Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | Blowjobs | Archived.Moe | 4Archive.org [Home]
4chan archive logo
what do people even post on that there drop?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 82
Thread images: 5
File: 1463145408204.jpg (6 KB, 214x200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1463145408204.jpg
6 KB, 214x200
what do people even post on that there drop?
>>
>>684111320
cp most of the time
>>
Dank memes
>>
>>684112353
i dont believe you
>>
>>684111320
Cp but never seen one before
>>
File: 1463145873256.jpg (542 KB, 1200x1600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1463145873256.jpg
542 KB, 1200x1600
>>684112387
post something dank bro
>>
I've seen things op.... horrible horrible things.
>>
>>684112853
like you didn't learn after the first time?
>>
https://www.dropbox.com/sh/27ig81mkfoc6ubt/AAA_NCBHBZN8WYMlN66pbVqwa?dl=0
>>
>>684112853
Lemme guess.... Mmmm.. Your mom?
>>
>>684112853
What things?
The "worst" ive seen was a guy cumming on the face of a ~8 year old girl..
But yes theres sometimes cp in dropboxes.
But sometimes you see some good unknown amateur porn or so
>>
>>684113056
that's not bad. legal too. good share bro
>>
>>684113144
>>684112853
That's pretty much what I saw. The poor children.
>>
>>684113144
you put that in quotation marks?
>>
>>684113410
Of course its horrible, but i thought its nothing compared to what others have seen..overthinking it, theres not really anything worse then cp..
>>
>>684113521
that's like bait
>>
>>684113521
i dont know, circumcised cocks are pretty horrible
>>
>>684113521
Gore
>>
>>684113674
Nope no problem with that..exept its animals getting killed...
>>
File: 1463152592993.jpg (154 KB, 1280x1174) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1463152592993.jpg
154 KB, 1280x1174
someone drop something else
>>
>>684113521
Debatable
>>
>>684114031
Then say whats worse..just talking about pics or vids in that case
>>
>>684114031
How is an 8 year old being raped by a 8 inch cock n facial debatable?
>>
ok fags you want it you get it ,get me some quards ,roll it
>>
>>684114179
nah
>>
>>684114179
Rolling
>>
>>684114150
There's a lot worse forms of shit out there. Im not saying its not bad. There's just saying there is a lot worse shit out there
>>
>>684114179
get what
>>
>>684114179
Rollz
>>
>>684113521
Saw a guy feed his like 6/7 year old daughters his cum on a spoon. Said it was medicine... The perfect crime
>>
>>684114272
Quads
>>
>>684114150
meh could be worse, could be an 8 month old
>>
>>684114179
what satisfaction do you get out of watching people try that
>>
>>684114150
And not all cp is little kids. It counts towards everyone under 18(assuming NA). Teens nowadays admit to sending nudes. Thats not horrible. Lol
>>
>>684114314
for what
>>
>>684114314
roll
>>
>>684114179
quads is going to take forever :(
>>
>>684114444
Winrar!
>>
>>684114444
fucking faggot
>>
>>684114444
winrar, drop whatever it is
>>
>>684114444
AYYY LMAO
>>
>>684114444
Shiiit. Winrar
>>
>>684114444
CHECKED
>>
>>684114444
OH SHIT WADDUP
>>
>>684114444
U fuking faggot
>>
>>684114444
hello
>>
>>684114313
i think thats not as bad as raping a 7 year old..
And if it isnt a snuff movie (with kids or or so), i think theres nothing worse then cp.
And yes, in normal life i hate kids, but cp is a different thing..
>>
>>684114444
FAGGOT NIGGER. I FUCKING HATE YOU SACK OF DILAPIDATED SODDEN ASS CHEESE
>>
>>684114444
Rolling off my post anon :^)
>>
y
>>
>>684114444
No fuckin way lmao
>>
>>684114444
Didn't see this faggot Cummings did u annon???
>>
>>684114179
It's time
>>
I'll roll
>>
>>684114444
Stupid gay ass shit
>>
>>684114444
ok you made it ,you got you deserve ,have fun

https://www.dropbox.com/sh/ycw8stzlul9nx1p/AACA729MC3hxKD0Z0waJoF0_a?dl=0
>>
>>684114444
>>684114179
Deliver annon.
>>
>>684114690
Fuck you, where is my cp?
>>
the fappening
>>
>>684114690
booooring
>>
File: tmpIbbeyP.jpg (14 KB, 250x250) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
tmpIbbeyP.jpg
14 KB, 250x250
>>684114690
>>
>>684114690

this same link was posted some days ago,
nothing really that interesting or new
>>
mods!
>>
>>684114690
>https://www.dropbox.com/sh/ycw8stzlul9nx1p/AACA729MC3hxKD0Z0waJoF0_a?dl=0

fappening? not bad
>>
>>684114774
It's just celebs.
>>
>>684114752
u mad?
>>
>>684114774
Nothing but celeb pics.
>>
>>684114752
MODS! requesting is illegal too!
>>
>>684114774
Fucking newfag
>>
>>684114444
Winnar!!!!!!! Quad 4s
>>
Roll me quads, and I'll post the cheesiest pizza
>>
>>684114690
I am dissapoint
>>
>>684114854
Wew
>>
>>684114690
who said im gonna give that ,you dicks.grow up and enjoy legal porn
>>
>>684114752
>cp
Kill yourself.
>>
Test Test
>>
>>684114854
requestin what? I want cheese pizza
>>
>>684114925
pussies need to live a little
>>
File: on, off, on, off.gif (122 KB, 300x199) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
on, off, on, off.gif
122 KB, 300x199
>>684111320
porn really... just porn
>>
>>684114925
>>684114854
fucking cucks
>>
How bout dropping it
>>
>>684114752
thats not you get here and grow up ,get a life,i did deliver what you want
Thread replies: 82
Thread images: 5
Thread DB ID: 38278



Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.