GUY IS A GOD

PREDICT MY FUTURE PLEASE
>>
>>680483317
i think you mean 12
>>
>>680483400
so... hmu ian watkins
>>
>>680480661
Rollerball
>>
>>680483391
now you gota settle for 91 though :^)
>>
go !
>>
Rolan
>>
>>680483316
Close enough
>>
>>680480661

?
>>
File: Aw shit nigger.gif (364 KB, 540x300) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Aw shit nigger.gif
364 KB, 540x300
>>680483317
HOLY FUCK
>>
>>680483492
Oh fuck...
>>
>>68048211 not stillborn, under 1 year old, but I would fuck a stillborn, is there a number for newborn still on the cord?
>>
Roll
>>
>>680481925
0 is younger than 1 year bro
>>
But what if you're gonna be a wizard forever
>>
roll it
>>
please 11-25
>>
>>680480661
l
>>
>>680483471
Gilf fuckers unit!
>>
Rell
>>
>>680483742
reroll
>>
>>680483451
You seem like a 23
>>
>>680483642
Not bad I'd fuck a milf
>>
Rollanaldo
>>
>>680483857
23/10 ~ IGN
>>
>>680483917

Perfect
>>
11 to 14 get
Thread replies: 288
Thread images: 19


Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [Home]
Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [Home]


If you need a post removed click on it's [Report] button and follow the instruction.
If you like this website please support us by donating with Bitcoins at 16mKtbZiwW52BLkibtCr8jUg2KVUMTxVQ5
All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from that site. This means that RandomArchive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.