Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | Blowjobs | Archived.Moe | 4Archive.org [Home]
4chan archive logo
Okay.. lets try again.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 325
Thread images: 18
File: 1472686375866.jpg (2 MB, 2160x2160) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472686375866.jpg
2 MB, 2160x2160
Okay.. lets try again.
I have a bunch of free game vouchers for Xbox One and 360.
For every timestamp pic of female tits with "I (heart) Adam" on them, I will give away a voucher.
Lets see who wants some free games.
>>
Fail,
>>
File: 20160831_200845.jpg (3 MB, 2160x2160) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20160831_200845.jpg
3 MB, 2160x2160
Okay. Also, the first three people who gets dubs get a code as well.
>>
Show the expiration date faggot
>>
File: 1447346563254.jpg (228 KB, 485x883) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1447346563254.jpg
228 KB, 485x883
Try connecting with real girls, you pathetic faggot.
>>
>>702030215
Hey, it doesnt bother me really. I can just wait until they expire and throw them away, or have fun giving them away.
>>
What 360 games do I have to choose from?
>>
File: 1472004957748.png (2 MB, 750x1334) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472004957748.png
2 MB, 750x1334
is that vegas better grafix on xbox one???
>>
>>702030461
>This
>>
Expiration date shown
>>
duubbbbaaa dubbb duhbb
>>
fuck just give me obe of the four ill verify for the rest of b
>>
Dubs. Send at kik : paypaldonation
>>
>>702031013
Re
>>
>>702031078
One more
>>
Those games are probably 99 cents at Gamestop. Not to mention that they're not even worth 99 cents because they're dated trash.
>>
blegggh
>>
>>702030875
Fuck dyslexia
>>
>>702030875
are you dyslexic or did you travel 2 in a half weeks into the future
>>
>>702031334
Kek
>>
dubs
>>
>>702030250
Only dubs?
>>
>>702030811
Dubs... you get code
>>
Rolling for rare replay
>>
>>702031733
Keep the code I dont have Xbone
Keep one for yourself!
>>
Looking for dubs roll. Send @ [email protected] , bby
>>
>>702032012

So close. Am I allowed to reroll?
>>
>>702032043
Go for it, reroll as much as you want. Two more to give away for dubs.
>>
dubs, send to itzajoey @kik
>>
dubs dubs dubds
>>
[email protected]
dubs
>>
farts
>>
>>702029821
You think there are a bunch of girls on b and that all they want to do is play fucking Tom Clancy rainbow six Vegas 2 haaahahahahaha
>>
>>702032277
Thats two... one left for dubs.
>>
>>702032497
roll
>>
>>702032605
I dont give a fuck one way or the other. Ill throw them away. I literally have a hundred of them.
>>
>>702032782
Sure a hundred of them.
>>
dubs send to me please
>>
I kind of want rare replay
>>
Roll
>>
if dubs send to
[email protected]
>>
dubs
send to [email protected]
>>
dubs
send to [email protected]
>>
>>702032939
I also have Rainbow Six Siege... but i wont mail them.
>>
>>702033346
How'd you get them?
>>
>>702032782
Why do you have a hundred of them? Can you burn one without scratching the code for the lulz?
>>
>>702033346
Fukkin a dude. Thanks for being nice guy and shit.

10/10 would bang.
>>
>>702033458
I have friends who give me free stuff

>>702033469
I could but I dont feel like it
>>
Dubs. Kik : emergencything
>>
>>702033680
Reroll
>>
dubs kik: harveykenny7
>>
Roll
>>
If dubs [email protected]
>>
[email protected]
>>
BURN THEM!
>>
>>702033882
roll
>>
[email protected] Rool
>>
>>702033929
Rolling
>>
>>702033848
Rerole
>>
>>702033882
rolling
>>
>>702029821
And all you wanted was some tits. Fukkin a dude. Been waiting to see some too.
>>
>>702033929
Cmon dubs
>>
>>702034002
Rerill
>>
>>702033929
Dubs get
>>
>>702034181
Just give me dubs already
>>
>>702033882
duuubs
>>
>>702033599
I wasted dubs on myself, so free Vegas 2 to anyone who wants it
>>
>>702034252
One last time
>>
trips ty
>>
Dubs?
>>
>>702033929
Burn the fucker
>>
>>702033848
Again
>>
I'll try for some dubs
>>
>>702031733
U gotta email it or something Or it can get stolen?
>>
>>702034429
I really really really like these dubs
>>
>>702034447
Well if you leave no contact, its up for grabs.
>>
>>702034522
Winrar
>>
>>702034522
OH MY FUCKING GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
>>
>>702034555
Shit OP. Fukkin trips, double dubs, and some vouchers. But still no tits.
>>
>>702034555
Trips, I assume you're op from that response.
>>
>>702033882
roll
>>
>>702034522
Sent you your code... assuming you wanted the choice.
>>
he already used the code
>>
cmon baby
>>
>>702033882
rolling
>>
>>702034951
Dubs, get! Snap: zulu5150
Would really love that gears of war. Already have siege, and both those rainbow six Vegas'
>>
>>702034682
Yep... trips wasted on me
>>
>>702034951
WHERE ARE THE MUTHERFUKKIN TITS!!!
>>
>>702034592
>>702029821
Op delivered
>>
>>702033882
fucking dubs
>>
File: image.gif (1 MB, 355x225) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.gif
1 MB, 355x225
>>702035124
Reroll
>>
>>702033882
...
>>
Roll [email protected]
>>
>>702035314
Reroll
>>
>>702035137
That's too bad
>>
>>702035314
Roll lol 3000
>>
If dubs [email protected] :)
>>
>>702029821
Fukkin a man. Been waiting. I'm out. Good luck good guy.
>>
>>702035388
noice.
>>
>>702035124
Come on dubs wit' yo bad ass
>>
>>702035388
>>702035399
Holy shit
>>
>>702035388
What do you want?
>>
Dub me
>>
[email protected]
dubs
>>
>>702030250
>>702030250
Rollin for forza 6
[email protected]
>>
>>702035388
Yo op do i get a game or not
>>
>>702035399
What game card?
>>
>>702035399 first try lol, i trust in you op :)
>>
>>702035568
Re roll
>>
>>702029821
fyi, these games are fucking great and have a co op campaign/terrorist hunt gamemode

in 2 you can even use a webcam to put your face on your character (or anything else, but it's kind of a bitch if you take pictures of your monitor for some reason)

all the weapon classes feel seperate and balanced, but not in a way that makes it impossible to use something outside of its job description (except shotguns past about 30 yards, but they're fucking cheese and it's a room clearing game so who cares)

the long range rifles are neat, but not that useful as just about any of the assault rifles can do its job with an acog on and still be capable of use indoors

killing someone with blind fire from a sniper rifle or the raging bull is awesome, but not quite as fun as filling a room with smoke and calmly walking through with ir vision on and shooting terrorists in the head that can't see you from 10 feet away
>>
>>702035607
Again
>>
>>702035532
Forza 6
>>
[email protected]
>>
>>702035532
Whatever works, and you can post it publicly, IDC. Thanks!
>>
>>702029821
[email protected]
>>
>>702035583
I already have Rainbow Six, what do you have in case u are op
>>
>>702035680
>>
>>702035686
Fuck you! I want forza 6!
>>
>>702035773
No, I WANT FORZA 6!
>>
>>702029821
[email protected]
>>
>>702035824
No rare replay
>>
>>702035773
>>702035314
>>
>>702035844
siege plz!
>>
[email protected]
>>
For proof
>>
>>702035680
dubs
>>
>>702035953
Can i reroll?
>>
>>702035998
You can not inspect element on chrome mobile so yeah i want forza 6 please op :(
>>
>>702036002
dubsssssssssssss
>>
>>702035721
Didnt we already have 3 winnrars
>>
>>702035388
OP DELIVERED! THANKS
>>
Burn the fucking card
>>
Rolling for burn them all.
>>
>>702035680
>>702035680
rolling
>>
wait is this for real?
>>
>>702036189
Roll
>>
>>702035583
Rise of the tomb raider :)
>>
>>702035680
rollingggg
>>
>>702036155
Send me rainbow
>>
[email protected]
Roll
>>
Roll, don't have a bullshit xbox
If dubs, guy below me gets it
>>
>girls play good games
>>
>>702035939
Im not mailing siege
>>
>>702036393
aahaha
>>
>>702036270
Ye
>>
op already said he was only doing it for the first 3 dubs

and the chances of him getting a girl on here, let alone a girl with an xbox and low self-esteem, are slim!!
>>
>>702036443
anything bro!!! plz lol xbox 1
>>
Rolling
>>
>>702035680
fucking hell
>>
OP what's the last game left?
>>
>>702035680
...
>>
File: 20160831_211258.jpg (1 MB, 2160x2160) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20160831_211258.jpg
1 MB, 2160x2160
Legit thank you op. I am literally amazed it worked, from [email protected]
>>
>>702036388
Rare replay or forza 6 please
>>
>>702035680
I roll for you son. May the luck be with me
>>
>>702036393
Re for good luck
>>702036469
Whats wrong?
>>
>>702035399
OP Delivered Thanks!
>>
>>702036636
I got forza 6 already
>>
If dubs just post it
>>
>>702036893
roll
>>
Dubs
>>
>>702036893
Reroll
>>
>>702036974
Roll for this guy
>>
>>702036974
Reroll
>>
No tits.
>>
>>702035680
fuck me
>>
>>702036974
Roll come on
>>
Is this real? Dubs would be cool.
>>
>>702036712
nice
>>
I think rare replay is the last game left is it op?
>>
[email protected]
dubs
>>
>>702036974
Roll holy shit
>>
>>702036622
only 16 characters need 25?? how
>>
>>702037156
Reroll
>>
[email protected]
op please
>>
>>702037201
This roll
>>
>>702037201
Roll for william
>>
>>702037261
Look at other post of codes it has a certain website to redeem.
>>
Okay... Ive sent out more than 3.
Dubs are off the table.
>>
>>702033346

pls dubs
>>
>>702036622
Holy shit dubs again
>>
>>702037344
fucking nice
>>
>>702037344
>>702037280

william go enjoy your game
:)
>>
>>702037391
re roll
>>
>>702037518
3rd time nutty
>>
>>702037344
>>702037387
please?
>>
>>702037387
So it's trips now huh?
>>
rolling for Forza 6 [email protected]
>>
>>702037844
OH FUG
>>
>>702037844
I got forza already i think gears of war is left
>>
>>702037416
>>702037387
>>702037344
so... fuck me op?
>>
>>702037971
Just gears?
>>
>>702037261
To redeem
>>
[email protected] roll
>>
>>702031146
>gamestop
Maximum keks!!
>>
[email protected]

Show Me Potato Salad!
>>
op wont deliver
>>
roll [email protected]
>>
>>702038385
re roll
>>
>>702038385
rollio
>>
>>702038385
reee rool
>>
>>702038385
rolli
>>
File: 20160831_214437.jpg (750 KB, 2560x1440) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20160831_214437.jpg
750 KB, 2560x1440
>>702029821
Give codes now faggot
>>
>>702037971
Ill take anything besides gears my man
>>
>>702038385
rll
>>
>>702038385
rolly
>>
>>702033346
rolling for that rareware
>>
>>702038385
dubz git
>>
>>702033346
fukin reroll
>>
>>702038385
Rollin for rare replay
>>
>>702038750
re roll
>>
>>702038064
What country do i have to fill in?
>>
If dubs [email protected] rise of the tomb raider
>>
>>702038750
roll
>>
>>702033346
pls rareware
>>
Forrrrrrrzaaaaaaahhhhh
>>
>>702038385
rareware pls dubz
>>
Forza
>>
>>702033346
rareware
>>
>>702038878
roll again
>>
>>702038878
ree
>>
Racing
>>
>>702038965
roll
>>
Voom voom
>>
>>702033346
dubs for rare replay
>>
Nos balloon
>>
>>702038925
pls dubz
>>
can I get a choice card op?

[email protected]
>>
Fancy cars
>>
>>702033346
rare
>>
Ferrari
>>
[email protected] rare replay pls
>>
Enzo Ferrari
>>
>>702039199
OP PLS DELIVAR
>>702029821
>>
>>702039076

close to dubs, let's reroll

[email protected]
>>
>>702033346
gimme the rare b0ss
>>
Ford gt
>>
roll
I need a new game so badly.
>>
>>702029821
ITS FUNNY CAUSE OP PROMISED ME THESE CODES AFTER THE LAST THREAD FAILED FOR MY TWITCH STREAM WHAT A LOSER
>>
Shelby cobra
>>
>>702038572
kek
>>
>>702039275
op pls
>>
>>702036155
>>702036155
>>702036155
>>
>>702039433
omg 2 dubs op u gotta
>>
Roman reigns
>>
>>702039277

hey nice I got those dubs

if OP is still giving out anything, I was asking for a choice card
>>
>>702038189
Doobly Roll
>>
Aj styles
>>
[email protected] if dubs.
>>
John cena
>>
Hey... No more dubs. Im done giving out shit for dubs.

OP HAS DELIVERED
>>
Holy shit i got forza 6 now it really worked!!!
>>
>>702039396
don't be a fag, gimme your twitch ill give you my code. i wanna watch
>>
Coli kaeparnick
>>
>>702039672
noo op
>>
[email protected] if dubs
>>
>>702039672
OP here, kidding. Go on!
>>
Porno
>>
>>702039778
Roll
>>
>>702039778
Rollerino
>>
>>702039433
op please deliver rare replay
>>
Forza ese
>>
>>702039778
Op plz i need gamws for my xbox one :( roll
>>
>>702039695
im not goin live right now but twitch tv/therustyitalian
>>
>>702033346
rareware nig
>>
>>702039878
op dont let me down
>>
>>702033346
Dubs get
>>
>>702039778
Roll op make me a christmas
>>
>>702039778
Rolling down the street in my 64
>>
>>702040000
checked

if dubs forza 6
[email protected] - throw away email
>>
>>702039966
JUST POST IT HERE PLS OP DELIVAR>>702033346
>>
>>702039199
op u still havent delivard
>>
>>702040118
reroll
>>
Ill take siege copy for xone, or that whore tomb.
>>
>>702040118
rolling
>>
[email protected]
Op plz <3
>>
>>702040118
DUBS GET
>>
>>702040139
Bullshit, check your mail faggot
>>
>>702040229
Come dubs
>>
>>702040229
Give me dubs babe
>>
>>702040229
Dubbbbssss
>>
>>702040000
[email protected]
Give me
>>
>>702039966
OP PLS RARE>>702040268
>>
>>702040229
Ffs no luck
>>
Dubs roll

[email protected]

Not fake.. It's the email I use to redeem free trials and shit like that.
>>
>>702040229
Op u will be god to me if u send me something <3
>>
Roll [email protected]
>>
Would love seige, a lot of buddies play it and I'm a poorfag - [email protected]
>>
>>702040580
Rollerino
>>
>>702040534
Just give me anything bb
>>
>>702040229
Dubz
>>
>>702040580
Rerollerino
>>
>>702040600
Nice dubs. Check your mail in about 5mins
>>
>>702029821
makes me sad that the only people that play rbsv2 are squeakers and tryhards.
>>
>>702040580
>>702040667
Haha holy shit reroll
>>
>>702040229
Reroll
>>
>>702040268
>>702040433
>>702040000
Op I got quads give me shit
>>
>>702040580
Rereroll
>>
>>702040229
No luck like always :(
>>
>>702040580
Dam son
Roll-ling-ling
>>
>>702040580
Kek rerill
>>
>>702040229
Rollingg
>>
>>702040580
Fuking shit reroll
>>
>>702040580
Kek reroll
>>
>>702040229
Fuck me daddy give me dubz
>>
File: 1425590286212.jpg (106 KB, 480x640) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1425590286212.jpg
106 KB, 480x640
>>702039277

op if you're still here and you really do have hundreds of these vouchers, throw one of the choice cards my way for my dubs and this pic
>>
>>702040580
Come on
Roll
>>
>>702040580
PLS ROLL
>>
>>702040691
Thanks anon! <3
>>
File: 20160815_204942.jpg (772 KB, 2560x1440) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20160815_204942.jpg
772 KB, 2560x1440
Here u go op
>>
>>702040229
Give it to me daddy
>>
>>702041000
Check my trips
>>
>>702040229
Just do it!
>>
>>702040229
Omfg why i cant get dubz!!!
>>
>>702041000
Finally
If forza or gear is left, ill take that. Rainbow is ok too!
>>
>>702040229
Dubzzzz
>>
>>702040950
God tier tits.
Timestamp?
>>
File: 1472331392693.jpg (1 MB, 1929x3528) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1472331392693.jpg
1 MB, 1929x3528
If dubs please give it to next email below me. Just wanted to roll didn't want the code ha ha.
>>
>>702041143
Are you op
>>
>>702041099
WinrAr plz op deliver <3
>>
>>702041099
>>702041000
Check em
>>
>>702041334
Off by 1
>>
Rainbow six siege please Xbox one [email protected]
>>
OK, OP HERE.

THIS IS THE END FOR TONIGHT.

HERE ARE FIVE CODES. ACT FAST.
>>
>>702041436
Roll
>>
I dont have an xbox but if dubs please post a code except for the last three digits for a frustratingly fun time

Get
Thread replies: 325
Thread images: 18
Thread DB ID: 76874



Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.