Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | Blowjobs | Archived.Moe | 4Archive.org [Home]
4chan archive logo
I was dumping steam keys in a previous thread...
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 270
Thread images: 20
File: 1462831935701.jpg (79 KB, 675x960) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1462831935701.jpg
79 KB, 675x960
I was dumping steam keys in a previous thread alphabetically, currently at D. Get the fuck in here bros.

door kickers
685TR-BKVTZ-F6GMK

dreamfall chapters
NPTR2-RT6WK-5NGLB

dungeonland
AJRDI-NVCZ3-XQP5E
>>
>>683712500
you're a GOD
>>
>>683712500
Tits and keys? What a guy.
>>
>>683712500
You got any Origin keys??
>>
>>683712500
haven't heard of some of these next few

defence technica
5LDCG-6E09F-RBTIN

delver
C8EJL-GMP00-ZAV2K

duet
XFCQL-Z5IYI-WX2I4

duke nukem 3d
TEE7A-E8X7T-KBR68
>>
i swear i'm having more fun in those threads then i have on my birthdays
>>
>>683712877
This
>>
File: ­.jpg (22 KB, 472x472) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
­.jpg
22 KB, 472x472
>>683712500
>>683712733
>>683712855
>>683712877
>>
THANK YOU SO MUCH OP!!!!! u a true b/ro
>>
>>683712877
than*
because grammanazi
>>
>>683712998
One off man. Close. Check these humble dubs though.
>>
>>683713189
humble indeed
>>
>>683713108
>grammanazi
>>
>>683713233
I really need a sleep but OP won't let me
>>
>>683712790
some, like I say I'm going alphabetically so I'll post them when I get to them

>>683712672
nice to feel appreciated, my life is pretty shitty right now

>>683712855

dust: an elysian tale (sick game if you like the furry artwork)
4LCPY-IIC85-HXXKM

endless space emperor edition
5KQ5D-DXQT4-GPI65

enslaved: odyssey to the west
CEKJJ-A2ZXP-MBFB9
>>
>>683713365
Once again, you are our lord and savior.
What would you like the name of your religion to be called?
>>
>>683713365
How do you have all these keys? Are you Trump?
>>
>>683713335
5:30am here

>>683713365
EU3 complete
YNT6K-QG8A7-PQGAT

fahrenheit remastered
KDQ6T-2IJ9Z-XC496

fallen entrantress: legendary heroes
VC7P2-24488-NRMRY
>>
>>683713365
>duplicate
>duplicate
>duplicate

I came too late, just like my ex.
>>
Thanks for not being a faggot OP. Unless of course you are, and then I'd suck your dick for ya.
>>
>>683713365
we all have black days, some are just more shitty than others. I hope you'll feel better soon
>>
>mfw I have too many activation attempts
.
If you have any spare keys that you forgot to put in order, please send them to me because I'm slow

http://steamcommunity.com/id/wheremyapples
>>
>>683713365
Holy fuck OP, now I feel like shit...
>>
>>683713578
really not that crazy, I pay the average for most humble bundles which is usually 5-10 dollars and I buy a lot of games in sales and stuff, often I only want a couple of games from the bundle and either already own or don't want the rest. I don't even make that much money just spend too much of it on vidya.

FEZ
TZLBF-LMFKF-0JYDN

FORCED
8E29R-ZLNQF-PWCTY

fractal
MR3CG-PWC6I-W9T8V

freedom planet
RHWAW-2X67Y-C3RCF

frontline road to moscow
0YG5H-ECVBY-BPDG5

>>683713726
I'm only half faggot
>>
>>683714061
I feel that. I have a shit ton of games in my Steam library that I'll never play. Maybe next time I'll just donate them to other anons with no vidya.
>>
and finally huge thanks for keeping game names. people would actually try to activate what they would play
>>
fudge late by a second :|
>>
>>683713929
sorry bro I gotta be fair and you gotta be fast

>>683713960
no need to man

>>683714061
frozen cortex
AX8RZ-V9MC2-B8N30

frozen synapse - this is a sick game
NZ6AB-4K0YY-BJ7YV
>>
>>683714061
Actually I don't even know why I'm here, my computer sucks to run good gud gaems.
>>
>>683714061
Hey man, I think we are all a little gay somewhere. I'm pretty 50/50 myself. Own that shit. It makes the world your oyster. You can fuck anything that moves with some swagger.
>>
>>683714360

HUGE thanks for frozen cortex op!
>>
>>683714477
Nice double dubs, friend.
>>
battleborn

CXUSW-VDRB3-FDKA2

D73DB-CEBN6-VNSUE

XNQ2B-BTND4-CDUES

the flame in the flood

CUEWU-FIWU0-FHNUI

FISY2-DHUAQ-CTHEI

1WBYD-CBUW3-HFJVS

ND3FH-VNJSA-45PLV
>>
>>683714557
Damn.. a 60 dollar game?
>>
>>683714709
stolen credit card
>>
>>683714331
yeah I'd rather these go to people who want them

>>683714360
full bore
VGYCN-0X08Q-2DKE9

gal civ 2 - this game is fucking sick
MDDPF-0RH0W-FHAVF

gnomoria
Y5KL2-W4VTN-2CLWQ

guns of icarus online
53WJ6-LL5GF-A9LLQ

>>683714491
glad you're going to play it bro, it's a good game
>>
>>683714557
OP I honestly don't want you to be spending all of your fund on us cunts...
>>
>>683714557
got invalid code for all
>>
>>683714753
You'll get traced fam. Why even risk?
>>
>>683714843
that's the idea - you'll be soon out of attempts (I'm not that fag who posted fake keys)
>>683714867
I was just kidding
>>
>>683714843
Same here friendo. Also OP tell us your problems. Someone'l listen
>>
>>683714753
If it's stolen, could you just buy random games and send the keys to me? My computer refresh rate is too slow to get the keys here.

[email protected]
>>
>>683715001
>jail time for videogames
just how desperate are you
>>
>>683715001
Git moar ram
>>
>>683714753
hey anon can you buy me batman arkham knight season pass from g2a using that card? it's about 8$

/id/ashwin18

thanks either way
>>
>>683714843
me too now i cant try to activate anything

>oh well gg op... would be nice if somebody got something, give op props and screencap
>>
>>683715133
fucking a ashwin18
how have you still not gotten your game
>>
>>683715133
Why would you ever want that shitty ass port anywhere on your computer?
>>
>>683714783

hell
N553Y-EGLLT-QPE9L

her story
B4HJA-8YK7T-LDAJB

hitman: absolution
R0RWC-E337I-Y2JQX

hoard
7XBX0-72WNZ-WCHWB

incredible adventures of Van Helsing 2 (cool hack and slash rpg)
ZEQKB-6WYV6-Y83I2

>>683714557
this isn't me just to be clear
>>
>>683715106
>inb4 downloadRAM.com
>>
note to self, never joke about stolen cards on /b/
>>
>>683715228
Any Origin keys coming up?
>>
>>683715228
we know it wasn't you brah and thanks for the key
>>
>>683715228
mother fucker OP is still god, got my hands on HOARD
>>
>>683715245
I just torrented a Titan X the other day.
>>
>>683715228

my god thank you for her story, always wanted to try this out
>>
>>683712500
Got locked out due to being slow but managed to snag 1 game. Thanks op.
>>
>>683715211
I dont know lol

>>683715224
I...liked it man, it's batman
and it works fine on my pc at lowest settings without crashing
>>
next people'll be asking for google play games
>>
>>683715508
Anyway you can hook an anon up with Angry Birds?
>>
>>683715491
Never actually played the game so I can't really give an opinion. I got it from getting a 970 a year ago.
>>
>>683715228

knight squad
J0470-HI4DB-YHWCH

legend of grimrock - I really like this one
PB235-24FZP-5W38R

>>683715325
one sec bro I'll dump all my origin keys so you don't have to wait around
>>
>>683715661
try it, the devs have fixed a lot of issues, it's still not perfect for some people though
>>
>>683715703
>PB235-24FZP-5W38R
Finally got something, thanks for this
>>
Can someone please buy me the forest, iv'e wanted it for ages but don't have any spare cash.

http://steamcommunity.com/id/trentzoid
>>
>>683715703
you got another legend of grimrock one man?
>>
>>683715779
Yeah I mean I think I have it downloaded on one of my drive. Maybe I'll give it a shot.
>>683715703
You're the best homie.
>>
>>683715889
yeah in my library
>>
File: 1462151279075.jpg (26 KB, 300x300) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1462151279075.jpg
26 KB, 300x300
>>683715987
rip
>>
Lurking.
>>
>>683716078
kek
>>
Metro 2033 Redeux
5LDCG-6E09F-RBTIN

C8EJL-GMP00-ZAV2K

XFCQL-Z5IYI-WX2I4

TEE7A-E8X7T-KBR68

No Man's Sky

4LCPY-IIC85-HXXKM
>>
File: Keep Bieng awesome.jpg (111 KB, 400x400) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Keep Bieng awesome.jpg
111 KB, 400x400
Since OP is being a magnificent bastard right now, and since I did legitimately get a free game from him, I'ma give a few codes I had from HB.

Shadowrun Returns
3DCE7-IP0GT-A3V73

Shadowrun: Dragonfall Director's Cut
0VFCY-0LGKN-MZVWN

Just Cause Collection
Z4CZ0-I4JZM-KMVF5

Tomb Raider: Underworld
GEJYD-I44YT-Q4D92

Tomb Raider: Anniversary
5XDLQ-J7AAL-8FC4T
>>
>>683716236
I don't believe you.
>>
>>683716236
nice try fuckface
>>
>>683716236
tfw still cant redeem steam codes due to unsuccessful codes
>>
File: Awed.jpg (22 KB, 470x483) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Awed.jpg
22 KB, 470x483
>>683716236
>miss no man's sky because of activation attempts
>cut
>>
>>683716345
thanks i got just cause collection
>>
>>683715439
it's a very interesting game which I really like, although I guess by some people's definitions it's not actually a game, I personally don't give a shit though

>>683715325
origin keys:

mdeal of honor
3SQG-C2VG-8RP6-PDG7-2JWA

mirros edge
DYFX-DBB4-XNW3-FWEQ-AYXN

populous
37BT-YWMP-6XEC-3YAA-FHQP

sims 3, got some dlc if anyone wants too, give me your steam or something
4QXP-8G9A-LVDF-7RPS-TDNF

shit sorry thought I had more origin keys than this, I have a ton of Tom Clancy games on uplay which I thought were on origin

>>683715889
sorry bro only one of each, just spare keys from my humble bundle library
>>
>>683716345
Got the TR:Anniversary, thanks man.
>>
>>683716435
No way in hell someone actually is giving away No Man's Sky.
>>
OP skullgirls plz
>>
op would you consider buying the bta tier of the humble eye candy bundle to give away the keys for?

https://www.humblebundle.com/eye-candy-bundle

^ this bundle
>>
>>683716236
mad little slow faget
>>
RO2 PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>>
>>683716587
he's going in alphabetical order so you'll have to wait and get lucky
>>
>>683716476
Sheeeeeit looks like it was in vain. Oh well, thanks for everything OP. You're a damn cool guy.
>>
is it possible to give away games from steam you don't want anymore? cos I might give some away
>>
i have been looking for kerbal space program if it is any richfag in here
http://steamcommunity.com/profiles/76561198075719065/
>>
Op skull girls its only 2.5 dollars on g2a
>>
>>683716709
Nope.
>>
>>683716709
nope
>>
>>683716741
>its only 2.5 dollars

then get it yourself if it's "only" that much.
>>
>>683716709
I honestly wish this was a thing. I have a shit ton of games I'd get rid of.
>>
http://steamcommunity.com/id/justicesteam
begging for a richfag to gift Nuclear Throne
>>
Anyone giving away The Forest codes?
>>
>>683716709
Nope
>>
plz no one steal skull gurls plzzz
>>
>>683716775
that sucks
>>
>>683716911
deal
>>
>>683716435
I doubt no man's sky is legit

>>683716345
nice bro, share the love

>>683716476

huniecam studio (you're as much of a pervert as I am)
C685D-3VTC5-DHQY8

last word
KX79Y-2NH42-PMLNT

little inferno
GK9RL-9WI23-YNHQ8

lux deluxe
Z7FKA-272HH-ZRLF8

mark of the ninja
X3TFY-IRB3F-0CXXV

massive chalice (GOG.com)
NY9Q2206CEDE64F06D

master reboot
VTM4V-9LCZG-TXYXP
>>
>>683716709
nope
>>
>>683716500
>>683716440
np
>>
>>683716476
Uplay, you say?
>>
if any richfag is kind enough to give me keys welp here is my profile http://steamcommunity.com/profiles/76561198141569570/
>>
File: latest.jpg (9 KB, 258x195) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
latest.jpg
9 KB, 258x195
http://steamcommunity.com/profiles/76561198119692535/
begging for CS 1.6
>>
>>683716955
>all of those are dupes even though they were just posted

I'm calling BS on this whole thread
>>
>>683716955
OP is a fucking GOD still got Master Reboot!
>>
>>683716955
What type of Clancy games you got brah??
>>
File: sadpepe.jpg (314 KB, 1600x1200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sadpepe.jpg
314 KB, 1600x1200
http://steamcommunity.com/id/trentzoid

Begging for some cool guy to give some poor guy the forest :C
>>
>>683717099
Same I even started my PC for this shit
>>
will suck dick for verdun
http://steamcommunity.com/profiles/76561198047287510/
>>
>>683717099
same, i think OP is claiming wins
>>
>>683717099
you just gotta be faster nerd.
>>
File: sadfrog.jpg (18 KB, 400x400) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sadfrog.jpg
18 KB, 400x400
>there has been too many attempts at writing a code, try again later
>>
any rich bastard there? if there are, i would love to have a key. Here's my profile:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198101423459/
>>
>>683717099
Someone already redeemed em bro.
>>
>>683717227
rip
>>
>>683717227
Why does Steam have to do such things...
>>
>>683717227
I feel you man i really do
>>
>>683717240
for what game?
>>
>>683717240
What game?
>>
>>683717328
any game will do sir :D lmao
>>
>>683716587
>>683716741
>>683716911
I would've gotten you Skullgirls, but I only have $2.68 left on my PayPal.
>>
File: 1413768494734.jpg (319 KB, 1600x1200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1413768494734.jpg
319 KB, 1600x1200
>>683715133
bumping for buttman
>>
>>683716955
Damn i wanted that hunicam key :(
>>
>>683717099
Sucks for you. I copped an early code then contributed myself. Stop being a butt hurt bitch about it.
>>
>>683717376
kerbal space program
http://steamcommunity.com/profiles/76561198075719065/
pls pls
>>
>>683717328
http://steamcommunity.com/id/hitunes/

can I get Battleborn or Rust pls?
>>
http://steamcommunity.com/id/orbfan

I would literally take any key you've got. I'll send my gf's nudes if game gotten, for what that counts.
>>
>>683712500

Any richfags out there, any key would be nice (although if you're feeling generous no man's sky please.)
id/tacticalpha11
>>
will give friendship/dicksuck for verdun
http://steamcommunity.com/profiles/76561198047287510/
>>
>>683717503
I meant to put DayZ not rust lol
>>
Uplay keys?????
>>
>>683712500
giv no man sky pls
>>
>>683717662
we are on steam uplay will be later just wait
>>
>>683716236
>No Man's Sky was taken

The despair is too real.
>>
>>683717735
>expecting a 60 dollar game
>>
If some lurking richfag here could gift me either Gothic 1 (which is on sale atm), Viking Conquest DLC of Mount and Blade: Warband, Undertale or Medieval II: Total War, it would be highly appreciated.
/id/saintemperor
>>
could i get rocket league please?

http://steamcommunity.com/profiles/76561198019866963
>>
OP fell asleep
>>
Can someone get me Rising Storm GOY Edition so I can play with a few HS buddies? Many thanks!

http://steamcommunity.com/profiles/76561198078490432
>>
>>683717528
Nice job, your gf must be some really lucky girl......
You must die alone, faggot
Respect people, no matter who they are, woman, man, nigus or ching chongs
>>
anyone feeling generous to gift a 10 dollar game
asking for Nuclear Throne
http://steamcommunity.com/id/justicesteam
>>
>>683717887
STFU! DONT YOU FUCKING TALK ABOUT GOD OP LIKE THAT
>>
>>683717786
Wait, that was a REAL key!?
>>
File: 1438140517169.jpg (8 KB, 250x228) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1438140517169.jpg
8 KB, 250x228
>>683717824
every man's dream
>>
Would you faggots stop asking for direct gifting. Wait for the codes.
>>
If any richfag that lurks here


Street Fighter V would be fucking fantastic.
http://steamcommunity.com/id/Mexeru/
>>
>>683718032
can you buy me verdun
http://steamcommunity.com/profiles/76561198047287510/
>>
>>683717376
i would love anything but, i would prefer a dmc key lol.
>>
>>683718032
let them waste their time, less people entering=more chances for codes to work
>>
i like to post codes then dispute charges so people get banned lol
>>
ugh just refreshed by accident, have to retype everything

>>683717662
will get to them soon man
>>683717144
quite a few, there was a humble bundle recently
>>683717217
I'm not claiming wins, sorry you missed out man

monaco
2ZYLT-WQAH5-50NVJ

neighbours from hell
4BN7X-M6Z9Z-HGLMG

never alone+dlc
PBBIE-986VX-BH48C

nightmare cooperative
9L8KI-6HEL2-8GRMY

night of the rabbit
4JPW4-B3YIB-2CL9P

nightsky
J76EC-N5P3X-D33JJ

orcs must die 2
KGWP9-95PPF-HFJ74
>>
>>683718096
Yeah one sec
>>
>>683718032
Half of us cant redeem codes because fucking steam locked us out because of to many failed redemption's.
>>
>41 IPs
>probably double the lurkers
your chances of getting the game are close to 1 in 100
>>
>>683716875
>>683717092
>>683717194
>>683717216
>>683717240
>>683717501
>>683717503
>>683717528
>>683717591
>>683717596
>>683717850
>>683717857
>>683717896
>>683717911
>When it becomes a beg thread

also, I'll take any games, link:http://steamcommunity.com/id/wheremyapples
XD
>>
>>683718149
>2ZYLT-WQAH5-50NVJ
all duplicate codes
tried the middle one about 2 seconds after the post went up
>>
>>683718159
True, but OP already said he won't directly gift.
>>
>>683718154
where is it you lil shit
>>
>>683718149
>couldnt claim anything
>>
>>683718330
one sec
>>
>>683718149

Can you cycle between different platforms? I'm locked out of Steam rofl.
>>
>>683718301
dont be a fuck stick its already been confirmed that all the codes are legit you just have to be faster/luckier
>>
>>683718149
Got Night of the Rabbit thx OP
>>
http://steamcommunity.com/profiles/76561198119692535/
CS 1.6 $5.11 on G2A
Metro 2033 + Risen + Sacred Citadel Bundle STEAM CD-KEY GLOBAL $2.07 on G2A
Doom 3 BFG $5.29 on G2A
Any of these please!
>>
this is my favorite thing to do tbh, Post used codes, or dispute charges to get keys/accs banned lol
>>
>>683718413
I agree with this guy.
>>
Got mark of the ninja and tomb raider: underworld already, thanks op
>>
>>683718149
For the last keys you got, you should give them personally to a few people chosen, as Anon mentioned, half of us can't redeem keys cuz' we got restricted,
>>
>>683718459
at least beg for original doom 3 not bfg
>>
>>683718496
This. No one can get the Steam keys.
>>
>>683718505
>>683718440
>>683718275

Samefag, nice try buddy.
>>
>>683718032
well, they just want to make sure...
Btw, anyone have cs:go(i think... no) or the king of fighters key? I'm broke now, my steam account gone away... Scammers....
>>
anyone know how many tries we get before getting locked out of trying codes?
>>
>>683718629
10
>>
>>683718629
Not enough.
>>
>>683718629
1,254,325
>>
>>683718629
25 failed,succeed, or invalid it doesn't matter then its a 60 min wait
>>
>>683718555
trips confirm
>>
>>683718629
5-15, not quite sure.
>>
(254) 654-0592
(254) 654-0592
(254) 654-0592
(254) 654-0592
(254) 654-0592
(254) 654-0592
(254) 654-0592
>>
>>683718731
more like 10
>>
>>683718731
60 fucking minutes, seriously?
>>
To everyone complaining about being locked out of steam:
1.) Make a new email
2.) Make a new account
3.) Take codes
4.) Family share with new account
>>
>>683718794

invalid steam keys
>>
>>683716875
http://thepiratebay.cd/torrent/13213604/Nuclear_Throne_(GOG)
>>
trading these 6 humble bundle codes for nuclear throne on steam (11.99 usd)
add me on steam to set up trade
http://steamcommunity.com/id/justicesteam
>>
>>683718810
make a dummy account you dipwit
>>
whats that phone number 2?
>>683718794
>>
File: proof.png (36 KB, 839x520) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
proof.png
36 KB, 839x520
>>683718159
feel bad for you guys, maybe I should find a fairer way of doing this but can't really think of one

>>683718301
which did you try? these aren't dupes and none have been claimed according to my humble library

outland
5JNDL-BL4F0-CQKIQ

outlast
6C7ID-RIBKD-K3N55

ootp baseball
LD0JI-T50KR-FB5HX

pac man championship dx
EG73T-K8GC2-C8TL0
>>
>>683718814
1.) Fuck you
>>
>>683718611
ìf you want, this is my profile, full of given away games.
http://steamcommunity.com/id/sakuyaizayoivn/
>>
>>683718794
Golly, that doesn't look like a Steam key...
>>
http://steamcommunity.com/id/44771
Counter Strike Source
Half life 2 Episode 2
I need those for gmod
>>
plez op he cant get games cuz steam sux
http://steamcommunity.com/id/suckamyballs/
just direct
>>
>>683718994
Look up the textures and models for those online. You can get them for Gmod for free.
>>
>>683718904
bro don't pay attention to slow doubters
>>
Got outlast thanks OP
>>
>>683718904
Need sleep
Need Ubi keys
>>
>>683719130

it's not that we're doubting it's that we can't redeem anything bc of failed attempts.
>>
>>683718904
Op please post a The Forest key :)
>>
Dude, I'm on mobile and can't enter codes, if you could gift me Skyrim, I will literally duck tour dick.
Email is [email protected]
Steam ID is PontiacAdventures
>>
>>683719249
proof?
>>
I got Outland which I've been wanting for a while, be blessed OP
>>
>>683719249
you lucky motherfucker
>>
>>683718904
Simple, pick 2-3 folks that gets keys. Dubs? Trips
>>
Got locked out of steam . but if some guy wants to send me codes of any game, heres my profile in steam:

http://steamcommunity.com/id/phrylenn/
>>
>>683719292
>pinkiepie1997
Having that email and expecting anything. Faggot.
>>
>>683719347
this will turn a good thread into hell. pls no
>>
File: Steam Gift 10.png (16 KB, 475x402) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Steam Gift 10.png
16 KB, 475x402
>>683719294
This is what showed up when I redeemed it
>>
>>683718904

send keys to emails? first come first serve

you can use guerrillamail.com to anonymously send emails
>>
>>683719347
This.
>>
>>683719292
>faggot pony email
>plz skyrim

fuck off and kill yourself, it's bed time
>>
>>683719109
You cant look them up and get it for free
you have to pay for it first
but i dont have money so i need someone the give that shit to me
>>
heyyyy. if anyone is KIND enough to give my any game key especially DMC and Outlast i would appreciate it.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198101423459/
>>
>>683719558
you're fucking retarded, end your own life please.
>>
>>683719610
no
>>
>>683719558
No you can get them for free, can't remember where but I got all the css textures for gmod.
>>
File: proofss.png (6 KB, 363x142) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
proofss.png
6 KB, 363x142
>>683718581
I'm not samefagging, see pic

>>683718904

painkiller
DEYWP-P3IEJ-QHJTD

papa & yo
692R2-ZX29F-2QW0C

the path
IE0C0-D9F78-NRCYG

pixeljunk eden
P7C2M-ZD2AE-EWI6H

samorost 2
YHC98-F2DZE-I4I0Z

>>683718555
I don't think that would really be fairer anon, I don't want to pick people
>>
>>683719701
damn you guys are fast
>>
HF33Go
volerfile
>>
>>683719678
and how do you get it free explain the truth
>>
>>683719701
OP you fucking do you. You are god. THE END!
>>
>>683719701

hey op, how long until you get to uplay keys? kinda want a smoke but dont wanna miss out on free games
>>
>>683719701
>mfw my steam froze
>>
>>683719701
uplay for us locked out nikkas. Also before this thread 404's
>>
>>683719808
its called the internet, use it.
>>
>>683719558
> "have to buy"
look up cscheater2
>>
>>683719826
smoking is bad mmkay
>>
>>683719701
Oh shit, must be close to theforest key
>>
are they all indie games or are there big titles too?
>>
>>683719906
There was battleborn before.
>>
>>683719958
That was fake
>>
>>683719906
humble bundle stuff
>>
Stellaris, 93% good, wt do you think to it
>>
>>683719418
>>683719477
I'm sorry guys, I made it a few years ago and I have so many things linked to it, it's too late to go back. I wish I could change it, I don't rep that shit anymore but I can't shake the usernames. My PSN is pony related to, but I have so much progress already....
>>
>>683720002
sjw shit
>>
File: 1462308276202.gif (2 MB, 334x357) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1462308276202.gif
2 MB, 334x357
>>683718459
fucking bump
>>
CUEWU-FIWU0-FHNUI

FISY2-DHUAQ-CTHEI

1WBYD-CBUW3-HFJVS

ND3FH-VNJSA-45PLV
>>
>>683720111
:^)
>>
>>683720111
trips lie..
>>
>>683720111
>
ebin
>>
>>683719433
thanks anon

>>683719701


screencheat
TAIZ5-LWBXL-86H6X

the sea will claim everything
7IZCR-RF6KR-8B397

secret files: tunguska
0DZHK-LIZWH-IL7BF

shadow warrior classic
FPZRA-VRW5C-MTG79

shattered haven
E6QNM-92ZR2-PWET9

shattered planet
BNY7L-AR0JC-TGK8Q

showdown effect
A34N7-TLXXV-ZZFBY

I'll do the uplay keys next since people are asking for them, will make a new thread
>>
Since OP is such a nice guy, I figured I might give back to the community too. Here are some random codes to some random games.

B4HJA-8YK7T-LDAJB
7XBX0-72WNZ-WCHWB
N553Y-EGLLT-QPE9L
>>
>>683719879
internet has nothing to do with buying it
>>683719879
does this actually work?
>>
>>683720179
Making the new thread now?
>>
today OP was a really nice guy
+1
>>
>>683720179

i got the sea will claim everything, i beat the script faggots

thanks op
>>
>>683720179
can you at least send me that payday 2 mask pack thing through chat or something then pls?
>>
>>683720179
thanks dude
>>
NP73Y-9YD9K-ZF3LI

M2RIP-9ME4J-XJ42D

M0LLH-24CZY-VB975

4KI2D-YQLIR-G6EJI

42BC4-2E4RN-F6I6T

8Q4CT-V4MZH-5FF0F

IJY96-G2AEQ-VFHG8

games for /b/
>>
>>683720343
>script
kek
>>
>>683718865
Trading 6 Humble Bundle codes for 11.99 Nuclear Throne on Steam
http://steamcommunity.com/id/justicesteam
add me via Steam to establish trade
>>
File: Steam gift 11.png (41 KB, 494x419) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Steam gift 11.png
41 KB, 494x419
OP's a bro
>>
>>683720433
fuck off
>>
>>683719808
here is how

make a burner mail

use it here to make an account
http://www.dlh.net/de/

redeem keys.

That's also th eplace where the keys in this bread come from.
>>
Hoping for forest key postage
>>
begging for humble bundle [email protected]
>>
>>683720459
*5 Humble bundle codes and Gun Monkeys for Nuclear Throne
>>
VIPIK-CFEEM-WRPL0
G5093-GNJF8-KZ2P3
VGP9X-ZMXXJ-0D8RF
H95HF-I7KZ4-5IXG7
3CEHL-29DYJ-629HX
JQITW-QF5MF-9YD7L
XPZJV-0YHZI-PIJHI
LM4X8-TJYJ6-BJNWB
EA9LK-E2IMP-7WGP9
LFIF3-HPHBJ-79AQ9
FC0YH-709GV-LBGRQ
Z9A0Z-IFYWT-XRCWD
YCW9Z-4CM66-AVWMX
2INDM-C38T7-TKNGZ
439T5-VDECM-YG369
>>
>>683720710
kys
>>
>>683720641
new thread here

don't fall for the fake keys bros

>>683720403
yes, post your steam in the new thread
>>
>>683720783
you fucking nigger
>>
"you have been try too many time, please wait for a while"
>>
File: deathirst.jpg (53 KB, 493x365) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
deathirst.jpg
53 KB, 493x365
fuck
>>
>>683720783
i posted in new thread
>>
>>683720783
This is fake
>>
Not OP, but I've been trying to claim something but no luck-

Here is a few stuff I'll never use

Shadowrun Returns
EG7NX-Y7BV3-YPV3X

ransOcean: The Shipping Company
MZFVK-A6NQY-FHQZV


Holy Potatoes! A Weapon Shop?!
0T3QN-0X9QD-M296N

Grey Goo Definitive Edition
XPJMK-YBBAE-HLEPR

Dreamfall Chapters
FV3XT-CR4PT-LF84M


Shadowrun: Dragonfall Director's Cut
TABGD-3RKCZ-TBPHN

Shadowrun Chronicles - Boston Lockdown
CQWVJ-ZAPQR-DXIBN

WARMACHINE Tactics
GXDHX-6AHWQ-T22FV

WARMACHINE Tactics - Mercenaries Faction Bundle
XZVEY-IJTXH-WZ5I5

Enjoy
Thread replies: 270
Thread images: 20
Thread DB ID: 37215



Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.