Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | Blowjobs | Archived.Moe | 4Archive.org [Home]
4chan archive logo
PLEASE READ CAREFULLY
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 275
Thread images: 16
File: y45.jpg (133 KB, 640x960) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
y45.jpg
133 KB, 640x960
PLEASE READ CAREFULLY

I have been practising black magic for 13 years. I have been very successful at spells and summoning. With that being said,
Lets play a game /b/:

EVERY post that ends in 77 in this thread will obtain great wealth within the next 30 days.

BUT,

EVERY post that ends in 66 in this thread will die a violent and painful death within the next 24 hours.

Please only play if you are serious and willing to take the risk.

Good luck my /b/rethren
>>
>>700584616
Let's see
>>
Let's go
>>
>>700584616
please be 66
>>
im an atheist
>>
>>700584616
This cancer again?
>>
u w u
>>
lets fucking go mate
>>
>>700584616
Lemme see that negro magic
>>
>>700584616
holy shit she is literally me
>>
thx
>>
Roll
>>
>>700585111
>>700584616
Do i get anything for trips
>>
>>700584616
u dont scare me im vegan
>>
File: fadsf.jpg (141 KB, 1024x1024) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fadsf.jpg
141 KB, 1024x1024
>>700585145
>>700585145
>>700585145
>>700585145
>>700585145
>>700585145
>>
>>700584616
Bruh
>>
Fuck you! I am the real GOD of gods, your bullshit cosplay has no effect on me.
>>
>>700585277
look you win
>>
fuck it
>>
>>700585245
no you faggot
>>
>>700585361
reroll i guess
>>
>>700585440
only one more time
>>
let's try this
>>
>>700584616
Oh shit pls kill me
>>
>>700585642
again
>>
Well, i like playing
>>
once again
>>
>>700584616
777 get
>>
there
>>
Rollre
>>
>>700584616
lol this is new
>>
>>700584616
Power unending!
>>
Let's go
>>
i ain't scared
>>
>>700585821
was
>>
rolly poly
>>
>>700585981
a
>>
>>700586049
man
>>
K
>>
>>700584616
Rolling for wealth
>>
>>700584616
what i read is that ur are 13 practicing black magic
>>
wealth pls
>>
>>700586092
named
>>
Hmu with a 66
>>
>>700586353
Toren
>>
>>700586407
Family said 66
>>
>>700584616

Rolling
>>
>>700586478
Nah family not 77 I said 66 ya cunt don't test it
>>
give me 666, for the true satan power
>>
dsf
>>
>>700584616
Bless me with the wealth of the gods, op.
>>
>>700586669
soo close
>>
>>700586669
cya fag
>>
Last attempt or I'm An heroing anyway
>>
>>700584616
Check my 77 m8
>>
>>700586666
>>
Gooooo
>>
>>700586700
is dubz good enough
>>
Ah, another wizard. But can you summon this post to be a 77?
>>
now?
>>
?nu
>>
say, why am i doing this
>>
What did I win
>>
need, to get 77 or 66
>>
checkem
>>
Fuck me up fam
>>
rollin
>>
Bang Bang
>>
Toren loved to take long adventures around his local woods area
>>
i win?
>>
File: screw.jpg (42 KB, 450x319) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
screw.jpg
42 KB, 450x319
roll in
>>
Roll
>>
Who do the voodoo
>>
66
>>
>>700587566
Gg man
>>
he always walked around with a little bag in his right hand and a stick in the left that he had found when he was a small boy
>>
>>700587566
winrar
>>
winner
>>
2 ez cunts
>>
>>700587566
Wish you could record it
>>
why not
>>
black magic is for tryhards.
>>
why he did it? i have no idea, to each his own right? he liked climbing trees and skipping from one to another.
>>
Oh
>>
I'm ready!
>>
Roll
>>
fuckin rip
>>
if dubs besides the death one, i will meet the woman of my dreams
>>
roll
>>
Rollin
>>
>>700588021
off by one reroll
>>
Rollerino
>>
Suck my wangy thang
>>
>>700588069
again off by one
>>
sometimes he would fall, but he would just get back up again if that happened
>>
File: 1471700753132.gif (394 KB, 500x500) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1471700753132.gif
394 KB, 500x500
>>700584616
wish me luck friends.

it's gonna be a 66
>>
File: image.gif (4 MB, 350x185) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.gif
4 MB, 350x185
You're a faggot
>>
That being said, I could use some 77 lucky black magic
>>
>>700588118
off by 7
>>
>>700584616
I'm going for this. I've got nothing to lose.
>>
2nd roll
>>
roll
>>
File: 1471468902360.jpg (17 KB, 250x250) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1471468902360.jpg
17 KB, 250x250
>>700588162
so close. I'll try again.
>>
Rollin
>>
one day he was climbing and he decided to climb the biggest tree
>>
Let me die or let me get wealthy i dont even care anymore
>>
Rolling until I get either 66 or 77.
>>
>no downside to rolling
Rolling
>>
the roll takes its toll
>>
77
>>
Ok
>>
I hope for 66
>>
Fuck it ill roll
>>
>>700588275
>75

wow. First a 62 and now a 75. Today really isn't my day, is it?
>>
Roll
>>
f
>>
Lucky
>>
ROLL
>>
>>700588466
>>700588477
nice
>>
>>700588466
Nice
>>
>>700584616
abracafuckyou anon
>>
Pls
>>
rollin
>>
>>700584616
only i control my life , u demon
>>
>>700588466
Good luck
>>
Lucky Luciano
>>
God is on my side
>>
rollzzz
>>
rollzzzzz
>>
Eh like I have anything to live for...
>>
File: pak-tape-5.jpg (148 KB, 660x495) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
pak-tape-5.jpg
148 KB, 660x495
>>700588477
fuck yeah. I bet this post gloating about my good fortune will get me a 66 now ;)
>>
Chicken dinner
>>
rozozzz
>>
>>700588779
Damn well I guess I'm better off an hero
>>
I just want everything to feel better again. I want my problems to be dumb and I want to see the bright side one more time. I don't want money. I want to wake up and feel a wealth of positive feelings, and wake up similar to that everyday. I just want to stop feeling like I've made too many negative life changing mistakes, I really just want to go back.
>>
File: image.jpg (443 KB, 935x1323) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
443 KB, 935x1323
Roll
>>
rolllz
>>
Roll
>>
>>700584616
I'm a wizard. Try me faggot
>>
Please remove a curse from me
>>
Rollion
>>
77
>>
Going to hell either way
>>
I've rolled so much already but still haven't got anything. I'm so unlucky
>>
It's a win-win
>>
I'll play anon
>>
>>700589046
Just keep trying anon you'll get something soon enough
>>
77 get
>>
>>700584616
Money money money money
>>
Ok
>>
Let's go
>>
I'm a satanist. This thread is bullshit. Satan says so
>>
Oh boy
>>
One more try
>>
Reroll
>>
>>700589133
Thanks /b/ro
>>
File: image.jpg (20 KB, 125x123) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
20 KB, 125x123
>>700589234
Satan says check em'
>>
>>700588466
lucky bitch
>>
>>700584616
All the magic in the world can't make Suicide Squad a good movie OP.
>>
Eolll
>>
Rolling for desu
>>
>>700589375
Huh two off again? It must be my lucky day
>>
What the hell
>>
>>700589481
Now I'm three off, thanks Satan
>>
Yee
>>
Rolling for 66
>>
>>700584616
Fuck it, why not? I plan on playing the lotto soon
>>
Yolo
>>
>>700589575
Two of for the third time,
Fuck you Satan
>>
Even though "practicing" is spelled wrong I'm sorely tempted to continue rolling until I get my wealth
>>
Yolo again
>>
Shark or shak
>>
Bullshit
>>
>>700589661
Come on one more try...
>>
Make me rich
>>
>>700589714
S
>>
66 get
>>
>>700584616

I'm in OP.
>>
>>700589665
That's close enough to make me nervous but I ain't no bitch I'll get my wealth
>>
Taking a chance
>>
Reroll
>>
get
>>
File: rocking.gif (3 MB, 300x213) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
rocking.gif
3 MB, 300x213
>>
>>700584616
>EVERY post that ends in 66 in this thread will die a violent and painful death within the next 24 hours.

C'mon boxcars! I'm tired of sitting here. Give 'em to me!
>>
>>700584616
sure
>>
>>700589764
Aww come on if you're gonna kill me then do it.
>>
roll
>>
win-win
>>
>>700589878
So close!
>>
Rollin rollin rollin
>>
>>700584616
Fight me spooky nigger
>>
fag
>>
>>700584616
Shootin' for 66
>>
Did I do it 77
>>
doubles get
>>
>>700589957
Now I'm just completely off
>>
reroll.
>>
>>700589878
Dddd
>>
done
>>
Roll
>>
Roll
>>
Roll
>>
>>700590075
I swear to god if I get another 75 again I'll just gonna kill myself
>>
>>700584616
Me faggot
>>
lolk
>>
I hope for 77
>>
bet fam
>>
Ithisiisiforiuri
>>
it's a win/win
>>
>>700584616
Stale pasta u nigger lover
>>
>>700590270
7
>>
K
>>
77 here I come
>>
>>700584616
On top of this being the 15th time I reroll, I'm risking my life for a 77. Help a /b/ro out with some black magic money
>>
>>700584616
Is this like Dr Pepper? 'What's the worst that could happen' oh some fag uses super powers unknown to any living human like a sort of circle jerk x-men. Tonight the facial is yours I best have quads like 6677 just to fuck you off.
>>
Rollerino
>>
>>700590397
I lost track anon!
>>
>>700590397
Shuuuuuuuuk
>>
77
>>
Reroll
>>
I am a Jew and I don't care, look at me with my silken hair, I take your money, I am your bane, tell me about that loan again...

Look at me with my Jewish spunk, hear my money as it goes kerplunk, please remember this simple rule, if I get dubs I'll still keep my coo ooooool...

I am a Jew and I don't care, I renounce yooouu, mein Fuhrerrrr~~~

I... Take your money... I am your bane...

Bahhh, who needs good luck when I can make it raaiiiiiiinnn??!!!!
>>
>>700584616
keep rollin rollin rollin rollin c'mon
>>
>>700584616
I just want a bagel tomorrow morning. Rolling for bagel.
>>
>>700590495
nigger kys
>>
>>700590578
Shit dude I feel really bad for you
>>
c'moooon
>>
>>700584616
gg
>>
Nigger why?
>>
Never gonna give this up until I get a 77 or 66. Preferably 77
>>
>>700590622
I am not a male of African descent...
>>
>>700584616
roll
>>
LEGGO
>>
>>700590680
thx mate, me too ;-;
>>
roll
>>
>>700590922
I will take my dubskies as a sign of luck and roll again
>>
>>700591000
AND TRIPS?! CONTINUING TO ROLL FOR LUCK
>>
Yolo
>>
roll
>>
>>700591133
dubs again. Whoa
>>
>>700584616
Bring it wizard
>>
Let's hope I die
>>
>>700584616
I know this is fake but in case..
>>
>>700591253
See I ain't afraid of you.
>>
Let's get rich Harry Potter
>>
>>700591346
Well actually I'm just willing to risk death for money.
>>
>>700591472
And I came close that time, fuck.
>>
Enchantress
>>
>>700584616
ples
>>
rolllll
>>
notice me seventysevenpai
>>
Whatever man. I dont want to die. But I'll take the risk.
>>
op = faggot
>>
>>700591778
SON OF A FUCJ
>>
File: 1281684533965.jpg (75 KB, 484x634) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1281684533965.jpg
75 KB, 484x634
>>700584616
Rolling for serious.
>>
>>700584616
Could have just said roll and /b/ would play
>>
>>700591876
I'm actually screaming right now
>>
RIP
>>
roll
>>
File: 1471761600219.gif (2 MB, 205x192) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1471761600219.gif
2 MB, 205x192
$$$$
>>
Roll BM
>>
>>700584616
Can the great wealth be Juliette because she's all I need in my life and I need her?
>>
Rollin for 66
>>
Let's try again
>>
Roll
>>
Rollin for that 66
>>
im ready. Gimmie teh munies
>>
66 here i come.
>>
gimme that dank shit boi
>>
>77
>>
>>700584616
I wanna die.
>>
>>700584616
>>
Rolling
>>
File: mothermary.jpg (53 KB, 960x720) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
mothermary.jpg
53 KB, 960x720
HELLO OP
CONSIDER YOURSELF 66'd
>>
rolling just incase.
>>
>>700584616
Well, I win either way, so why not?
Thread replies: 275
Thread images: 16
Thread DB ID: 74289



Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.