Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | Blowjobs | Archived.Moe | 4Archive.org [Home]
4chan archive logo
You are trapped in a room with a female for...
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 388
Thread images: 29
File: 1472883589977.gif (2 MB, 320x212) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472883589977.gif
2 MB, 320x212
You are trapped in a room with a female for 1 whole year. Every single day, every morning, afternoon and night, you have to have sex with her for the entire year.The last 2 numbers of your post reveal her age. 00 gets a male the same age as the poster below yours. Only your first roll counts. Goodluck.

> rolling for pic related - perfect 11 year old babe that I'd make love to and marry. My friends would be so jealous because she's perfect beautiful and gorgeous
>>
>>703128447
>47
get fucked OP, rolling
>>
roll
18 pls
>>
>>703128544
shit
>>
rooolll
>>
my life is meaningless, rolling
>>
>>703128588
Wow double dubs fucking kill me
>>
facking rollin
>>
Roll
>>
double nigger
>>
sdvsdv
>>
>>703128447
oh
>>
Rolling for 16-28

If I get her pregnant does it stop?
>>
Rolllllllll
>>
whew
>>
>>703128447
rooloing niggas
>>
>>703128447
roll
>>
>>703128697
fuck my life
>>
want 98+
>>
>>703128447
Roll>>703128447
>>
What fate awaits me?
>>
roll
>>
rolling for 99
>>
yeet
>>
rolllll
>>
Well
>>
psshh
>>
rolling for a 69
>>
rol
>>
yeah okay rollnig
>>
File: 135345198036.jpg (9 KB, 198x254) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
135345198036.jpg
9 KB, 198x254
Rolling for 00.
>>
Roll
>>
beep
>>
My
>>
pls
>>
oh no
>>
Rollyo
>>
welp
>>
it's time
>>
Pls
>>
rollo
>>
roll
>>
Roll
>>
>>703128816
>>703128817
nice
>>
K
>>
Roll
>>
Roll
>>
Please be between 15 and 35
>>
roll
>>
>>703128447
rolllll
>>
RAWLIN
>>
File: KeWFwAZ.gif (1 MB, 426x568) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
KeWFwAZ.gif
1 MB, 426x568
>>703128724
perfect
>>
rolling
>>
rollllll
>>
please god
>>
>>703128447
Hope she's really old or really young. Then I can realize my dream of fucking a woman to death.
>>
I'd like a nice 18 year old with wide birthing hips thank you.
>>
>>703128888
wew lad
>>
Roll baby
>>
Fuck
>>
>>703128447
im ok with this.
>>
roll.
>>
>>703128733
I'll trade you
>>
rolling
>>
ROLLOOO
>>
Rolling
>>
>>703128447
Rollo
>>
Rolling in the deep
>>
i like nigros
>>
Rollz
>>
Roll fuck me
>>
roll
>>
File: 1472598589116.jpg (47 KB, 960x465) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472598589116.jpg
47 KB, 960x465
>>703128746
Jesus christ no. I mean... there're some hot MILF pornstars but given my luck I'd end up with some trailer trash land whale.
>>
>>703128945
DAMN! oh well maybe i can get her to make me pancakes
>>
lego
>>
25
>>
Rolling for 20
>>
>>703128447
kind of interesting
>>
rawlin
>>
hail hydra
>>
Yolo
>>
Roll
>>
roll
>>
>>703128908
Wanna trade?
>>
rawl
>>
File: 1424401776339.jpg (8 KB, 278x181) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1424401776339.jpg
8 KB, 278x181
>>703128888
>>
>>703128447
Don't fuck this up.
>>
roll
>>
>>703128447
rollin rollin rollin
>>
rolling rolling
>>
roll
>>
Ro!!
>>
rollo
>>
rolling
>>
Roll
>>
>>703128447
Spaghetti
>>
Rollin 9
>>
rooooooooooooll
>>
>>703128944
excellent sir.
>>
roll
>>
Hpw the hell r we going to know sex of the person below??
>>
reroll
>>
rolling for 12
>>
>>703128447
Fuck it why not
>>
Pray for young MILF age
>>
Please be young
>>
>>703128968
unlucky m8
>>
>>703129001
Idk how to handle this
>>
roll
>>
rollin'
>>
Roll
>>
>>703128447
Rollbitch
>>
Roll
>>
ok rolling
>>
Sheeeit.
>>
>>703128447
roll
>>
Rolerino
>>
Roll
>>
>>703128447
rolled
>>
Roll.
>>
roll
>>
15 plz
>>
Roll
>>
roll
>>
File: 200w (2).gif (3 MB, 200x112) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
200w (2).gif
3 MB, 200x112
>>703128447
>>
Fuckin Rollin
>>
inb4 V&
>>
>>703128447
>>703129111

OP I did it. I got 11.
>>
roll
>>
Roll
>>
>>703128447
roll
>>
>>
barrel roooll
>>
Roll
>>
Don't fuck me over
>>
>>703128447
roll
>>
>>703129195
Fuck...
>>
Here goes
>>
>>703128447
Rolling for tight pussy
>>
HERPDERPLSX
>>
roll
>>
gg
>>
do we get food tho?
>>
>>703128447
14 pls
>>
>>703128447
roll
>>
Ok...
Roll
>>
what the fuck fam
>>
Rollllaan
>>
Lel
>>
>>703128447

Roll em
>>
>>703128447
ok lets see
>>
roll
>>
k rollin'
>>
Rolll
>>
>>703128447
rollinga
>>
Roooooooooole
>>
Roll
>>
:(
>>
Roll
>>
Roll
>>
>>703128447
Rollin. dickjuice
>>
they see me ROLLIN
>>
Rawl
>>
File: KF70Thh.jpg (211 KB, 1080x1428) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
KF70Thh.jpg
211 KB, 1080x1428
>>703129111
Nice trips.
>>
>>703129201

Noice
>>
>>703129182
reroll
>>
>>
>>703129314
nice
>>
Might as well
>>
>>703128447
16-30 with medium sized tits, blonde hair and a handful of ass please
>>
>>703128447
ROLLERIONO
>>
roll.
>>
>>703128447
rollin
>>
>>703128447
Check em
>>
Sigh. Rolling.
>>
80 get
>>
Watch me get perfect age range 18-28.

Rrrrrrrrrrrrrrrrrroll!
>>
>>703128447
rolan
>>
roll
>>
Roll
>>
Rawl
>>
>>703128447
random roll for science
>>
rloing
>>
>>703128447
roll, roll, roll mah joint
>>
Rollerama
>>
>>703128447
Between 8 and 17 or I will an hero on cam.
>>
this is going to suck
>>
roll
>>
rallin
>>
Roll for 19
>>
sdsad
>>
Roll
>>
File: 1470749161978.jpg (257 KB, 1192x1025) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1470749161978.jpg
257 KB, 1192x1025
here we go
>>
Rawl
>>
roll
>>
File: Untitled-1.jpg (69 KB, 283x283) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Untitled-1.jpg
69 KB, 283x283
>>703129301
you sick fuck
>>
Nog
>>
roll
>>
I accept my fate
>>
pls
>>
r..oll
>>
Rowl
>>
>>703129402


FUCK
>>
>>703129399
FUCK
>>
>>703128447
broll
>>
>>703129469
KEK
>>
20 please
>>
>>703128447
rolly polly olly
>>
Rollin
>>
gwt
>>
roll
>>
roll
>>
>>703128447
rollan
>>
>>703128447
>>703128447
Roll
>>
Rolley
>>
Rolling for Science!
>>
File: 1470716987542.jpg (82 KB, 707x1000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1470716987542.jpg
82 KB, 707x1000
>>703129491
not so good
>>
>>703129520
That's better
>>
>>703128447
leggo 19
>>
Roll
>>
>>703128447
fbi plz
>>
Rowlling
>>
Rollo
>>
Llor
>>
rorr
>>
File: 1473297129663.png (1 MB, 1169x756) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1473297129663.png
1 MB, 1169x756
>>703128447
No old hags please
>>
Rol
>>
why not
>>
Roll
>>
Pls
>>
Roliolio son!
>>
just giving it a go, perhaps I'll shoot myself
>>
jkrowlling
>>
'ollll
>>
this is going to suck
>>
Rollan
>>
Rollerino
>>
rol
>>
Here we go
>>
Let's hope its legal
>>
roller
>>
>>703128447
kay
>>
*wince*
>>
Lets see
>>
Rawl
>>
Roll
>>
rrrrrr
>>
File: 1472873684438.jpg (23 KB, 262x489) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472873684438.jpg
23 KB, 262x489
>>
Roll
>>
goddmN
>>
Grandmaster Roll and the furious 16!
>>
Anywhere between 15 and 50 get
>>
roll
>>
rolllllllz
>>
>>703128447
roll
>>
Rollit.
>>
rollerino
>>
ROLLLLLLLL
>>
>>703128447
Yair
>>
>>703129718
Nice
>>
Rolll
>>
rolling
>>
Rollen
>>
Rolll
>>
rolling
>>
k
>>
Rolling stoner
>>
File: 1472582613244.jpg (23 KB, 411x411) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472582613244.jpg
23 KB, 411x411
>>703129600
This is an outrage.
>>
Rooolllll
>>
>>703129702
Welp, I guess I'm a fucking pedo now.
>>
lmao
>>
>>703128618
Nice also rull
>>
Rolling...
>>
o bby
>>
Roll
>>
roll
>>
>>703128447
rolling now.
>>
>>703129801
pls
>>
File: IMG_20160320_173123.jpg (295 KB, 1024x1024) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_20160320_173123.jpg
295 KB, 1024x1024
Rollllll
>>
killme
>>
Need me that sweet SSI check
>>
njmklkkl
>>
Gimme 17 year old highschool volleyball player
>>
Rollinb
>>
>>703129799
like em cold and stiff, do ya?
>>
rawling
>>
Roll
>>
Roll
>>
Rollolol
>>
roll
>>
roll***
>>
>>703129868
fuck you reroll
>>
01 get!
>>
>>703129885
Fuck me runnin
>>
Rolling
>>
>>703128447
rollin
>>
Rolololo
>>
Don't let me suffer. I've been a good goy.
>>
ye
>>
Rollin
>>
HERE IT GOES BOIS! Hoping for 99. I love me a gummy job
>>
>>703129910
Fuckin score
>>
13
>>
Rollerino
>>
anything sub 18 ftw
>>
roll
>>
Rol
>>
>>703128447

Henry faggot Rollins
>>
No jail please
>>
Nigger
>>
File: 1473299926964.jpg (53 KB, 495x960) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1473299926964.jpg
53 KB, 495x960
>>
Might as well
>>
gogo
>>
Rool
>>
>>703129979
>>703129991
We are stuck with grannies
>>
Never lucky
>>
yikes
>>
>>703129996
fuck this reroll
>>
niggers
>>
rall
>>
rollin
>>
>>703128447
brrrum brrrum brrrum
>>
File: dahl.png (275 KB, 600x602) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
dahl.png
275 KB, 600x602
>>703128447
>>
Ayyy lmao
>>
Rollio
>>
>>703128447
rroll
>>
Roll
>>
>>703128447
no granny's
>>
lets see.
>>
Roll
>>
pedo gods, have mercy and save me from your anger
>>
rolling for jailbait
>>
>>703128447
ok
>>
>>703128447
rollin for loli but expecting grandma.
>>
Red
>>
Rollin
>>
99 get
>>
roll
>>
Roll
>>
roll
>>
>>703128447
rollerino
>>
>>703130112
fuck yea
>>
roll
>>
>>703130003
Oh god help me
>>
>inb4 00
>>
99 get
>>
File: image.jpg (98 KB, 329x848) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
98 KB, 329x848
>>703128447
>>
File: 1458786964506.jpg (42 KB, 500x375) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1458786964506.jpg
42 KB, 500x375
Rolllll
>>
>>703128447
Rawl
>>
>>703130240
Damn it
>>
Roll
>>
File: 1470795200819.jpg (63 KB, 780x859) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1470795200819.jpg
63 KB, 780x859
Roll
>>
File: Ok.jpg (129 KB, 532x923) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Ok.jpg
129 KB, 532x923
>>703130209
Close enough to this girl
>>
Rolling I guess
>>
File: assbro1.webm (2 MB, 1408x962) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
assbro1.webm
2 MB, 1408x962
>>703128447
rollerino
>>
File: race.jpg (37 KB, 485x481) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
race.jpg
37 KB, 485x481
>>703130021
>>
>>703128447
really rolling
>>
>>703128447

Rolling ftw.
>>
>>703130301
Oh shit I dun hit the jackpot
>>
Roll
>>
Tggg
>>
>>703130293
Fuckin 93
>>
Oh heck
>>
Roll
>>
Fuck it
>>
roll
>>
Hope I get that low numbers
>>
>>703130196
reroll
>>
Rollin
>>
Roll
>>
>>703130412
Oh shit
>>
rolly
>>
>>703130586
fuck dude
>>
Why not 99 get
>>
>>703129399
Checked
>>
asdfasdf
>>
>>703129013
WAIT NEVER MIND I ACCEPT MY FATE GIMME GIMME GIMME
>>
File: 1473126289492.png (197 KB, 379x289) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1473126289492.png
197 KB, 379x289
Rolling
>>
>>703128447
roll
>>
rolloreino
>>
>>703130666
Oh boy
>>
roll?
>>
roll
>>
>>703128447
rolluot
>>
>>703130800
>>703130836
fuck this shit... im out
>>
goddamnit
>>
>>703128447
roll get 1 years old please
>>
rollirino
Thread replies: 388
Thread images: 29
Thread DB ID: 79706



Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.