Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | Blowjobs | Archived.Moe | 4Archive.org [Home]
4chan archive logo
You must reply to this thread or this will...
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 312
Thread images: 29
File: Penile-fracture.jpg (158 KB, 800x506) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Penile-fracture.jpg
158 KB, 800x506
You must reply to this thread or this will happen to you
>>
>>700858238
ew
>>
>>700858238
i will get a micro dick?
>>
>>700858238
ew nigga
>>
File: 287.gif (2 MB, 363x576) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
287.gif
2 MB, 363x576
>>700858238
>>
File: 1471715320833.gif (2 MB, 334x357) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1471715320833.gif
2 MB, 334x357
Reading this post grants you immunity
>>
>>700858238
lol this already happened to me execpt it as just the tip
>>
>>700858238
IMPOSSSIBRUUUUUU

I'm circumcised nigga!
>>
What happened
>>
>>700858238
No risk
>>
>>700858238
Fck off
>>
File: bubblerpuppler.png (547 KB, 640x660) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
bubblerpuppler.png
547 KB, 640x660
>>700858238
>>
Gegvsg
>>
>>700858238
You must suck my cock RIGHT NOW, or your mother will die in her sleep tonight, OP. Since you don't know where I am, you might wanna kiss your Mom goodbye, faggot.
>>
File: 1470395904960.jpg (80 KB, 311x327) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1470395904960.jpg
80 KB, 311x327
>>700858238
Is it not supposed to look that way...?
>>
>>700858497
Thanks bro
>>
>>700858238
MOM!!! ANON IS MEAN AGAIN!!!!
>>
File: 1458007733999.jpg (6 KB, 205x250) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1458007733999.jpg
6 KB, 205x250
IF YOU ARE READING THIS YOU ARE GRANTED +10 PENIS IMMUNITY AND DO NOT HAVE TO REPLY TO THIS THREAD
>>
I open the thread and this is the first thing i see....great
>>
ew
>>
Fek no
>>
File: 1421646188261.jpg (413 KB, 800x888) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1421646188261.jpg
413 KB, 800x888
>>700858238
>>
Ew
>>
>>700858238
ouch
>>
>>700858238
Нет
>>
>>700858238
what is it even
>>
File: _silly_640_15.png (577 KB, 640x523) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
_silly_640_15.png
577 KB, 640x523
>>700858238
>>
>>700858238
Fuck that shit
>>
File: 1452913990007.png (730 KB, 872x649) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1452913990007.png
730 KB, 872x649
>>700858238
>mfw this is an improvement
>>
>>700858238
K then
>>
hi... bye
>>
File: 13415487403266.jpg (39 KB, 512x384) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
13415487403266.jpg
39 KB, 512x384
fucc
>>
>>700858238
But what the hell is this?
>>
ok
>>
Is this what b is now?
>>
>>700858238
ni
>>
>>700858238
k
>>
>>700858238
man i love summer
>>
pls
>>
>>700858238
>>700858238
F
>>
Ew
>>
>>700858238
Please no
>>
File: 1471308784680.jpg (19 KB, 222x293) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1471308784680.jpg
19 KB, 222x293
>>700858238
>>
No no no no
>>
dont pls
>>
>>700858238
ok
>>
nononono
>>
Holy fuck fuck u op
>>
ew
>>
>>700858238
ok
>>
>>700858238
no plz
>>
plz spare my dick lord
>>
File: image.jpg (99 KB, 582x680) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
99 KB, 582x680
>>700858238
Balls.
>>
>>700858238
ew
>>
Ffgjkfr
>>
Wtf is that shit
>>
Wut
>>
>>700858238
this threads are fucking stupid
>>
>>700858238
Fxdh
>>
File: Notrly.jpg (26 KB, 313x287) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Notrly.jpg
26 KB, 313x287
>>
>>700858497
you rock man
>>
>>700858238
Fuck you, OP
>>
Nigger
>>
the fuck?
>>
It looks like a snail
>>
File: 1470678701173.jpg (8 KB, 200x303) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1470678701173.jpg
8 KB, 200x303
>>
>>700858238
whats wrong with that slug?
>>
wtf.
>>
im good my dick is cut
>>
Fug
>>
>>700858238
fine.
>>
No
>>
.
>>
ok
>>
>>700858238
h>>700858238
>>
>>700858238
what is it
>>
bubbler pupper
>>
>>700858238
nigga wtf
>>
>>700858238
dick
>>
File: wellshitanon.png (225 KB, 414x368) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
wellshitanon.png
225 KB, 414x368
>>700858238
>>
>>700858238
pls no swollen cockerino
>>
>>700858238
....
>>
>>700858238
fuck.
>>
>>700858238
385
>>
File: op.jpg (44 KB, 500x375) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
op.jpg
44 KB, 500x375
>>700858238
>circumcision makes you more susceptible to disease and looks better
>>
Gross
>>
>>700858238
Ahh
>>
jj
>>
fdhd
>>
K
>>
not risking it
>>
>>700858238
Wish it happens to your mother you filthy fucking nigger
>>
heyo
>>
k
>>
Ok
>>
.
>>
Alright
>>
Ok
>>
Top Kek
>>
>>700858238
Jesus christ, i woke up yesterday with a big bad looking lump inside my penis and Im going to the doctor tomorrow, dont want it to turn into OPs pic
>>
>>700858238
l
>>
rip
>>
>>700858238
i dont care anymore, b8
>>
Not risking
>>
k k
>>
File: ko.gif (2 MB, 400x237) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ko.gif
2 MB, 400x237
>>700858238
>>
what the....
>>
nasty
>>
sure
>>
>>700858497
>>700858238
HA
>>
>>700858238
God damn
>>
Icky
>>
>>700858238
ew
>>
>>700858238
fuck tht
>>
>>700858238
pls no
>>
Ok
>>
>>700858238
ok
>>
>>700858238
can't risk it.
>>
ouch
>>
File: 1471651196415.jpg (29 KB, 320x283) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1471651196415.jpg
29 KB, 320x283
>>
>>700858238
Ok
>>
O no so spoopy
>>
a
>>
>>700858238
already did. I was 17.
>>
oh hell nah i def aint about that
>>
>>700858238
Yo fam wtf am I looking at
>>
fuck you
>>
>>700858238
ok
>>
>>700858238
to this thread or this will happen to you
>>
:P
>>
>>700858238
https://www.youtube.com/watch?v=_qYHSp7wrtY&feature=youtu.be
>>
Fuck you
>>
>>700858238
rdgs
>>
do not want
>>
But... How did this happen
>>
get to fuckkk
>>
the fuck
>>
Ok
>>
>>700858238
plz
>>
>>700858238
holy shit
>>
>>700858238
No want.
>>
MEMES
>>
>>700858795
Bubbler pupper
>>
Posting
>>
>>700858238
nigger
>>
>>700858238
Wor
>>
>>700858497
Thanks
>>
>>700858238
ow
>>
:(
>>
Dumb
>>
>>700858238
fuck off op
>>
>>700858238
fuck
>>
H
>>
>>700858238
damn
>>
>>700858238
Hell no.
>>
Hello?
>>
File: 1467504811227.jpg (194 KB, 345x1280) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1467504811227.jpg
194 KB, 345x1280
>>700858238
>Anonymous 08/23/16(Tue)18:22:15 No.70085
>>
>>700858238
Broken D ?
>>
>>700858238
Plz no
>>
no
>>
>>700858238
pls god no
>>
Oh shit
>>
Reply.
>>
no
>>
>>700858238
ok
>>
brutal af
>>
>>700858238

OP, reply specifically to this post in the next hour or else it will happen to you.
>>
>>700858238
nigger
>>
>>700858238
Jesus fucking Christ
>>
>>700858238
sadasaa
>>
fuccccc
>>
h
>>
reeee
>>
Bgygb
>>
Oh my
>>
Better be save
>>
>>700858238
fuck
>>
wtf happened
>>
>>700858238
o shit
>>
>>700858238
Wew
>>
>>700858497
Thank you kind sir
>>
>>700858238

not even gonna chance it
>>
Safe
>>
What is that dud
>>
>>700858238
gotta go
>>
someone tell me pls what is that
>>
>>700858344
Harambe was innocent
>>
What if I want it?
>>
Looks like a snail
>>
>>700858238
you sicko
>>
File: 1459591049051.jpg (8 KB, 449x440) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1459591049051.jpg
8 KB, 449x440
>>700858238
>>
>>700865896

An uncircumcised penis
>>
mega reply go!
>>
What is that
>>
Gugkvj
>>
gotta be safe
>>
414141
>>
Immunity
>>
File: 1470869490388.jpg (27 KB, 460x503) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1470869490388.jpg
27 KB, 460x503
>>700858238
I have bad news, Madam... your mole rat looks very ill.
>>
>>700858238
fuck that shit mayn
>>
>>700858238
thats nasty dawg
>>
Pls no
>>
>>700858238
i h8 u
>>
File: image_16.jpg (85 KB, 600x828) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image_16.jpg
85 KB, 600x828
Pls no
>>
ryplied
>>
>>700858238
Ew
>>700858481
We need porn of that toad
>>
>>700858238
Whaaaaat
>>
>>700858238
dfsv
>>
>>700858238
.
>>
Fuck you
>>
what
>>
Fuck me in the ass senpai
>>
>>700858238
Nigga i dont even, wat?
>>
>>700858238
Fuck yourself OP
>>
Ehh
>>
amesadazzzzzzz
>>
Yup definetly rpely
>>
fuck you fgt
>>
>>700858238
replied
>>
>>700858238
ew
>>
>>700858238
>>
>>700858238
Fuck you op
>>
>>700858238
fuck you op
>>
>>700858238

Doesn't matter. No one will see it anyway
>>
>>700858238
>story?
u faggot
>>
>>700858238

dghj
>>
>>700858238
k
>>
IM GOOD
>>
plsno.jpg
>>
>>700858238
fock
>>
in this thread
>>
oh noez!
>>
fuk u
>>
Faggot
>>
>>700858238
gay
>>
>>700858238
Eat Cock
>>
>>700858238
fuck
>>
Damnit
>>
You are cancer.
>>
>>700858238
doot
>>
>>700858238
erwtytkl
>>
Any medfags know what's going on 'ere?
>>
fuck you
>>
>>700858238
Jesus crist
>>
in
>>
Winky
>>
>>700858238
nope nope nope, fuck this shit
>>
HARAMBE
>>
Ffs
>>
Fuck
>>
>>700858238
Oh no
>>
oh shit
>>
>>700858238
k
>>
>>700858238
FUCK
>>
done
>>
>>700858238
fck
>>
>>700858238
ew
>>
>>700858238
Fuck you
>>
>>700858238
Ok
>>
>>700858238
what is this shit
>>
>>700858238
meme
>>
k
>>
>>700858238
shiet
>>
>>700858238
Why
>>
pls no
>>
>>700858238
kk
>>
What the fuck???
>>
No
>>
Lol
>>
>>700858238
pls no ;_;
>>
>>700858238
afdsf
>>
>>700858238
plz no my pipi
>>
>>700858238
fucking nugs
>>
>>700858238
fuck this and fuck you
>>
>>700858497
thank you good sir
>>
>>700858238
No pleez
>>
ok
>>
File: 1471226678506.jpg (13 KB, 255x200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1471226678506.jpg
13 KB, 255x200
oooo heeeeeeell nooo
>>
>>700858238

This can't happen to me, I'm a cut-fag.
>>
>>700858238
J
>>
>>700858238
poop
>>
Bubbler pupper
>>
Fine
>>
>>700858238

Ok
>>
k
>>
>>700858238
lol
>>
>>700858238
Sigh
>>
>>700858238
whtevs
>>
>>700858238
Fuggg
>>
>>700858238
wat
>>
>>700858238
oh
>>
>>700858238
fsdfs
>>
File: download.jpg (8 KB, 218x231) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
download.jpg
8 KB, 218x231
duccccc
>>
Damn dude.
>>
>>700858238
>>
File: OI7ergb.jpg (248 KB, 2560x1440) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
OI7ergb.jpg
248 KB, 2560x1440
shit
>>
niggers like you will burn for eternity
>>
any medniggas that can explain this shit?
>>
>>700858238
fuuuck
>>
>>700858238
fuck you hoe ass nigga
>>
File: 1469378479587.jpg (457 KB, 1333x2000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1469378479587.jpg
457 KB, 1333x2000
noplz
>>
Ow
>>
Goddammit moon moon
>>
no
>>
>>700858238
Harambe was a nigger
>>
>>700858238
Nah
>>
File: 1458797845990.jpg (9 KB, 261x170) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1458797845990.jpg
9 KB, 261x170
>>700858497
Thanks fam
>>
>>700858497
Thanks man
>>
Ok
>>
>>700858238
Eew
>>
>>700858238
pls no
Thread replies: 312
Thread images: 29
Thread DB ID: 74789



Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.