Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | Blowjobs | Archived.Moe | 4Archive.org [Home]
4chan archive logo
kik loyalty thread PART 2
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 377
Thread images: 66
File: 1473309562456.png (160 KB, 750x1334) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1473309562456.png
160 KB, 750x1334
kik loyalty thread PART 2

btw im not OP
>>
>>703014670
BUMP
>>
>>703014670
Keep it up
>>
Ashcrook13 next
>>
ready to see work girl's body
>>
Bamp
>>
bump for the cause
>>
BUMP
>>
>>703014817
why would you make a new thread when you're not op, literally what is the point

sage
>>
>>703014670
bump
>>
>>703014886
don't worry my dick is up
>>
Good work anon
>>
>>703014670
Shameless self bump :3
>>
File: hQKSmAX.gif (74 KB, 500x533) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hQKSmAX.gif
74 KB, 500x533
Bump
>>
Buuuump
>>
>>703014954
Bull fucking shit. Prove it
>>
>>703014945
He told someone to
>>
bump
>>
File: image.png (386 KB, 750x1334) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
386 KB, 750x1334
>>
>>703014945
Because OP asked retard
>>
>>703014945
Because he said so faggot, also so theres a thread he can post to when 404.

nigger
>>
kik MChavez6, please try
>>
>>703015052
You want a pic of my dick?
>>
Following while doin homework (Bump)
>>
If your gf has kik you're already fucked. It's almost entirely used for hooking up with randoms from the internet
>>
Rooting for sloot Chesley or whatever
>>
>>703014908
he said dont post, white knights everywhere
>>
>>703015151
this guys knows
>>
>ITT: OP showing guys with girls as their profile pic his dick over and over while they play the part
>>
Bumping
>>
What's new with Chelsea c?
>>
bump keep this shit alive
>>
File: image.png (167 KB, 750x1334) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
167 KB, 750x1334
>>
File: 121.png (25 KB, 300x100) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
121.png
25 KB, 300x100
>>703015067
>"I'm sorry!"
You ain't got game
>>
bump
>>
>>703015278
This guy yes think she's gonna break?
>>
>>703014670
This is so blatantly fake, fuck off OP.
>>
>>703015307
OH FUCK HERE WE GO
>>
>>703015307
Prepare for the payoff

He's baited us this far
>>
>>703015308
You didn't see the last thread buddy
>>
Whore!
>>
>>703015307
Make sure to call her out on being a tease if she doesn't follow through...
>>
>>703015307
HERE COMES THE PIC OF HER DICK
>>
>>703015307
synchronized fap
>>
>>703015307
We know it's fake just show nudes faggot
>>
Ay shit new thread
>>
>>703015307
Inb4 summer
>>
>>703015307
I had such high hopes for her, shame really
>>
File: 125221642329.jpg (31 KB, 369x344) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
125221642329.jpg
31 KB, 369x344
>>703015430
I did
>>
File: 1473209744068.jpg (143 KB, 1440x1415) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1473209744068.jpg
143 KB, 1440x1415
>>703015307
Fakeeee
>>
>>703015307
so fake

kys
>>
>>703015395
Probably is but in all honest dumb sluts do talk this type of bullshit, you would know that if you actually got pussy in life.

But yes most of these are probably fake.
>>
>>703015307
dick pic or mom death post inbound
>>
OP needs to wave a dick in her face some more. That's obviously all it takes.
>>
Inb4 banana or cone
>>
>>703015428
I feel like I'm the one baiting myself though.
>>
>>703015485
AYY NIGGA WAS GOOD
>>
>>
>>703015531
prove it
>>
File: image.jpg (9 KB, 200x176) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
9 KB, 200x176
>>703015307
Fake or nah, I better see at least one titty OP
>>
Let's get this Chelsea closure
>>
>>703015566
try it OP do it now OP
>>
<itt: underage beta virgins who should be in bed by now wishing they were this alpha to land girls
>>
Do Rdioheart_luv
>>
File: joker.gif (112 KB, 238x192) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
joker.gif
112 KB, 238x192
Who cares if it could be fake, enjoy the fantasy everyone.
>>
File: yotsubato-74.jpg (102 KB, 379x438) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
yotsubato-74.jpg
102 KB, 379x438
>>703015633
>>
What is OPs kik to send the gfs username to?
>>
>>703015610
Oh shit wassup
>>
>>703015702
Okay bby
>>
>>703015722
this
>>
File: 1473211273534.gif (122 KB, 329x353) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1473211273534.gif
122 KB, 329x353
>>703015626
You can prove it yourself, you just have to have common sense and not be a retard. Oh wait..
>>
Op make a kik group so we can all blackmail her after we get the nudes
>>
>>703015633
see last thread
>>
bumping for possible win
>>
>>703015722
What he said.... also checked
>>
File: image.gif (141 KB, 400x400) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.gif
141 KB, 400x400
>>703015622
Hey I just read this earlier!
>>
>>703015663
This guy knows.... go to bed little faggots
>>
>>703015549

dumb sluts say this shit to people that they know, not random strangers on the internet they've never seen or talked to or even live near. women can get all the dick pics they want off the internet. its different when they actually want to get fucked. these are guys or fake. notice OP has received ZERO pics, and the one he did receive came up on google images, lol...
>>
>>703015722
>>
>>703015740
Brandontx80
>>
>>703015722
My life isn't that delusional, I need the real shit. Fantasy does fuck all for me.
>>
fake or not hurry the fuck up jesus christ
>>
>>703015753
I AIN'T SEEN YOU SINCE THAT OMEGLE THREAD IN 09
>>
>>703015793
thats spooky af t b h
>>
File: YZJt8WD.gif (69 KB, 500x533) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
YZJt8WD.gif
69 KB, 500x533
>>703015531
>>
File: topsnek.jpg (53 KB, 369x364) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
topsnek.jpg
53 KB, 369x364
>>703014670
Op, this one

theogtizzle
>>
damn my gf chelsea is a whore
>>
Plz get tit
>>
File: 1473214729451.gif (3 MB, 444x232) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1473214729451.gif
3 MB, 444x232
>>
File: 1469674190518.jpg (58 KB, 612x841) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1469674190518.jpg
58 KB, 612x841
>>703015740
>>
where the fuck is OP
>>
File: image.png (184 KB, 750x1334) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
184 KB, 750x1334
>>703015307
Totally asking for more. And no I'm not 17
>>
>>703015801
That's a great fucking idea, do it OP
>>
SammyxoxLove
>>
>>703015839
Shut the fuck up pussy
>>
>>703015923
B8
>>
File: 1473210667382.jpg (212 KB, 500x748) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1473210667382.jpg
212 KB, 500x748
>>703015899
>>703015913
This isn't even my final form
>>
>>703015969
lord
>>
Can help OP out if he is buys. Send your kids to olin0326
>>
>>703015969
O shit op.

FINISH HIM
>>
>>703015801
THIS
>>
>>703015969
Is it even someones girlfriend though?

I thought this was a fucking loyalty thread.
>>
>>703015880
thing is we don't know if its fake, so keep ur chin up
>>
>>703015969
nice good job op
>>
>>703015969
>inb4 she sends a cock bigger than yours
>>
Gonna fap to the pic
>>
>>703015942
That chick is so hot dude
>>
>>703015801
good god
>>
>>703015969
Bitches ain't shit but hoes and tricks
>>
>>703015969
inb4 dinosaur
>>
>>703016015

keep living that life where you send dudes on the internet your dick and pretend their girls, lol
>>
>>703015989
Yes, do this, like the Old times
>>
>>703015969
inb4 she has a penis
>>
>>703015969
OP DELIVERED AYYE LMAO
>>
>>703015969
go for it boss!
>>
>>703016111
Checked
>>
>>703016111
Don't even say it.

Checked tho.
>>
File: koeqla.jpg (29 KB, 512x414) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
koeqla.jpg
29 KB, 512x414
>>703015969
Yeah okay now I think it's fake ...
>>
>>703016111
Kek and checkd
>>
>>703015969
In b4 OP baited us all.
>>
>>703015804
I'm talking about from this Chelsea cunt
>>
>>703015801
This
>>
>>703016181
No u
>>
File: image.png (169 KB, 750x1334) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
169 KB, 750x1334
>>703015969
>>
>>703015969
Can you think of this girl's bf for a second? I think he already killed himself
>>
>>703016169
>>703016186
inb4 scat porn
>>
>>703016131
Ikr
>>
>INB4 SUMMER
>INB4 SUMMER
>INB4 SUMMER
>INB4 SUMMER
>INB4 SUMMER
>>
File: 1473210009922.gif (457 KB, 500x281) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1473210009922.gif
457 KB, 500x281
>>703016221
Welcome brother
>>
>>703016270
DINOSAUR
>>
>>703016270
show her your cock again or your bulge or something
>>
>>703016273
found the cuck
>>
This is too much suspense we're all gonna get fucked
>>
>>703016270
Kek
>>
>>703016270
this is where he posts from her that we are all faggots and he got us
>>
>>703016270
inb4 dinosaur
>>
>>703016270
Lol you are a bad person op
>>
>>703016270
>pls don't be a dinosaur
>pls don't be a dinosaur
>pls don't be a dinosaur
>pls don't be a dinosaur
>>
>>703016131
too bad her mind is now corrupted by BBC and that will always be in the back of her head
>>
>>703016270
post the profile pic while we wait
>>
Kik jessicajester500

Married jester girl that isnt discriminative against either the combine or xen creatures, they all die
>>
inb4 your mom will die in her sleep
>>
>>703016270

omfg no one types out shit like that unless they're fucking writing a shitty fan fiction... jesus OP post whatever shitty conclusion you've come up with and baited us with and kys
>>
>>703016270
>This is a picture from West Philadelphia where I was born and raised, on the playground is where I spent most of my days
>>
>>703016270
Upload the video of your cock too
>>
Fucking suspense
>>
>>703016332
my thoughts kek
>>
pls be a penis
>>
>>703016273
hes not in the thread, this is fake
>>
ITS COMING
>>
>>703016273
He's probably a cuckold who's fapping his meat raw to this.
>>
File: aVe0VPO_460sa.gif (2 MB, 460x460) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
aVe0VPO_460sa.gif
2 MB, 460x460
>inb4 cock
>>
>>703016270
And then OP stayed true to his word, not showing or telling a soul.

/thread
>>
>>703016270
Embrace for impact
>>
File: get on the floor.jpg (7 KB, 244x207) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
get on the floor.jpg
7 KB, 244x207
>>703016270
>>
>>703016270
Holy shit she might still come back from this
>>
>>703016429
Cuck
>>
>>703016270
typical cat fish avoiding specific pictures by letting the conversation derail from your specific request
>>
>>703016270
Watch OP be like, got you motherfuckers
>>
I wish I could watch my gf fuck another guy .
>>
>>703016109
OP kik Back_to_old_habits
>>
ib4 dinosaur
>>
File: image.png (369 KB, 750x1334) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
369 KB, 750x1334
>>703016270
>>
>>703016499
Fuck off
>>
>>703016499
God dammit
>>
inb4 shemale
>>
File: 1473214287601.png (60 KB, 1920x1080) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1473214287601.png
60 KB, 1920x1080
Inb4
> the fitness grahm pacer test
>>
File: walk.png (38 KB, 300x250) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
walk.png
38 KB, 300x250
wew
>>
File: image.jpg (86 KB, 960x561) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
86 KB, 960x561
>>703016576
>>
>>
Now a pic of her at work
>>
>>703016576
Underwhelming
>>
>>703016576
YESSSSSSSSSSS
>>
>>703016451
Dis
>>
>>703016576
OF YES
>>
>>703016576
Awwww shit
>>
>>703016576
WINRAR
>>
>>703016576
lolwut
>>
>>703016576

Boo.
>>
>>703016576
Bazinga
>>
>>703016576
WELP, PACK IT UP BOYS
>>
File: 1465194470921.jpg (24 KB, 319x321) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1465194470921.jpg
24 KB, 319x321
>>703016576
>>
>>703016576
more ass more face c'mon op
>>
>>703016576
HE DELIVERS
>>
>>703016576
niceeeeee, save and post pic
>>
>>703016576
W I N R A R
I
N
R
A
R
>>
>>703016576
How underwhelming
>>
>>703016576
>>
>>703016576
Oh fug, reverse search guys!
>>
File: y tho.jpg (60 KB, 719x388) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
y tho.jpg
60 KB, 719x388
>>703014670
Theogtizzle

op you here dog?
>>
>>703016576
tell her that now you're horny and want tit pics
>>
File: 1473224614615.jpg (21 KB, 332x332) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1473224614615.jpg
21 KB, 332x332
>>703016576
Oh shit!
>>
BLACK MAIL KIK GROUP NOW OP
>>
>>703016643
shit, google couldnt find this. OP IS AUTHENTIC
>>
>>703016430
>>703016454
>>703016473
>>703016472
>>703016482
>>703016483
>>703016486
kik her yourself:
carrgirl1995
>>
where dem tits?
>>
>>703016576
>profile picture has no glasses
>gallery picture clearly has glasses

FAKE
>>
>>703016576
Daymn son!
>>
>>703016576
Ghey
>>
File: dear diary.jpg (37 KB, 352x375) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
dear diary.jpg
37 KB, 352x375
>>703016576
delivered very nice OP
>>
>>703016717
Fuck off faggot
>>
>>703016643

wow that sure is not even remotely stimulating after all that build up about this being the fucking picture to end all pictures
>>
>>703016576
Youre a legend op
>>
*sploooooge*
>>
>>703016743
OP ???? OP OP
>>
>>703016576
I ask again, is this even a dude from the threads girlfriend? who the fuck is she. This is meant to be a loyalty thread.
>>
Someone reverse search plox
>>
>>703016576
Tis a sad day, let us mourn for anon
>>
>>703016643
Reverse search shows nothing. OP WASN'T A FAG
>>
>>703016499
that would be decent b8. i mean faggotry
>>
>>703016688
ITS GUNNY TIME
>>
File: image.png (246 KB, 750x1334) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
246 KB, 750x1334
>>703016499
It's legit
>>
>>703016576
And so on 09/08/2016 12:55 AM EST was when Chelsea C got caught
>>
File: 1470594638548.png (17 KB, 183x176) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1470594638548.png
17 KB, 183x176
>>703016643
Nothing on image search.

We might be dealing with genuine material here.
>>
Jesus you faggots get excited over shit tier pussy with garbage tier shitty fan fiction.

This is fake and gay, no girl talks like this, with some random fuck who sends them a cock pic while they're at work.

Grow up and get some intelligence.

Peace.
>>
>>703016576
NEED TITS then mission complete OP
>>
File: RG0BS1U.gif (2 MB, 390x205) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
RG0BS1U.gif
2 MB, 390x205
>>
>>703016576
Awwwwwwww fuck. She almost pulled through
>>
File: 1320420982822.jpg (4 KB, 125x123) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1320420982822.jpg
4 KB, 125x123
You guys are horrible.


>moar
>>
>>703016827
R LEE EMERY
>>
>>703016576
tell her youre more of a tit guy
>>
>>703015067
>some random guy
don't make her FEEL like a slut OP
say something charming.
"I'm Mr. Right. My name is OP...what's yours?"
>>
>>703016643
short fingernails. she's a chronic bean flicker.
>>
>>703016576
Blackmail time
>>
>>703016532
this
>>
>>703016725
no point, this is a LOYALTY thread, not a cucking bf's thread
>>
>>703016576
THE DAY ANON DELIVERED
>>
Holy shit!! Op delivered!!
>>
>>703016852
Oh fug
>>
>>703016801
>>703016801
no it's a man jacking off
>>
>>703016860
you dont know sluts bro lol
>>
MOAR
>>
TRY TO GET HER TO SEND MOARRRRRRRRRRRRRRRRRR
>>
>>703016948
This
>>
"Something tells me you want to send another"
>>
>>703016948
HAHAHAHA EPIC
>>
>>703016860
youre a nigger.
>>
MCHAVEZ6?
>>
"it is finished"
>>
File: 1462653589570.png (10 KB, 567x522) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1462653589570.png
10 KB, 567x522
Back_to_old_habits
friends slutty gf
>>
>>703016860
>get some intelligence
>peace
>>
>>703016717
>>703016717
>>703016717
>>
>>703016860
It's not about the pics dude. It is about overcoming the challenge for those pics.
>>
OP, try for some tit pics, because that's what we really want.
>>
>>703016894
I ONLY USE CREEDMOOR AMMO. ITS THE ONLY GUNNY APPROVE
>>
>>703016852
Gtfo with your google search nignog
>>
>>703016852
lmao what kind of idiot... just because google can't find it doesn't mean it is authentic. literally you can reverse search a shit ton of photos from tumblr, blogs that don't get that much attention/reblogs, and you'll never find the source
>>
MOST EPIC THREAD IN /B/ HISTORY
>>
>>703017102
>>703016860
This
>>
Keep going op
>>
File: yeeaaaahhh.gif (2 MB, 300x171) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
yeeaaaahhh.gif
2 MB, 300x171
>>703016576
>>
OP now ask for more and make her relapse into sexual addiction
>>
File: tellmybfSC.jpg (367 KB, 750x1334) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
tellmybfSC.jpg
367 KB, 750x1334
>>703016643
Literally at 2% battery. Thank you
>>
File: images.jpg (10 KB, 302x167) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
images.jpg
10 KB, 302x167
Now call her a fucking whore and have her accept the sun into her cold dead cheating heart
>>
>>703017026
roll for this
>>
>>703017166
What...
>>
>>703017122
IF IT WASN'T THE BEST, I WOULDN'T USE IT, AND I CERTAINLY WOULDN'T TELL YOU TO USE IT!
>>
File: 9fc.gif (463 KB, 352x259) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
9fc.gif
463 KB, 352x259
SOMEONE SCREENSHOT THIS FUCKING THREAD PLEASE AND LET THIS LIVE ON FOR OTHERS TO ENJOY THE GLORY THAT OP HAS LAID UPON US
>>
Op let us use you're dick pic so we can do more of this and post results
>>
>>703017026
>>703017026
>>703017026
>>703017026

THIS 100%
>>
File: 1440734391196.jpg (8 KB, 200x200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1440734391196.jpg
8 KB, 200x200
I wanna see this bitch get shat on by her, soon to be ex, bf
>>
File: image.png (492 KB, 750x1334) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
492 KB, 750x1334
>>
Get some more, send another d pic OP
>>
>>703017206
moar of her?
>>
File: image.png (396 KB, 750x1334) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
396 KB, 750x1334
>>703017344
>>
ay get me in the screencap you avian fucks!
>>
>>703017301
Use your own dick faggot
>>
>>703017344

Excellent. let the win flow through you.
>>
File: 1472669270610.jpg (125 KB, 1240x1240) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472669270610.jpg
125 KB, 1240x1240
>>703017026
MADMAN
A
D
M
A
N
>>
>>703017301
Says the person with the tiny pecker.
>>
>>703017344
Awwww shit
>>
>>703017285
you are fucking stupid
>>
Get me in the screncap kekerino bo-bino
>>
File: Zesty.jpg (94 KB, 500x375) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Zesty.jpg
94 KB, 500x375
>>703016576
Kik:theogtizzle
>>
>>703017380
op you are a god
>>
>>703017380
this was a test we blew it
>>
>>703017344
Your cock is weird OP
>>
>>703017380
here we go boys
>>
>>703017380
FUCK YES MOARRRRRRRRRRRRRRR EVERYTHING
>>
File: 1472672903636.jpg (74 KB, 400x387) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472672903636.jpg
74 KB, 400x387
>>703017380
OP is my hero
>>
>>703016752
was this your now ex?
>>
File: 1466545510273.png (474 KB, 1440x1437) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1466545510273.png
474 KB, 1440x1437
>>703017166
>BEST THREAD EVER
>that's odd.
>Thought summer was over...
>>
>>703017461
show yours fgt
>>
OK OP YOU HAD BETTER NOT STOP NOE FAGOT. You're on a role man, she is obviously teasing you wanting you to ask for more so get some god damn tidies right nao
>>
>>703017380
You at your desk at work showing your calendar
>>
Harambewasshot
>>
>>703017380
OP IS LEGEND
>>
File: image.png (437 KB, 750x1334) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
437 KB, 750x1334
>>
>>703017380

>Slowly, distant at first, the thread's collective voice chanting OP! OP! OP! grew into castrophany so immense
That it could be heard far away in space
>>
someone do Starsandscarsnc
>>
File: 1471657306727.jpg (166 KB, 1017x1019) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1471657306727.jpg
166 KB, 1017x1019
>>703016576
Mission accomplished
>>
>>703017587
LEGEND
E
G
E
N
D
>>
>>703017344
keep going OP
>>
>>703017587
Did you do Rdioheart_luv
>>
>>703015942
sauce
>>
>>703017587
I can't believe we may have an actual alpha among us.
>>
Just ask for the no knickers desk pic op. Will prove not fake and also a good indication on how far you can get her to go
>>
>thinking this is real conversation
holy fuck it's summer in here
>>
LEGO
E
G
O
>>
Where's the boyfriend in the thread while this is happening, haven't heard from him in a while?
>>
MOARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
>>
Whoever girl that is you got some choices
>>
>>703017503
It is that's why it's the best
>>
>>703017587
Ch-chad, this is a non normie zone!
>>
>>703017747
stay mad faggot
>>
>>703017741
Thinking that's an actual woman
>>
>>703017461
...you're actually looking at his dick when there's pussy posted?
>>
>>703017759
im here..
>>
>>703017759
Nobody cares about beta bf at this point
>>
>>703017797
She has a boyfriend. She's not a slut.
>>
>>703017747
pic was image searched so pic was OC so doesn't matter fake convo or not still real pic lol
>>
>>703017759
He is kill
>>
>>703017587
Desk pic or fake
>>
>>703017747
reverse image search doesn't show any match
>>
>>703017587
Send to us your video.
>>
File: DUEL ME.jpg (110 KB, 500x746) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
DUEL ME.jpg
110 KB, 500x746
>>703017587
>>703017587
theogtizzle let's go. Bitches need testing.
>>
>>703017380
Get her to send live pic obviously since it can be anyone's pussy
>>
>>703017744
Did speak the truth
>>
>>703017865
Sorry that your girl is a hoe!
>>
>>703017865
post pics of your gf to prove it
>>
>>703017865

feelsbadman.gif

At least you know.
>>
BF the pic, is that her twat waffle??
>>
L
E
G
E
N
LEGEND
E
G
E
N
D
>>
>>703017839
you said it. also...
thinking sexting strangers is alpha
>>
>>703017887
Maybe he killed himself after seeing the cherry on this thread
>>
>>703017865
Prove that's your GF. Send her a picture of the snap and ask her about it.
>>
OP needs another thread, damn, you almost fill one in like 30 minutes, we're proud OP
>>
L
>>
>>703017864
lol summer's over
>>
File: 1473047336992.jpg (182 KB, 792x594) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1473047336992.jpg
182 KB, 792x594
>>703018062

no you faggot he has to get more pics first
>>
>>703017865
Proof? Confront her lol.
>>
Desk pic or fake
>>
Shouldn't we start a new thread?
>>
lmao just bc you can't reverse search it doesn't mean the conversation's real. everyone wants to believe. well written either way
>>
F
>>
>>703016763
Lame bait.

No girl EVER takes her glasses off for a pic and puts them on when she's reading in bed.
>>
File: desu.jpg (143 KB, 700x875) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
desu.jpg
143 KB, 700x875
>>703017839
Heretic, believe in the alpha or suffer the wrath of the desu
>>
NOT op (But op of this post), but should I start making a new thread??
>>
i can't believe she would do this, after all i've done for her..i dont know how to feel.
>>
>>703018167
You're triggering me
>>
SOMEONE MAKE NEW THREAD
>>
>>703018167
I'm sure the bf won't mind posting her pics after this. Unless he's a faggot.
>>
>>703018167

tfw when puke
>>
Yo OP use can this kik

She's wet and horny now

Dancing_heart18
>>
>>703018248
On it
>>
>>703017865
Let the anger flow through you and reveal what you know to her
>>
File: 532532.gif (13 KB, 633x758) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
532532.gif
13 KB, 633x758
>>703017865

So I guess you had your suspicious?
Did she seem like a worthless slut?

Still, sorry man. Bitches and whores.
>>
>>703018223

My oldfag sense is tingling...
>>
You all have made me proud. Not a single faggot has sent her a link to this. I'm crying /b/rethren
>>
>>703018240
Where's the proof
>>
>>703017876
oh yes she is
>>
>>703017865
JUST
>>
NEW THREAD FAGS
>>703018423
NEW THREAD FAGS
>>703018423
NEW THREAD FAGS
>>703018423
NEW THREAD FAGS
>>703018423
NEW THREAD FAGS
>>703018423
NEW THREAD FAGS
>>703018423
>>
OP is kill.

abandon thread
>>
Okay now we Kik her with that picture and spam her.
>>
OP post link to new thread
>>
File: Dank.png (347 KB, 600x788) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Dank.png
347 KB, 600x788
>>703017951
>>703017951
>>703017951
Rolling
>>
>>703017865
Is that a pic she sent you? Screenshot her message to you with it
>>
>>703017886
doesn't really prove that its even oc. hd could have a;tired the picture easily. are you stupid?
>>
>>703018458 #
>>703018458 #
NEW THREAD
>>
Is it fucked up I wish my girl was the type to play along with this sort of thing?
>>
>>703018386
stop calling her a fuck slut, shes still a good person, i will forgive her this time. ill probably never get another girl like her so im not gunna dump her.
>>
>>703018562
FUCK IGNORE THIS
>>
>>703016801
It's my ex.
>>
>>703018562
Nah

>>703018423
>>703018423
>>703018423
>>
NEW THREAD FAGS
>>703018423
NEW THREAD FAGS
>>703018423
NEW THREAD FAGS
>>703018423
NEW THREAD FAGS
>>703018423
NEW THREAD FAGS
>>703018423
NEW THREAD FAGS
>>703018423

LETS GO BOYS
>>
>>703018240
Well, you did kind of set her up, almost like when cops entrap niggers for crimes!
>>
>>703018592
C U C K
>>
>>703018240
Hey, why don't you text her like nothing is wrong? And share the pic, just to put this in concrete that this shit is real.
>>
>>703017865
Sorry bro.
Dump that hoe.
don't get cucked
>>
>>703018592
lol you're such a fucking cuck, end yourself.

she's a filthy, grade a, ball draining cum slut who would gladly take a bukkake from 20 black guys then make you clean her with your tongue.

C-U-C-K
>>
>>703018592
someone who betrays someone she's supposed to trust and who's supposed to trust her is a good person? Was Stalin a good person? I don't even have to ask you if Hitler was because I already know the answer.
>>
>>703018556
altered*
>>
>>703018783
god how dumb are you mongrels
>>
Migrate over
>>703018423
>>703018423
>>703018423
>>
EVERYONE IS IN THE NEW THREAD, MOVE OVER BOYS AND GIRLS.

NEW THREAD FAGS
>>703018423
NEW THREAD FAGS
>>703018423
NEW THREAD FAGS
>>703018423
NEW THREAD FAGS
>>703018423
>>
>>703018592

top quality bait got these suckers >>703018783
>>703018832 hooked
Thread replies: 377
Thread images: 66
Thread DB ID: 79446



Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.