Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | Blowjobs | Archived.Moe | 4Archive.org [Home]
4chan archive logo
why do blacks always get the best white women?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 186
Thread images: 87
File: shegotblacked.jpg (319 KB, 740x508) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
shegotblacked.jpg
319 KB, 740x508
why do blacks always get the best white women?
>>
they dont. most girls are white trash that are so desperate they date blacks. most end up leaving anyways.
>>
>>702455680
u sure u just not jelly white boy?
>>
>>702455680
>>
>>702455680
keep hating, you little white faggot
>>
I think my ex is a coalburner :/
If I find something like this on her phone it will explanation the weird kisses
>>
File: o.png (431 KB, 518x528) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
o.png
431 KB, 518x528
>>
>>702456466
can you blame her? every white girl just wants to get blacked.
>>
>>702455889
that man actually looks like a good guy tho
>>
It's usually just a phase. An experience to be had during their youth.

When they grow up they know better.
>>
>>702456167
so does this guy
>>
Bestiality taboo
>>
File: yuu.png (824 KB, 760x529) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
yuu.png
824 KB, 760x529
>>
>>702456871
>black
>good guy
>>
>>702455356
why do jews and whores exist?
>>
>>702457069
i know a couple
>>
>>
>>
File: img_65743.png (645 KB, 714x500) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
img_65743.png
645 KB, 714x500
>>
someone should kill an interracial couple and try to set some examples, they think its funny show them how funny is it......... shoot up a soul foods restaurant
>>
>>
File: 1472525167378.jpg (208 KB, 720x953) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472525167378.jpg
208 KB, 720x953
>>702457672
cry moar, faggot
>>
>>702456104
shes not white lol
>>
as a nigger myself how do i meet these hot white girls
>>
>>702457816
is she?
>>
>>702457204
lol the guy is good looking no problem here looksmatched
>>
>>702457059
>>702457658
>>702457737
>>702456104
>>702457348
>>702458081


>Best white women

kek
>>
>>702458035
just remember that all white women LOVE black men. you can't go wrong.
>>
>>702458260
lol being this mad white cuck
>>
>>702458260
>>
Let nigger have a white girl. Life is too long to live being nigger. Let them have a lil happiness
>>
All the ones posted with non-trashy looking women look like respectable black men, none of the nignogs that everyone loves to hate
>>
no white men needed.
>>
File: 1472472977078.webm (2 MB, 480x360) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472472977078.webm
2 MB, 480x360
>>
Why do people still fall for this bait.

Seen multiple pieces of evidence that these retards are being paid to go samefagging through /b/ by some pro nigger advocacy group.
>>
File: 1472473284149.webm (2 MB, 1280x720) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472473284149.webm
2 MB, 1280x720
>>
>>702458874
>thinks people are being paid to post on the cuck section of 4chan
>>
File: Master Race.jpg (2 MB, 2800x4000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Master Race.jpg
2 MB, 2800x4000
>>702458543
>Best looking white women

kek
>>
>>702458874
>>
>>
Just because they are hot doesn't mean that they are smart, intelligent.
>>
>>702459113
>Thinks hes way smarter than he actually is.
Dont even bother with the mindgames, youre fucking retarded
>>
File: 1472738447715.jpg (129 KB, 948x1471) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472738447715.jpg
129 KB, 948x1471
>>702459406
>>702459478
>i was paid to post this
>>
File: 1472459189310.webm (1 MB, 480x360) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472459189310.webm
1 MB, 480x360
>>
>>702456682
Not truth is that was the case half the planet would be black already
>>
>>702459184
I can't even begin to imagine how triggered the guy was that made this
>>
>>702458874
lol pro nigger?
>>
File: bleached.png (1 MB, 1077x1675) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
bleached.png
1 MB, 1077x1675
>>702459273
>even black nationalist women are getting bleached on the side

kek
>>
>>702459184
lol just go out kid

you havent been in school?
>>
>>702459478
>i was paid to post this too
>checks come from the jewish world order because i haven't given them my direct deposit information yet
>>
>>702455356
because LaMichael James is a G
>>
I don't hang around these threads. What percentage would you say are people into interracial porn, racist people, and people who are pissed at /b/tards for "falling for the troll"?
>>
>>702455356
gold digging whores? lol please. they are doing us a favor.
>>
>>702459823
>Tyrone got triggered.

kek
>>
>>702459948
Try harder.
>>
>>702459406
lol someone post thos slavs kicking those poor old grannies.

also its a fact women like bad boys so your hqnp bullshit only helps to repel pussy
>>
>>702459471
lol at intelligence?
>>
>>702460155
>>702460182
>>702460063
>>
>>702459847
lol aas if those cucks could please them.

I swear if i see a cracka with a black girl on the street im gonna kill both because these black girls who like white cucks deserve death lol
>>
File: we winnin.jpg (193 KB, 521x917) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
we winnin.jpg
193 KB, 521x917
>>702459945
You mad, black boi?
>>
>>702460468
>>
What the fuck is up with blacks and the whole thug/hood thing? Even blacks I've seen raised in upper class, predominantly white areas, with a strong education and employment history, ultimately break down and become "thug" at the drop of a pin. Muscle up, bling bling, yeh boi, bad tattoos; same shit every single time.
>>
>>702460155
lol at we losing whos this cuck saying it also shes pregnant from tyrone not from the white cuck
>>
>>702455356
>best
kek
>>
File: 1472801323439.jpg (69 KB, 750x678) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472801323439.jpg
69 KB, 750x678
>>
File: mmm real secksy.jpg (21 KB, 600x449) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
mmm real secksy.jpg
21 KB, 600x449
>tfw white
>tfw have cutie pi black gf
Feels good man
>>
>>702460462
If youre gonna be pro nigger you could at least try to stay away from the whole "darkies solve every problem with physical violence" stereotype.

->My sides
->the stratosphere
->every clever remark
->You
>>
File: tarzan.jpg (303 KB, 1079x1456) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
tarzan.jpg
303 KB, 1079x1456
>>702460462
>being this triggered

b-b-BLEACHED.
>>
>>702460615
so you're jelly because you're a little white weakling faggot?
>>
>>702459184
They still need white beta providers to find their lifestyles while they go hunting for black dick, they are notoriously good liars in case you forgot. It's true that most of the time they don't actually care about the guy fucking them, but they treat betas like shit too once they don't need them anymore; the truth is modern white women are just fucked up selfish whores.
>>
>>702458802
the fuck did I just watch
>>
File: 1472737900169.png (1 MB, 1581x1330) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472737900169.png
1 MB, 1581x1330
>>702460947
>>702460965
true. the white male provides food and shelter while the black man sexualy satisfies.
>>
>>702458934
Any more story on this? Did those gorillas get caught?
>>
File: BLEACHED.jpg (92 KB, 1080x679) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
BLEACHED.jpg
92 KB, 1080x679
>>702460679
Black wombs getting BLEACHED. Just the way it's always been.
>>
>>702458260
You must be pretty insecure to have that saved
>>
>>702458934
>black men are though
>6 on 1
>didn't knock him out
>>
>>702456466
god i haven't sucked a big black cock that nice for a week now.
>>
things black men impress (white) chicks with:

-loud, booming presence. confident voice. funny jokes...the kind of guy with an insurmountable, california "bad boy" beach dude attitude

-sexy defined body with bulging biceps and already genetically powerful legs and arms...hot as fuck abs that chicks go wild over. most black guys can squat 350+ pounds so when babes see their legs they know they're about to get ploughed like a horse.

-always the most popular guys in the class. you see a black guy come in and he hi-fives all his bros and the sappy white boys avert their gaze.

shit that white bwoys try to pull lmafo..

-they always mumble when trying to talk. even to their own fellow sperg pals. they go up to the girl and they're looking at the floor and shit. lol. fucking embarassing

-self depreciating sense of humour they think is gonna get all the quirky tumblr chicks...lmafo...all white women care about is a big black cock ;) umad?

-wimpy muscles from spending all time watching epic gamer brostep parkour pony vids on youtube and typing hateful racist comments about black studs. tiny dicks (if your dick is under 7 inches you've got no hope lol)...sorry white guys but its true. black guys are mentally, sexually, spiritually and physically superior to you. get over it!!!
>>
>>702460965
>tfw all the most popular sheboons on Youtube are being BLEACHED
>tfw 99% of "interracial relationship" videos on youtube are sheboons getting their wombs BLEACHED like nature intended

https://www.youtube.com/results?sp=SADqAwA%253D&q=my+interracial+relationship

We winning, black boi
>>
>>702456908
>women
>grow up
>>
>>702456682
Is that really how it is? Then why is she still with me.. We don't have much sex but she loves me
>>
>>702461599
>sexy defined body with bulging biceps and already genetically powerful legs and arms...hot as fuck abs that chicks go wild over. most black guys can squat 350+ pounds so when babes see their legs they know they're about to get ploughed like a horse.

Highest obesity rates in the US.
>>
>>702461909
I don't think anyone minds this except the most hardcore black racists. There are plenty of attractive loyal black women to go around. They all look very happy.
>>
>every pro nigger argument is about physical ability or lack of inhibition

Remind me again why you arent at your best being used by intelligent people as cheap labor?
>>
File: SQUATS TREE FIDDY.jpg (31 KB, 450x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
SQUATS TREE FIDDY.jpg
31 KB, 450x600
>>702461599
>>702462479
>>
File: wifey4.webm (756 KB, 480x852) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
wifey4.webm
756 KB, 480x852
>>702462522
depends on if by cheap labour you mean this white boi
>>
File: VIKINGGENETICS.png (295 KB, 600x375) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
VIKINGGENETICS.png
295 KB, 600x375
>>702462578
>>
>>702455356
The person in the photo there is worth millions, OP. That is why they get hot bitches. Hot bitches want the $$$. Not that hard to understand.
>>
File: IMAG0598.jpg (882 KB, 1440x2560) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMAG0598.jpg
882 KB, 1440x2560
>>702455356
As a black anon no we really don't
>>
>>702462714
>>
>>702462714
You mean white trash hollywood stars wanna be paid by the hour to be fucked by black dudes.
Well I guess that's all cheap labour.
>>
File: 1469313371151.jpg (11 KB, 261x313) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1469313371151.jpg
11 KB, 261x313
>>702455356
Lol the Dolphins fucking suck.
>>
>>702455356
>why do rich men always get hot women?

Fixed that for you, OP. Ethnicity has nothing to do with it. Resources are what women chase. Not blacks, whites, or anything of the sort. It's resources.
>>
File: IMG_0823.jpg (229 KB, 960x1280) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_0823.jpg
229 KB, 960x1280
>>702462920
Pic related my gf
>>
>>702463093
they met in college, bro. notice her top says Oregon...
>>
>>702463078
and yet its infinitely better to be a dolphin than to be the guy on the couch saying the dolphins suck.
>>
>>702462522
Too oppressive, no one would cooperate. Humans are still animals, alpha males will always get the best women regardless of race.
>>
>>702463250
She looks like a 12-year-old white boy.
>>
Congrats friend. You just managed to produce a -1/10 bait. Your bait was so shitty you broke the laws of logic. Never on God's Green Earth has a bait so bad been witnessed. Fuck you OP. Fuck your family. Fuck your sister. Fuck your dog. Fuck your job and wife and kids. FUCK THEM. Put them all out of the misery of knowing you by immediately killing yourself. Did I mention to make it painful? Make it VERY painful. That's what you deserve you waste of oxygen
>>
>>702463300
>Miami fan detected
How's that tropical storm treating you, you orange faggot?
>>
File: katy.png (27 KB, 585x206) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
katy.png
27 KB, 585x206
i love katy perry
>>
More black guys are straight faced liars and women are gullible.
>>
>>702462431
Yeah never seen a fake tinder profile before guy
>>
>>702462522
if you didnt have your head up your ass youd realize everyone is being used as some form of labor. you probably work the counter at a convenience store so which form of labor would you rather be forced to do?
>>
>>702462714
>literal hoodrat trashtalk
Lmao anon, please.

Its ok, the white people will keep society running. Just worry about your menial job and everything will be fine. We promise.
>>
>>
>>702463437
my dads a phins fan, i dont root for em. but even if i did you miss the point. shit id rather be a fuckin buccaneer than a fat turd on the computer talking shit about how teams suck.
>>
>>702455356
First of all OP, who is quite clearly a furious cocksucking faggot, it's niggers, not blacks, get it the fuck right. Second of all, they don't. You're too caught up in pop culture. Get the fuck out of your moms basement and go meet a hot lady, don't be a faggot. You wouldn't be on here posting this shit unless you really needed some pussy.
>>
https://discord.gg/TXdANy9

Fight me.
>>
File: 1471686391739.jpg (768 KB, 1347x2110) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1471686391739.jpg
768 KB, 1347x2110
>>702463626
>Lmao

triggered
>>
>>702463834
>projecting this hard
>>
File: Colonised.webm (2 MB, 480x270) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Colonised.webm
2 MB, 480x270
>>
>>702463834
u jelly, wite boi?
>>
>>702463610
>being used
>receiving a fat fucking check

Pick one Dr. Jiggaboo
>>
File: 1471686249040.jpg (3 MB, 1664x6340) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1471686249040.jpg
3 MB, 1664x6340
>>702463677
>>
>>702464082
>>
>>702463745
Your dad's a fucking idiot then. Dolphins are shit. I bet he fucking likes the Lions or the Chargers too.
>>
>>702464069
fucking retard try to pay attention here.

we're all being used, at least they get paid a lot.

theres no pick one involved.

ill say it again cuz i know youre slow.

we all get used, they get paid more tho.

you get used. you make shit.

they get used. they get rich.
>>
File: BLEACHED.webm (3 MB, 852x480) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
BLEACHED.webm
3 MB, 852x480
>>702464053
>best looking white women
>you jelly

fuckin kek. That's neither good looking, or a white women.
>>
>>702464053
Why would I be overtly interested in being a member of a race whose youth is largely unemployed, whose population is responsible for close to 80% of the violent crime in my country, who smell rank as fuck 100% of the time and are largely an unattractive, unmotivated, unintelligent unsanitary, and ill mannered race......... Why would I ever be jealous of such a shitty hand of cards being dealt to me at birth?
>>
>>702464351
actually youd be wrong. hes been rooting for them since the 70s and 80s.

technically theyre the best team to ever exist seeing as they were the only team to go undefeated and win the superbowl in 1972.
>>
File: bf.jpg (965 KB, 2500x2413) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
bf.jpg
965 KB, 2500x2413
>>702464326
>>
>>702464565
>Akeelah and the Bieb
>>
File: 1467748437438.jpg (45 KB, 711x669) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1467748437438.jpg
45 KB, 711x669
>>702455889
I'm just amazed that some fucking autist out there actually saves these pictures from someone's facebook or some shit.
>>
>>702464635
awww cmon man, wtf!

duuuude ... nooooo.

was that a pun?
>>
>>702464536
He's been a fucking idiot for that long? Damn. By that logic the 49ers are great too.
>>
File: 14677327708342.png (744 KB, 999x400) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
14677327708342.png
744 KB, 999x400
>>702455356

The white women blacks get are trash or gold diggers, whites however, actually do get the pick of black women
>>
>>702464790
well i can see that im dealing with a special type of faggot here so im just gonna drop this. good luck not drowning in your next bath.
>>
>>702464810
tell that to seal
>>
>>702464912
You can't argue with facts, queerbait. Tell your windowlicking dad I said hi next time he's balls deep in your ass.
>>
>>702464810
you can't compete with this
>>
>>702464376
Go on talking about how im being served by the system man, thats like, far out. Im gonna be enjoying my $100 bottle of Marnier that the abusive overlords (we call those employers) deemed me worthy of being able to afford.
>>
File: nig06533[1].jpg (52 KB, 600x398) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
nig06533[1].jpg
52 KB, 600x398
>>702464695
Well upon reverse google searching that shit it does appear that she has a pretty amazing ass
She has really nice hair and makeup as well so it's posted on a lot of prom makeup/dress pinterests and shit
>>
File: getfuckedlosers.gif (71 KB, 132x200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
getfuckedlosers.gif
71 KB, 132x200
That feel when you're a white guy that doesn't give a fuck because Asians/Latinas are your thing.
>>
>>702465125
christ on the cross dickhead, all i said was we're all a part of the same system. denying it or trying to be captain edgy fuck doesnt make it any less true.
>>
>>702464963
>World famous millionaire celebrity singer
>using dating websites
Strong logic retard.

>>702465041
I fucked one of my casuals last night just the same way, so yes i can.
>>
>>702465164
aside from the prom photos, they're also married.
>>
>>702455356
Are you a nigger? If so a picture of you with this bitch that niggers supposedly have with a timestamp will do nicely.
>>
>>702459406
Hello?
>>
>>702459763
story?
>>
>>702465619
>>
>>702455356
>why do blacks always get the best white women?

Because they are swole. White boys be chubby ass betas.

Hit the gym, white boy!
>>
File: cucked.png (542 KB, 612x906) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
cucked.png
542 KB, 612x906
>>702464963
>seal

He literally got cucked by their white bodyguard.
>>
>>702461176
I wonder how her father feels.
>>
File: CE-2.jpg (39 KB, 600x900) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
CE-2.jpg
39 KB, 600x900
>>702465619
another pic of OP's happily blacked becky
>>
>>702461909
Damn, bottom left is one hot nigger bitch
>>
File: CdopTGcUUAUhHkr.jpg (44 KB, 564x564) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
CdopTGcUUAUhHkr.jpg
44 KB, 564x564
>>
File: 6ikYdA0.png (350 KB, 640x480) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
6ikYdA0.png
350 KB, 640x480
>>702466134
The Ducks are.....

Actually good.
>>
>>702466134
>wealthy rich blonde bimbo marries wealthy black football player, news at 11
>>
>>702455356
even if you were black you couldn't get that because you're a shitty person
>>
File: 1310496003560.jpg (11 KB, 258x314) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1310496003560.jpg
11 KB, 258x314
>>702465977
>>
>>702455356
>lel niggers think these are the BEST white women
>>
>>702462920
Ay I remember you from one of the drug/drinking threads. I said you looked like Kanye in one of your pics. Hope all is well my dude
>>
>implying white guys aren't meant to be with asian chicks
>>
>>702463050
Damn she got some big ass tittays
>>
I hate these threads, because not only are they massive bait, but you always know that they are orchestrated by two kinds of people. Either a.) insecure niggers who try to piss whitey off by saying that they're gonna steal their white women, when they're clearly on 4chan in the first place, they're not going to do shit but stay their fatasses at home and jack it to a bunch of mediocre whores who would never give them pussy even if they had their genitals binded together in a freak surgery. Or b.) Just a pathetic white cuck, a white apologist, basically the most cringiest betas in existence.

Both are equally sad. It is a fact that most women want nothing to do with black men, unless if they're being paid to. No matter how much you delude yourselves, get the fuck over it.
>>
File: 1469943464959.jpg (215 KB, 683x1024) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1469943464959.jpg
215 KB, 683x1024
>>702465041
>>
>>702458167
good looking? look like the fucking predator from the movie
>>
File: jellywiteboi.jpg (29 KB, 450x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
jellywiteboi.jpg
29 KB, 450x600
>>702467386
>>
>>702467271
well said unfortunately it won't dissuade these massive fagets to stop doing it
>>
>>702467596
>muh dik
>>
>>702465864
Hello?
>>
>>702467977
>shows pick of fully erect 10
>replies to semi 9
>>
File: howcanunot.webm (525 KB, 640x480) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
howcanunot.webm
525 KB, 640x480
>>702467977
>>
>>702468285
Hello? Someone please
>>
>>702468285
>Strong cope
>>
File: gb3.webm (914 KB, 640x480) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
gb3.webm
914 KB, 640x480
>>702468484
>>
>>702457348
no wonder her pussy's so beat up
>>
File: 1471220345912.jpg (317 KB, 960x1280) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1471220345912.jpg
317 KB, 960x1280
>>702468719
>>
>>702455356
Black guy here they don't want black men, they want niggas there is a difference, along with the Jews planting in their minds all blacks have BBCs which they don't, you stop wondering why and just move to Asian women
>>
>>702455356
UR A fagget. Kill urself.
>>
>>
>>702470463
>>
>>702470509
>>
>>
>>
>>
>>
File: (((chinks))).jpg (388 KB, 1300x2000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
(((chinks))).jpg
388 KB, 1300x2000
>>702470751
>>702470705
>>702470655
>>702470600
>>702470536
>>702470509

r/asianmasculity has shown up to give us a perfect example of how easy it is to "prove" something.
>>
>>702458260
the fact that someone was so butthurt about black people, they took the time downloaded 100+ pictures of black men on their computer for upwards of an hour. All that time looking at the black dicks they hate so much couldve been used to do something that literally anyone would care about. Can he even say he isnt gay anymore?
>>
>>702471268
or you typed "small black dicks" into google images, and seen the tens of thousands of results.
>>
>>702471140
im actually white, just proving that white girls go for any race - blacks shouldn't feel special
>>
>>702471486
except for maybe indian guys
>>
>>702455356
Leave my boy Ifo Ekpre-Olomu out of this. Jk he was drafted by the Browns in the 7th that should say it all.
Since he went to Oregon I'm assuming they started dating while both attending.
>>
>>702471609
Actually...

I was visiting Hong Kong couple of months ago and I was off to the nightclubs. Pretty cute white girl came alone, few white guys chatted her up. She left with an Indian guy that looks like he's dressed for a bank meeting.
Thread replies: 186
Thread images: 87
Thread DB ID: 77653



Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.