Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | Blowjobs | Archived.Moe | 4Archive.org [Home]
4chan archive logo
Ask a tranny anything
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 279
Thread images: 28
Ask a tranny anything
>>
hi
>>
>>702603761
hey :3
>>
>>702603484
why do you wish you could pull off being a passable tranny
>>
Wow u pass very well!
>>
>>702603784
tell your story and send pics
>>
Why is your lower face so disproportionately big?
>>
still got that dick?
>>
File: 042408bulger001 2.jpg (62 KB, 960x540) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
042408bulger001 2.jpg
62 KB, 960x540
how old are you
>>
>>702603484
Wtf ur ugly af lmao
>>
>>702603484
wanna be friends, OP?
>>
Have you taken it up the ass yet
>>
bend over doggy stylle
>>
I feel like you'd ass may be a bubble. If OH,..
>10/10 would ravage.
>>
Why don't you clean the shit off your stairs! It's a trap hazard. I mean trip!
>>
>>702603484
Is 23 too old to start transition?
>>
>>702603484
How much dick have you had?
>>
will you help me out https://www.emlalock.com/?page=req&id=hys90mk0u6eda6zjlzz8
>>
what have you learned/ how has your perceptions about girls changed since becoming a tranny
>>
what's 487.2% of 1/16 of an inch? And can you give me the answer in the metric system please.
>>
File: image.png (47 KB, 604x453) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
47 KB, 604x453
>>
Why are guys in drag/cross-dressers/gay guys with long hair/pretty much anything homosexual that isn't deliberately masculine called traps now?

Completely serious, no offense intended. It seems like an over-generalization, like calling blacks, Mexicans, and Asians 'colored'
>>
>>702604076
Nevermind you're a fucking kid that won't know shit. Also this is an 18 or older board.
>>
>>702603838
Because im kinky like that
>>
>>702603961
20 kek
>>
>>702604021
Sure
>>
>>702604034
Yes
>>
File: faget_0.gif (1 MB, 500x281) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
faget_0.gif
1 MB, 500x281
>>702603484
Are you actually gonna answer questions, faggot?
>>
>>702603484
Does your name by any chance start with a T?
>>
it's a trap!
>>
>>702604076
It depends on how much you have aged
>>
>>702604453
kik me 08ms
>>
>>702604115
only 3 lol
>>
>>702604138
I have found out that every gender has its own troubles
>>
>>702604151
Im terrible at math sorry
>>
>>702604553
No it starts with a A (Alice) :3
>>
>>702603484
can we see yoru pp and breasts and butthole you know. general lewd stuff.
>>
>>702604530
Im answering every qiestion yes lol
>>
>>702604961
Well if i did this thread would be just another trap thread now wouldnt it?
>>
>>702604187
Because we live in a generation of lgbt rebels, trying to piss mommy and daddy off (Yes this is OP) this is my true opiniom
>>
File: 1466386851103.jpg (31 KB, 576x432) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1466386851103.jpg
31 KB, 576x432
>>702604151
7.7343 mm
>>
File: 1466463582043.gif (2 MB, 300x196) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1466463582043.gif
2 MB, 300x196
>>702604760
You're terrible at genders too
>>
>>702603866
I dont have much to say haha, besides the most obvious and unoriginal answer to that, that of which being that ive felt female from the start of a young age, which is the complete truth with this generation of lgbt rebels aside
>>
>>702603484
Have you considered growing your hair out? You have a fairly neotenous face, and I think longer hair may help you pass better. I'd also suggest getting better at applying eyeliner. It's not easy, I know. Other than that, you've got a rather slender build and non-skeleton hands. Can't ask for much more than that, eh?

Not really a question, but fuck it.
>>
>>702605421
Also heres another pic
>>
>>702605421
Cmon just drop them nudes
>>
>>702605056
ah ic have a good night then
>>
>>702605545
w/e here you go anon's to hold your attention and questions coming
>>
>>702605523
How about one with underwear
>>
>>702605523
good stuff, would be better with a smile
>>
File: 20160823_204908.jpg (4 MB, 5312x2988) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20160823_204908.jpg
4 MB, 5312x2988
>>702605545
>>
>>702605695
I cant smile, i have one insanely huge "I just took a hit of meth" smile lol also mcjagger like
>>
>>702605645
Do you watch filthy frank
>>
are you a tranny?
>>
>>702605795
Ive only seen one or two of his videos, i watch more of alex jones....jk :3
>>
>>702605772
market yourself as such.

>donate to fix my smile
>subscribers get a dozen pics a month
>>
>>702605852
The threads title has answered that for you, and yes im not a car tranny
>>
How did your parents react?
>>
>>702604151
.773 cm
>>
>>702603484
Why haven't you killed yourself?
>>
>>702606020
Where do you live??
>>
>>702606023
They reacted as i thought they would, not very caring, their only concern was that they didnt want to find my body curbed into the sidewalk for telling a guy that im trans kek
>>
>>702606126
Cleveland ohio
>>
>>702605698
moar
>>
>>702606119
Because youre given the chance of life only once, why waste it on suicide when you can live it as happy as you can
>>
>>702605523
would bang
>>
>>702603484
Have you considered the fact that your deviant thought/behavior patterns and hormone balance are significant indicators of mental illness?
>>
When will you realize your mistake?
>>
Do you plan to move Transylvania?
>>
>>702603484
How big is your dick?
>>
>>702606338
Its a possibility on that hormonal imbalance, considering i was born with a disease causing it lol (Addisons)BUT! life goes on anon and you make do, to have a as happy as possible life as you can :)
>>
Fucking Misogynistic men. After you "Swapped" your "gender" do you fucking realize how oppressive men are and how privileged you are?
>>
>>702606425
Never, considering that this is the best times of my life, trully the only times ive not been living a lie :)
>>
>>702606458
Nah i like shithole cleveland with its traffic cones,niggers, and wiggers
>>
>>702606691
kill yourself
>>
Why are you so cute?
>>
>>702606654
Pretty small as of one of the pics ive posted lol
>>702605698
>>
>>702606901
I dont know lol thanks though
>>
>>702606916
didn't look bad to me
>>
>>702603484
Have you taught your parents the lesson that you wanted them to learn op?
>>
>>702606829
No. You go fuck yourself, you asshole. Ugh. Fuck men.This shit always happens.
>>
File: 1472416836015.gif (813 KB, 150x150) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472416836015.gif
813 KB, 150x150
>>702603484
put your head under a bus tire will ya.
>>
Drop them pics
>>
>>702605523
you still look like a guy
>>
>>702603484
spit or swallow?
>>
>>702607037
Please guys i hope this other ass pic stops your hate for eachother, just get along :3
>>
>>702605523
lets see them ass in panties pics

i like those
>>
>>702607172
Thank you for your honest opinion anon :)
>>
>>702607200
sage faggot
>>
>>702605199
I'm not sure I understand your reply, but I appreciate that you at least gave me an answer.

Godspeed, mate.
>>
Got a snapchat?
>>
>>702607110
I love life too much anon sorry :)
>>
>>702607037
cuz the patriarchy right?
>>
File: 1472530663922.png (871 KB, 800x578) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472530663922.png
871 KB, 800x578
why don't you get the fuck off /b and go back to tumblr or whatever sjw hellhole you crawled out of?
>>
>>702607249
so youre gay right
>>
>>702603484
I don't have questions, I just hope you are happy and have a great life.
>>
>>702607315
Nope but i have a kik

(NiggerOnTheTrigger)
>>
>>702607200
not bad. not bad
>>
>>702607388
Because /b/ made me this way...LOL jk fuck tublr ive always been a 4chan girl
>>
>>702607200
I love you
>>
>>702607424
No im bi (Though I prefer men)
>>
>>702607439
Thanks ^~^
>>
How about another ass pic
>>
>>702607569
I love you too anon :)
>>
File: 1472090039395.jpg (76 KB, 515x768) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472090039395.jpg
76 KB, 515x768
>>702607563
>jk
>lol
>"girl"
you are in such fucking denial
>>
File: 20160626_163126.jpg (1 MB, 3264x1836) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20160626_163126.jpg
1 MB, 3264x1836
>>702607698
Sure :) just keep the qiestions coming kek
>>
>>702607380
I seriously don't fucking understand you assholes. Us womyn talk about the patriarchy all the time and point out EVERYTHING wrong with it and you just don't fucking bother to fix it. Blatantly oppressing us all. Fuck you. Wait till the day womyn kill all men, or the men die out in wars. Too bad we don't have to get drafted. Fucker. I hope all you men get drafted into wars and fucking die.
>>
File: ryan-gosling.jpg (253 KB, 438x2000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ryan-gosling.jpg
253 KB, 438x2000
>>702606691
>>702607037
All this because Anon at >>702606829 just wanted to be Ryan Gosling? Please moderate yourself or sail on the waves of oppression to another thread. Thx in advance!
>>
File: 73285709283.jpg (15 KB, 490x356) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
73285709283.jpg
15 KB, 490x356
>>702607200
>>
File: gummo1[1].jpg (63 KB, 511x277) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
gummo1[1].jpg
63 KB, 511x277
>>702603484
Why do you look like Gummo?
>>
>>702607795
>trying to get me mad when im the most peace loving person on earth

Sorry maybe on another thread
>>
>>702607650
I would also fuck you until you need physical therapy to walk again.
There's a warm and loving kiss after for you because I'm not a monster.
>>
>>702603484
wearing your sister's clothes dont make you a tranny, it just makes you a giant faggot

> xd
>>
>>702607802
hot nut we want to see you completely nude with that tight ass on show
>>
File: 89792375892.jpg (4 KB, 164x188) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
89792375892.jpg
4 KB, 164x188
>>702607802
ahh yeah <3
>>
File: b8_m8.jpg (72 KB, 699x637) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
b8_m8.jpg
72 KB, 699x637
>>702607037
>>702607380
>>702607829
>>
>>702603784
why do people acting like girls always do :3


dont care for the answer just leaving this comment here and dipping to smoke some reefs
>>
>>702607904
Haha thats a good one ive been told that before when posting on 4chan ;3
>>
>>702607829
you may be a masturbater, but you are not a master of bait. weak try anon
>>
What social media's do you have?
>>
>>702607972
Thats sweet :) thanks, that kiss will pay for the thousands of dollar to repair my pelvis LOL
>>
>>702605523
Collects books. Owns a stack of records. I'd hang out with you. I don't care what gender you think you are, or what kind of people you prefer to fuck. You seem pretty chill.
>>
>>702608054
Are you gummo?
I enjoy your movies man/maam/xer/xhe/helicopter.
>>
>>702607982
Alas it would be easier to have a sister with a steady supply of clothes but im at the point of going fulltime, with 97% closet womans clothes lol
>>
>>702603484
dick size m80
>>
>>702608049
Because it makes a conversation more life like i suppose, i just like adding them tbh kek
>>
>>702607844
To be honest i don't even really understand this post.
>>702608000
As for you, can you please fucking explain this? I don't need another asshole saying shit out of context to fucking ruin my life because I didn't understand the situation.
>>
>>702607802
Omg...i really love yu :3
>>
If I had one night with you I would fuck the shit out of that asshole. You wouldn't be able to walk the next day.
>>
>>702604126
Enjoy 7 more days.
>>
>>702608294
you need to b taking more ass in panties pics and posting them faggot
>>
>>702608164
I have none, im against the government tracking my social life, like i said before you can message me at my kik

(NiggerOnTheTrigger)
>>
>>702608294
tits or gtfo
>>
>>702608233
Thanks haha
>>
You're cute. No homo. Or maybe a bit
>>
>>702608256
Im not im alice :)
>>
>>702603484
do you have aids
>>
>>702608406
there is obviously a lot you don't understand. go back to tumblr and suck dick there
>>
>>702608411
How...romantic lol
>>
File: x3.jpg (7 KB, 276x183) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
x3.jpg
7 KB, 276x183
>>702603484
is it true you have aids?
>>
>>702608560
Appreciated :)
>>
>>702603484
How's your AIDS?
>>
>>702608625
Nope :)
>>
>>702608766
lets see you naked m80
>>
When did you get AIDS?
>>
>>702608735
Like i said i dont and most likely wont ever, im prettty dam safe when it comes to people i have sex with and how we do it
>>
Kik me arch3on
>>
>>70260784
you just have all the answers don't you? kill yourself and I mean in the same manner your father did
>>
>>702608651
Are you trying to fucking say that I should be a prostitute? Or just calling me a slut? What the fuck is wrong with you. Here I thought that the law (Made by men, again, fuck you.) wanted to stop prostitution. What the actual fuck. Also, stop fucking trying to silence me and make me go away. I bet you do that to all womyn you know, don't you?
>>
>>702608835
agreed m8
>>
>>702608871
Still dont have aids after answering that literally 3secs ago
>>
>>702608881
naked m80
>>
>>702608881
When did you first learn you have AIDS?
>>
>>702608881
Were you scared when they told you about having AIDS?
>>
>>702608835
This
>>
well at least you didn't wear that grandma dress like you did a few weeks ago in your other "ask a tranny anything" thread that you apparently do for attention every few weeks
>>
>>702603484
What's it like to constantly dissapoint your father?
>>
>>702609009
Still dont have aids after answering that 4 times kek
>>
>>702608944
Hows the AIDS treatment coming along?many side affects
>>
Do you know a girl named Jazz? Just curious
>>
>>702608904
bait mate. bait. so fucking weak.
>>
>>702609153
naked m80
>>
>>702609153
>replying to trolls
>>
File: 20160623_130124.jpg (2 MB, 3264x1836) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20160623_130124.jpg
2 MB, 3264x1836
>>702609110
I cant help it if i love classic dresses, they add alittle style to the modern womans look (grey sweats and tank top) lol
>>
>>702608138
Hey dickhead, it's masturbator for your fucking information. You're probably one of those scum too, right? Well then why the fuck haven't you gotten a proper education or gone into your STEM fields? Huh? Where the fuck was that, dipshit? If you're gonna have privilege at least fucking use it properly.
>>
>>702609223
Nope
>>
>>702609153
Hows your family dealing with your AIDS are they sad?
>>
>>702609134
this. pls how does it feel to dissapoint ur parents dude
>>
>>702603484
hiv?
>>
>>702609298

good lord fix your feet

...nice ass tho
>>
>>702603484
Do you have AIDS?
>>
>>702609326
Like i said love still dont have aids after answering it 5 times, ill answer anything like i said lol
>>
>>702609298
good girl

i'd leave hickeys on your ass cheeks :3
>>
>>702609314
dude. i wish you were an SJW.. so bad.
>>
>>702609448
I cant help it, how do you think i have such great legs and ass lol
>>
>>702609471
How long have you been in denial about having AIDS?
>>
>>702609652
Ive never had aids or any std as far as that goes
>>
>>702609587

alright i think your attitude is bringing me around.

show the D.

ooo make a movie file of some sort where you go from soft to hard

or pee on yourself
>>
>>702609652
Since I fucked your mom
>>
Is that really your kik
>>
>>702609750
Why so many AIDS?
>>
>>702609763
Wear a diaper and dress up like the big bad wolf.

I'd be so hard.
>>
>>702609763
Kek pay for the movie equipment and youve got your self a deal m8
>>
>>702609832
Do you go to the same AIDS clinic as my mom?
>>
>>702609903
I've got an iPhone.
Done.

Now get to it you worthless faggot.
>>
>>702609836
Yes message me there if you wish
(NiggerOnTheTrigger)
>>
>>702609903

gd it you don't have a phone that can film short movies?
>>
File: 1473053203982.jpg (11 KB, 200x230) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1473053203982.jpg
11 KB, 200x230
mfw anons think that this fag nude will be different than any man nude
>>
>>702603484
how long can you live with the aids in your present condition?
>>
>>702610060

it will be different

the penis will be feminine
>>
>>702610009
More like
(AIDSonthedick)
>>
>>702610114
If i had aids i wouldnt last long, thank god i dont :)
>>
File: 1472957338808.gif (480 KB, 250x309) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472957338808.gif
480 KB, 250x309
>>702603484
how disappointing are your parents?
>>
>>702603484
Is your AIDS manageable?
>>
>>702610060
they know it's no different. they just love boy dick
>>
>>702610246
Not disappointed at all, like i said they just hope i dont get my head curbed in after telling a guy im trans kek
>>
Love the pics; Saved!
>>
>>702610237
Wow sorry to hear you have AIDS bro,post pics of your AIDS?
>>
How did you actually begin to transition?
Where did you get the hormones?
>>
>>702610358
No person in their right mind is going to fail to make that distinction before they shove their meat-tube into your sad little poop chute.
>>
>>702603484
will you post your full dick?
>>
>>702610358
like your passable as a girl
top kek
>>
>>702610412
No aids here m8 only a clean pure blood aryan here
>>
>>702610479
I bought my estrofem 2mg from some zipperheads over seas
>>
>>702610246
Well, the parents themselves are probably not that disappointing. I think the tranny is.
>>
>>702610507
Thanks for your honest opinion love ^~^
>>
>>702610637

Is that all you need? Just take that shit everyday?
>>
>>702603484
are you chopping your penis off even though you won't have long to live with the aids?
>>
Getting slammed on kik now?
>>
look here you mother fucker OP

i need to see your dick pissing on your stomach right now. or in your own mouth. or both.
>>
>>702610009
Panties off?
>>
>>702610358
To be honest I don't really care about LGBT, trans, or other shit. Long as it don't affect me.
I can tell you myself that (From my opinion) So long as you just tell the guy Up front (Immediately) That you're trans, you'll be fine. If they don't like you after that, then they may stay friends with you but not pursue a relationship.
If they still like you, then you know how it goes.
>>
>>702610558
Aryan AIDS? sounds bad bro
>>
>>702610726
Yes but i take around 4mg everyday of the week, plan on going up too 6mg soon
>>
>>702610738
At some point id like to get srs, but until i find a sugar daddy to pay for the thousands of dollars ill have to wait...(still no aids btw)
>>
>>702610747
Nope only like 4 people kek
>>
>>702610767
Thats how all of my relationships have all gone haha you cant base a relationship off lies
>>
Can I see your lovely panties from the front, please?
>>
>>702611094
Huh. Alrighty then. Good. I can also say on the other side of the spectrum,
If I were dating someone, for a while, then got into sex, suddenly "She" whips out a dick, I'm gonna flip the fuck out, stop any shit that's happening, then probably beat the fuck out of them for lying to me. (In reality, I'd get pissed and that's about it. But who knows.)
>>
File: 1466573622600.jpg (84 KB, 554x626) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1466573622600.jpg
84 KB, 554x626
>>702603484
How do you shift from 3rd to 4th?
>>
PISS FOR ME OP FFS
>>
>>702610994
still a gangbang
>>
>>702611504
Ewww piss/scat are a no no unless diapers are involved lol
>>
>>702611306
Yeah i dont know how people date for weeks and not tell their lover important things like that, its a must in opinion
>>
Do you ever top guys? I don't know how this works.
>>
>>702611633

diapers are for babies. are you a little girl or a woman? NOW SHOW ME THAT PISSING DICK OF YOURS, WOMAN
>>
>>702611928
Some do, but for my entire life, and for the few times ive had sex ive always been a bottom lol even when it came to female relationships
>>
>>702603484
why do you insist on photographing yourself?

You are an embarrassment to the white race and to caucasian males. It should be legal to round you up for re-education and hormone bolstering
>>
>>702611856
Hm. Pretty chill I guess. Okay then, mystery SJW shall disappear now. Have a grand day.
>>
>>702611987
Theres nothing hot about pissing lol
>>
>>702603484
which engine type do you best like working with?
>>
Come to California and I'll spoil you to the point you'll never have to work again in your entire life
>>
>>702612106
Thats sounds really hot, would definitely 1943 nazi germany role play with you LOL
>>
>>702612329
Kek ok hit my kik up ill be your house maid gf :3
>>
>>702612041
so you can reach orgasm from just penetration and all the emotional hubbub?
>>
>>702612277
I dont know you would need to ask a non responsive object such as a cars tranny that you silly troll
>>
>>702606204
Cbus here. Love that cute round butt.
>>
>>702605523
>Stacks records on top of each other

We cannot be friends
>>
>>702612183

look here fucker.

just cuz you don't like it, doesn't mean there's nothing hot about it.

there's nothing hot about your face, but i wasn't sayin shit until now
>>
>>702603484
Do you actually think you're passable? Holy shit.
>>
>>702612527
Absolutely! haha theres time when you can be completely soft and soak your self in orgasimic release bae, thats usually my outcome in sex lol
>>
>>702612442
Whats your kik
>>
>>702612630
i'd say it's slightly warm but that depends on the temperature. it may feel cool if it's 110 outside
>>
>>702612702
Id like to think i look better than the regular gorilla humans in spandex lol thanks for your opinion though anon <3
>>
>>702612850
Posted it like 3 times but here you go again lol
>>
>>702612850
(NiggerOnTheTrigger)
>>702610009
>>
>>702612796
not him but: prostate massage. experiences? overrated or nah?
>>
>>702612796
Maybe you. I have to be going to pound town. Then again I've never been with a man or been topped in any way
>>
Kik raid this bitch
>>
lol r u gay?
>>
>>702612576
Ive tried the old school milk crate method, but i cant even find on thats fits them (been through like 20 and still)
>>
>>702613288
No im bisexual, though i perfer men
>>
>>702613205
Like i said it can be heaven usually as long as the person your with foddles you, its about more than just sexual contact
>>
>>702613205
Also id say the best experience was when i was dating this guy for about 8 monthes, and near the end he got really kinky with bondage and a sex machine haha thats all i can say (Dated and had sex with only about 3 people)
>>
Why havent you an hero'd yet >>702603484
>>
>>702614370
Because im a lover of life anon :)
>>
File: 1473056255133.jpg (549 KB, 1836x3264) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1473056255133.jpg
549 KB, 1836x3264
for anybody that wants a upright pic
>>
>>702603484

>>702613408
What is your type?
>>
>>702614791
A guy with classic chivalry honestly, and or someone that is as layed back as i am haha :)
>>
>>702607563
You are not a girl you delusional fucking piece of shit.
>>
>>702615017
does saying that make you feel better about your shit self? what's your problem?
>>
>>702615017
Thanks for your honest opinion anon ^~^
>>
wanna see my fedora collection?
>>
>>702615017
guys can be feminine
its been going on since before the roman era
it will continue on log, long after you die
deal with it
>>
>>702614657
Nice butt.
Are you a virgin?
>>
>>702615354
Nope, ive had sex about 3 times in total, all with me being the bottom role haha
>>
>>702615268
If you actually have one,Sure :)
>>
>>702615099
Ask the delusional why they think as they do. Ask the faggots that say
>"im not gay, its a girl.. With a dick.."
You are not something else, you are what you were given from the start.
>>
>>702615640
I don't understand why this upsets you so much. It's not like they're out raping straight people. She said she makes men aware she's trans very early on... I don't see a problem other than your self-destructive rage. You should get help.
>>
Gave us a video of you sucking or receiving cock!
>>
>>702616011
hes a bigot
rage is a symptom
>>
>>702616112
I dont have any lolol
>>
>>702616011
Do you know where you are?
Anyone who browses 4chan needs help.
>>
>>702616227
take off the panties
>>
>>702616271
Anyone who browses the internet daily needs help, thats some bad social skills right there if its anyones case
>>
>>702616506
You just summarized the world in two short sentences friend. You deserve a reward,
>>
>>702616660
Thanks! just asking me more questions for a reward is good enough haha i stay up insanely late tbh
>>
>>702616926
Im off to see what else is worth laughing so hard over youd die from it, good day OP. Stay cool headed. Especially here on /b/.. This place is nothing but a wasteland now,.
>>
>>702617191
You know i always do anon, i have yet to be triggered by these trolls even after years of experience lol
Thread replies: 279
Thread images: 28
Thread DB ID: 78445



Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.