Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | Blowjobs | Archived.Moe | 4Archive.org [Home]
4chan archive logo
pictureswap dot org /success
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 84
Thread images: 30
pictureswap dot org /success
refresh for new pic

Post results
>>
File: P4254153.jpg (62 KB, 400x533) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
P4254153.jpg
62 KB, 400x533
>>
>>
File: image.jpg (2 MB, 3264x2448) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
2 MB, 3264x2448
>>
File: 1462930660381.png (160 KB, 700x700) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1462930660381.png
160 KB, 700x700
>>684308639
>>
File: 1453364461398.jpg (577 KB, 2352x3000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1453364461398.jpg
577 KB, 2352x3000
>>
File: image_6Z1u3OU.jpg (242 KB, 1500x1000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image_6Z1u3OU.jpg
242 KB, 1500x1000
>>
>>684310861
hey I know her
>>
>>684310861
Didn't knew ava taylor did a face surgery
>>
File: 1449434246998.png (59 KB, 642x973) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1449434246998.png
59 KB, 642x973
I wrote this stupid thing in Java in like 5 mins, getting a shit ton load of pics. It's running since yesterday and I had more than 3GB downloaded.

It took me the whole day to sort good/bad pics.
I'm so fucking exhausted and my folder is full again.
>>
File: image_SdHIeBL.jpg (235 KB, 900x1124) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image_SdHIeBL.jpg
235 KB, 900x1124
>>
File: 1458708941348.jpg (48 KB, 600x800) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1458708941348.jpg
48 KB, 600x800
>>684311313
btw uploading folder to mega right now
>>
>>684311935
just don't rar it
>>
>>684311935
entire 3gb folder, or just the good stuff?
>>
>>684312066
just the good stuff, 329 MB
>>
>>684312190
Mega?
>>
>>684312730
Just noticed some troll pics slipped into the folder, were probably added while I was checking them, is still ok or do i have to double check before ? would take like 10 more minutes
>>
>>684312956
boast nao
>>
>>684313116
https://mega.nz/#F!p8IGkK7B!LF9zhZ2lHzW28WXtNm_k4w

Still uploading, so don't forget to refresh sometimes.

Will sort pics later
>>
>>684312956
Just from reducing from 3gb to 330mb is already more than most would do
>>
>>684313340
btw tell me if there is cp, I took care to remove it but as some pics were posted more than twice one of them may have slipped
>>
>>684313627
Would you also share the code?

For now you should just relax and fap away as you deserve it
>>
>>684313627
people actually upload that there?
>>
>>684314293
sure, wait a moment
>>684314420
yeah, a little but when they do they just spam.
I've seen some shit while sorting the pics, made sure to shred them files
>>
>>684314293
https://ghostbin.com/paste/3j7ow6ot
pass is moot

Also folder is uploaded, will remove bad pics now
>>
>>684315508
So, this code dls pictureswap posts and then puts them into a folder?
>>
>>684315508
so, how do i use this

>inb delete system32
>>
>>
>>684315873
yes that's what it is; want to keep the original filenames to be able to only post the website link to people, but files are deleted from server after 12 hours

>>684315875
Download eclipse and compile, you'll need jsoup external jar file.
>>
>>684316166
Thank you based anon
>>
>>
>>
File: 1452536090434.jpg (6 KB, 236x285) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1452536090434.jpg
6 KB, 236x285
>>684316395
You're welcome anon
>>684316166
Also checking my dubs
>>
>>684316166
How long does it keep downloading for? 5000s?
>>
This should work in bash if you have wget and curl installed...

wget pictureswap.org/$(curl "http://pictureswap.org/success" 2> /dev/null| grep "download" | grep -v "glyph" | cut -d'"' -f2)
>>
File: 5yKhE.jpg (134 KB, 600x800) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
5yKhE.jpg
134 KB, 600x800
>>
>>684316777
Until you stop the program yourself, Thread.sleep(5000) means that the program will pause 5000ms (5 s) before checking if someone uploaded a new picture
>>
File: 1463252347638.jpg (83 KB, 1024x768) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1463252347638.jpg
83 KB, 1024x768
>>
File: U1g3aNM.jpg (341 KB, 1171x1561) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
U1g3aNM.jpg
341 KB, 1171x1561
>>
>>
>>
File: 1463191234552.jpg (762 KB, 2008x3000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1463191234552.jpg
762 KB, 2008x3000
>>
File: remy not 2.png (2 MB, 1716x785) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
remy not 2.png
2 MB, 1716x785
>>684318127
b&
>>
File: q7.jpg (435 KB, 1280x720) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
q7.jpg
435 KB, 1280x720
>>
>>684316166
>compile,
how do i do that

godam i suck at this
>>
>>684318768
there's something seriously wrong with you
>>
File: remy 6.jpg (76 KB, 600x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
remy 6.jpg
76 KB, 600x600
>>684319585
>>
>>684318962
Nice that's mine
>>
File: 132_BwijAlb.jpg (189 KB, 641x1024) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
132_BwijAlb.jpg
189 KB, 641x1024
>>
>>684319555
Right click > New > Java Project
Right click on project > New > package, name it picswapgrab
Right click on package > New > Class
Empty everything and paste my code
Right click on project > Properties
Click on Java Build Path on left
Click add external jars
browse to jsoup.jar; you can find it here : https://jsoup.org/

Click apply, then Ok
Now save all (icon on top left of the program)
Then right click on projet > refresh
Now click File > Export ...
Double click "Java" folder, choose Runnable JAR file > Next
Launch Configuration : [Project Name] - [Class Name]

Export destination is where you want to save the file
Click finish

Now close eclipse, browse to the folder where you exported the jar file

Create a batch file and enter this :
@echo off
:a
java -jar [Filename].jar
goto a

Where [Filename] is the file you just compiled
>>
>>
When do you think you're gonna stop uploading?
>>
>>684322222
Don't mind me, just wondering who got quints
>>
>>684322517
shit its a fucking bot
>>
no cp? legit surprised
>>
>>684321004
it werks
tnx based anon

10/10 would do switch-hands handjob with you brah
>>
I don't know but I always just keep getting 2-3 images over and over. And those are usually always trolls.
>>
>>684323150
glad you made it, you're welcome anon
>>
>>684313340
lol at the weeb porn, tho that's about all that was worth saving.. Not sure why ugly chicks like to post pictures of themselves anyways
>>
>>684323598
Welcome to pictureswap, that's how people who can't F5 do to see new pictures

>>684323776
weeb porn was accidental, removed it but was posted more than once so it slipped
>>
File: pictureswap.jpg (21 KB, 340x255) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
pictureswap.jpg
21 KB, 340x255
>>684308639
>>
moar of this chick
>>
File: image.png (486 KB, 640x1136) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
486 KB, 640x1136
This fb page is mint
>>
>>684323950
Seriously though if you have that weeb shit saved please share, I'm more of a 2d permavirgin kindaguy anyways
>>
>>684324791
I don't, told ya it's a mistake

but I remember seeing a dropbox link full of it, will check if I can find it, and if it hasn't 429'd
>>
>>684317092

I have a feeling this girl will get fat.
>>
>>684324259
who dat?
>>
>>684325055
>Going that extra mile, looking for a link
Geez anon I don't know what you're thinking but I can't give you a reward
>>
>>684325551
>Geez anon I don't know what you're thinking but I can't give you a reward
I've never been so bored

fgts.jp is down so it's shit to browse /b/ archives down there, so forget about it, other archives suck
>>
Are you allowed to put Lolicon on it?
>>
>wonder if gifs work
>post facesitting gif
>now everyones posting gifs
>mfwihavenoface.gif
>>
>>684325866
No worries man, super appreciate the effort
>>
>>684326008
you can even post exe files, this website is shit when it comes to file verification
>>
>>684326408
Someone do the js in an image hijacking shit
>>
File: 954.jpg (505 KB, 1380x2472) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
954.jpg
505 KB, 1380x2472
>>
>>684315508
>>684321004
Do you know how to parse checkboxes with Jsoup?
>>
>>684326578
u mean XSS ? http://pictureswap.org/media/uploads/opisafaggot.html

was too lazy to make the script to really send cookies tho
>>
>>684327155
Yeah cross site scripting, that's the shit
>>
>>684325866
Speaking of which, is there a reason why its down? Will it be coming back?
>>
>>684327151
Elements elClass = doc.getElementsByAttributeValueStarting("type", "checkbox");
>>
>>684327403
idk at all, it's been a week now; sucks ...
>>
File: pictureswap.jpg (71 KB, 316x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
pictureswap.jpg
71 KB, 316x600
nudes plz
>>
>>684327928
>>684324259
is same woman?
>>
>>684327673
Yeah, the only other b archive I know of is random archive but it doesnt save webms and has a shit search. Apparently its down because of the software they use to save the images but other archives use it aswell which is weird..
Thread replies: 84
Thread images: 30
Thread DB ID: 39856



Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.