Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | Blowjobs | Archived.Moe | 4Archive.org [Home]
4chan archive logo
Where was the trap movement when I was younger?!...
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 271
Thread images: 27
File: image.jpg (302 KB, 1800x1200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
302 KB, 1800x1200
Where was the trap movement when I was younger?! I would've totally trapped out, sucked, fucked and gone full cumslut. Now I'm 30 and married with kids. This shit was just gay when I was a kid. Now it's a lifestyle. Anyone else miss the boat by a few years?

Pic related - my old as attempting to be a fag...
>>
>>683445935
You have to wear that dress higher you fucking faggot
>>
I know what ya mean. Had I really known about this and how I really feel as a kid things would of been a lot different. Im married now also but Im lucky my wife is into CD and I can keep a part of it. But Shit if this was around when I was a kid I would of transed for sure.
>>
File: image.gif (73 KB, 300x153) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.gif
73 KB, 300x153
>>683445935
It's still gay as fuck, nothing has changed but the little queers inhabiting this site. I'm 20 and nowhere in society in my age bracket is this shit acceptable.
>>
>>683446137
I doesn't go higher cunt.

>>683446201
Wife knows but isn't really into it. She's not a bitch about it or anything just doesn't do it for her. I definitely would've transitioned too. I'm happy as a man but damn... To be able to look in the mirror and see a girl looking back would be seriously cash.
>>
>>683445935
pretty much this. Hormones were just becoming realised when I was at the height of my adolescent body.

I looked hot as fuck all done up, but never went full bitch, because I figured it was still early days, and unknown outcomes ahoy.

If I had todays support systems, and scene behind me, I would of started that shit as soon as I hit 16.

Ah well, ce lest via. Trannys are pretty crazy anyway, I dont think im that mental.
>>
>>683446376
Any guys below 20 i've spoken to seem to be ok with it. They're not out fucking traps or anything but they wouldnt kick the fuck out of someone for doing it:
>>
>>683446589
>I doesn't go higher cunt.
Make it
Grab one of your wife's
>>
>>683446611
Triple dubs get.
>>
>>683446939
It is my wife's.
>>
>>683447056
Grab another
>>
>>683446589
yeah its nice that Shes into it and supports me on it.

It would be great to see a girl looking back thats for sure. Always felt like one even as a kid. Started stealing panties around 14 15 to wear at night when no one could see. and just started from there, the more I wore the better I felt. but back in the 80/90s while Im sure it was going on, YOu wouldnt dare tell anyone thats for sure.
>>
>>683446611
I never dressed fully as a kid. The stigma of gay was too much for me to handle so I just shut it down. When traps started appearing on b something clicked inside my head.
>>
>>683445935
stupid faggot, this trap shit needs to end.
>>
>>683446376
Mate, coming from a bunch of 30 + 35 year old closet fags, every where in society now days finds that acceptable.

Acceptable as in, can walk down street and reliably expect not to be murdered.

It was only something like 30 years ago here that our police force released the names of all the gays at the first pride parade, and printed them in national news, along with their name and addresses.

Nearly everyone that attended the event ended up beaten within an inch of life. Some people didnt survive.

You guys can actively discuss this shit among your peers, and collectively discuss an actual future where trans people have rights and can expect at least a little quality of life.

That... in my generation..... is just ....... it doesn't exist. its not even an option. Being gay was barely an acceptable reality in my generation.

And Im only an 80s kid.
>>
>>683447266
I was dressing from five years old. I knew it was gay in a sense, but was fairly dismissive of it because I had zero attraction for men. I didnt even have my first "fantasy" about a guy until I was like 24 years old.

Even today, still not a whole lot of interest there.

Love getting all dressed up for my girl though. She loves it too.
>>
>>683447300
OP here. This.
>>
>>683447497
It's funny. It comes in waves for me. I lose weight, tone up, shave everything and chat to guys on kik. Then I slowly lose interest, grow a beard, bulk up and go full alpha. It's kind of a never ending cycle for me.
>>
File: image.jpg (2 MB, 2448x3264) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
2 MB, 2448x3264
>>683445935
>>
>>683448148
Booty?
>>
>>683445935
I like girls with feminine penises.
>>
>>683448416
You like men with feminine bodies
>>
>>683448506
No, I'm not a faggot
>>
>>683447866
Mines more waves of extremity.

At the least, Im shaved.

At my worst, Im full waxed, have my (long) hair permed, got semi permanent nails on, wearing makeup and prosthetic tits/ass 24/7.

I usually find more interest in women, they do it for me mentally, physically and emotionally.

But when im at my height of "girling the fuck out" I physically lust for men.

I cant see myself emotionally being with one, they dont do anything for me mentally. I cant even picture a guy in my mind that I can describe as hot or good looking.

But damn, I can picture acres of cock when im like that.
>>
>>683448575
You say it like its a bad thing.
>>
>>683445935
>>683448148
not even slightly feminine

obviously no hrt

just a dude

not a trap
>>
>>683448651
And that's another thing! I can comfortably picture myself actually with a man. Dressed or other wise but I could suck and fuck a cock for hours!!
>>
>>683448766
What, is this a 0/10 effort troll, or you too retarded to read?
>>
>>683448766
Op here. Exactly my point.
>>
>>683446810
I would, faggot. I'm 18 and if I saw some puff trying that shit around me I'd seriously hurt him.
>>
>>683448885
*can't
>>
>>683448885
Yeah, well, I mean that by physically lust haha.

But I mean more in an emotional sense. I couldnt be with a guy anymore than a one night stand, because I cant find that emotional bond with females that I find so easily.

Physically? Flip me over daddy, run a fuckin freight train on me. hahaha
>>
>>683445935
that socks+shoes style is the fucmi g hottest thing i stg
>>
>>683448960
Why though? Why do you find it so personally offensive?
>>
>>683449031
oic ^_^ oopsie.
>>
>>683449057
>Physically? Flip me over daddy, run a fuckin freight train on me. hahaha
you're a hot slut aint ya haha
>>
>>683449091
I know right?! Try wearing it. Fucking diamonds.
>>
>>683445935
You have horrible APT. You should see a weight room once in awhile
>>
>>683449270
nah, legs too big and hairy
athough i want cute long socks
i'd wear em all day erryday, feel cute under my jeans
>>
>>683449133
It is revolting.
>>
>>683449327
Apt?
>>
>>683447300
Ah, okay. Of course with my millennial background you'll understand if I misinterpreted acceptable as liberal fucks saying "you shouldn't just accept them, you should LOVE IT". I mean yeah, no one will harass you or really fuck with you walking down the street too much, but people still find it as odd and will probably distance themselves from you.
>>
>>683449428
How? Be specific and help us fags understand. Then maybe we won't be so defensive about it.
>>
>>683449262
I run very hot and dirty when Im there. Love it. I love the total polar opposite. I mean, im a kinky fucker as a guy, but its naturally reserved and not on display.

Once your all done up and your putting on a character though, all bets are off, time to explore every little depraved and fun thought out there.

Missus gets worried, she thinks im going to run off on her.

Totally do not want to do that, totally want to share it with her all day ever day.

Only ever want to be shown by a real female the dealings and workings of being a female.
>>
>>683445935
Every time I see cock-kneed photos like this, I really just want to kick in the leg. Nobody, I mean, NOBODY, not even real grills/women, stand like that.
>>
>>683449528
anterior pelvic tilt, reason your ass looks so big
>>
>>683449665
I don't give a fuck about fags just don't act all faggy around me.
>>
>>683445935
i missed the train, it was just old cd, shemale surgery and i thought it was a perversion
>>
>>683449671
woah
you sound like youve really thought about the inner working of your thought process surrounding this
also you sound cute as fuck lol
>>
>>683449750
Oh I cocked it for the pic to make my ass look better. Thanks though for the explanation.
>>
>>683449595
Eh, you know, id gladly take that. I get it, its not exactly a normal sight, and I dont fit everyones neat little package.

Id be happy if someone just gave me a funny look and walked to the other side of the road.

Well, over someone rushing up behind you then cold cocking you to the ground, and sticking the boot in a couple dozen times.
>>
>>683449741
Fair point. It's one of the tips other CDs/traps will give newbies. You're right though.
>>
>>683449881
Im 35, Ive been doing this for life, and im now approaching that age of, who gives a fuck haha. I LOOK GOOOOOOOOOOOOOOOD *touches ass*

I could be dead tomorrow, I try not to let negativity get me down. Why would you repress something when it runs so deep and provides so much sexual pleasure :D
>>
>>683450037
Yep!
>>
>>683449778
>"I don't give a fuck about fags just don't act all faggy around me."
translated:
>"Being around gay guys makes me feel icky. Stop triggering my bile tracts as it makes me feel uncomfortable."
>>
>>683445935
yeah a few of us anyone else super into chastity ? yeah yeah i know i'm a fucking weirdo.
>>
I'm 20 and I'd want to go trappy but I have a girlfriend, wouldn't really want to break up with her either :/
>>
>>683445935
>Where was the CIA mind control operation and human experimentation when I was younger?!
>>
>>683450395
kek, you soft cunt. Being around gays doesn't make me feel icky, I just dislike queers. It isn't natural. I grew up kicking the shit out of fags. I wouldn't think twice about opening up your face.
>>
>>683450308
They dont even come at your face. Thats what fucks me off the most.

Your so manly. Your so strong. You go and hit a man, pretending to be a woman, from behind, without warning.

I've had it happen, not as bad as extent as some people I know, but its like. Fuck.... stand up, make yourself known. Look me in the eyes and tell me Im a faggot, instead of screaming it at me in some repressed homo rage while your throwing punches.
>>
>>683450469
But you don't have to if you can trust her with it. Alternatively just do it and if she asks, calmly explain what you're doing I guess.
>>
>>683450235
exactly! what a positive attitude!
good on ya, friend! i hope you have a wonderful day!

>>683450469
talk to her about it?

>>683450522
what lol
>>
>>683450037
Getting what you want is the name of the game man. Personally I have no interest in traps and don't really know any, but I figured I would offer my view as a normie.
>>
>>683450602
>>683450611
She knows about it, but she's not really that into it. I understand why, she wants to be with a man and what I'd wanna do would go in the opposite direction
>>
>>683450560
>it isnt natural
"i can't help but to reject those who seem different from me for any reason."
>>
>>683450469
Take it from the older guys, dont delay. You dont have to be all I WANT TO BE A WOMAN.

But dont be scared to mention it as something you fantasize about. If she cant accomodate, or reacts badly, then to be honest, its not going to get better in the future.

Dont ever stifle yourself, or bend yourself to fit a mold that isnt totally comfortable, buddy.
>>
>>683450522
>>683450611

Yeah... This is the latest explanation for transvetitism/transgender. "This shit couldn't possibly exist in nature. Must be the government/illuminati/aliens.
>>
>>683450788
you'd still be a man though

i get what you mean though
i broke up with a girl because i wasn't dominant enough in bed and it pissed her off cuz i wasn't "manly enough"
it's whatever. if it's more important for you to be with her, then be with her
>>
Is your biggest fantasy to open up about your fetish to your wife and getting fucked by her into oblivion with a strap on while wearing a dress?
>>
>>683450828
Modern day fags are just the product of cultural Marxism.
>>
>>683450902
thats the dumbest thing ive ever heard lol

whythe fuck would the govt want this

and in any case this shit has existed forever
>>
>>683450902
Transgenderism never increased so fast as it did the past 5 years. There's proof it's a CIA operation related to feminism, which also has documentation that the CIA is behind it.
>>
>>683450897
He's not your buddy, guy!
>>
>>683450902
got an actual lol from me. :D
>>
File: 1459697786584.jpg (628 KB, 1140x960) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1459697786584.jpg
628 KB, 1140x960
>>
Be honest
Do you think i can be a trap
I have small hands and feet
Kinda have an hourglass figure
My wast is close to 25 inches and my bum and thighs are 34 inches
>>
>>683450981
did you just use a random word generator to come up with this sentence lol

>>683451021
it increased because it became more accepted
same reason add diagnoses increase because you start getting better at seeing it

what "proof"?
>>
>>683451048
IM NOT YOUR GUY, PAAAAAAAAAAL!
>>
>>683445935
Sorry you missed the boat, dude but I'm 44. Entered college in 1990, was already openly bi and pretty genderqueer. Crossdressed throughout my 20s, bagged plenty of guys who were into dick but ID'd themselves as straight. I didn't care, I swallowed their cum and let them fuck my ass as readily as the real faggots. Girls liked it too, I was often a dyke's diversion, a bi-curious girl's entree into lesbianism, or the third in a lot of triads. Maybe you were too timid?
>>
>>683450981
people aren't going away any time soon, so you'll just keep hating your fellow humans for any petty reason that you can scrape together enough reasons to justify.
>>
>>683451161
I'm not your pal, friend!
>>
>>683451021
That's because people stopped kicking the fucking shit out of them as a rule. Also Internet. This fucking shit triggers me no end...
>>
>>683451021
Can you actually point me to any of this?

Aside from the racist bollocks you read on /b/

Cause dat shit hilarious yo.
>>
>>683451249
Keep trying to act like you sick worldview is normal.
>>
>>683450897
Thanks, I've been thinking about what to do for a while. Never hurts to get other opinions
>>683450922
Yeah, she's such a sweet girl and really nice. Then again, I'd want to explore my sexuality and enjoy my youth while I can and not regret that I settled in a relationship really young
>>
is this kinda conspiracy nut the same kinda guy who says "there were no gay people til 100 years ago, it's not natural!"
cuz it seems like it
>>
Friendly Reminder to mark yourself on the map

https://www.zeemaps.com/map?group=1021039
>>
>>683445935
Dad?
>>
>>683450469
>>683450897

I told my girlfriend if she became a dude I'd break up with her. Now I have a cute tomboy girlfriend with no weird man hormones making them butch. Win.
>>
>>683451397
i think you should make it clear to her that it's important to you to explore that side of you, and she can either support you or not
>>
>>683451381
It might not be the norm yet but it's changing and you'll be in the minority soon. Enjoy that thought you nazi cunt.
>>
>>683451381
But youre the dying breed mate. We are winning. Regardless of your megre thoughts, the dickgirls are winning more and more rights every month and that must make you angry..... angry to the very core.

Soon we are going to get unisex bathrooms. And we will be in the toilets. Peeing with your women! :O

Whatcha gunna do about it angry man?
>>
>>683451457
did she express interest in transitioning? you dont seem super supportive, anon
>>
File: 1450108829216.jpg (66 KB, 336x304) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1450108829216.jpg
66 KB, 336x304
>>683451570
>I'm the dying breed
>>683451562
>N-N-Nazi
Fuck back off to reddit you soft cunt.
>>
>>683445935
shut the fuck up fag and go be a father to your children
>>
>>683451381
"normal" you keep using that word, it doesn't mean what you think it means. its "normal" to be different from the "average" because you must include the far tails of behavior into it. this includes violent behavior. oh wait. you're not talking about normal, you're talking about "moral" hahahahahahaha. you can't even use the right words to talk about what ideas you want to express! how hilarious and pitiful.
>>
>>683451457
You should be more supportive and not stifle her if you care about her. Also pics plox.
>>
>>683451756
No, trying to be something you're not is pitiful.
>>
>>683451706
hahaha. You are. Your the dying breed. Be it CIA, be it all the hormones in the chicken, be it just an actual fact that maybe men are discovering that its not so bad on the otherside, but the reality is, the movement gains more traction every day. And because its a point of contention with idiots like you, it never goes away because liberals like to fuck with idiots like you. Even if they dont agree fully in whole with everyones ideals.

Its great, great time to be alive and flaming :D
>>
File: [002966] (2).jpg (71 KB, 768x550) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
[002966] (2).jpg
71 KB, 768x550
Should I buy a cage?
>>
>>683451886
they're trying to be something they ARE you moron. you're just sitting there saying "but you're not that" but you're weong. you've always been wrong and you always will be
and that's pitiful
>>
>>683451886
By that logic trying to be good at something you're not is pitiful so you should just stop? Uh... Ok bro. Good luck with life.
>>
>>683452034
>people buying cages to lock themselves

its literally pointless
>>
>>683452034
if you find restraint and control enticing, and dont mind the occasional morning wakeup in pain from uncontrollable morning wood, than yes. Yes you most definitely should.
>>
>>683452098
that's obviously the approach he takes to life
he definitely isn't trying to be smarter lol
>>
>>683452034
yeah if you throw away the keys or have a dom hold them
>>
File: 6281728181.gif (1 MB, 200x143) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
6281728181.gif
1 MB, 200x143
>>683451948
I'm not a dying breed. Anyway, live it up while you can. The pendulum always swings back.
>>683452039
>Trying
They can try all they like. They will never succeed.
>>683452098
Holy kek. Are you braindead? Jesus lad.
>>
>>683451593
>>683451779

He shouldn't be supportive. If she wants to become a dude, you got to break up with her. It's gay as fuck to keep with her if she wants to shave her head, cut her tits off, and wear a strapon 24/7.
>>
>>683451116
Just try it and see how it feels.
>>
>>683445935
>Where was the trap movement when I was younger?!
It was busy not ruining /b/

Fucking queers
>>
>>683452405
fuck you mate
don't be such a fuckhead
>>
Faggots die you sad pussyholes
>>
I'm currently 25, no wife nor children. Still debating with myself whether is too late already or not, in the sense of whether I could still become a passable trap or not.
>>
>>683452529
So you would stay with your "girl"friend if she became a dude? I'm assuming you're not a sissy faggot who wants to be fucked by men...
>>
>>683452658
25 is still pretty young call the doctor for hormones
>>
>>683452562
Without punctuation, this statement has too many meanings. Please try again.
>>
File: 1444700345502.png (309 KB, 786x1280) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1444700345502.png
309 KB, 786x1280
>>683445935
That is not a TRAP. It's a TRANNY. You would not ever pass facially. Fuck off.
>>
>>683452380
Swings back?

Worlds getting gayer anon. Divorce rates are up, social stigmas are getting wiped, people are freely experimenting with different social constructs all the time.

Its been 40+ years now and the gays are going strong. There will never be any swing back for them. Most people take a point of pride of having their "gay couple friends" or are quick to mention it. Thats a social acceptance of unprecedented levels. Its a reverse guilt stance, and it only gets stronger every day.

All them gays, they have rights. And they (mostly) love us drag fags, cds, shemales etc.

There will be no swing back. Futures so bright, gotta wear shades.
>>
>>683452746
Nah I think you got it first time you fucking dickloving homosexual
>>
>>683452739
Nno
i'd stay with my boyfriend
they'd still be the same person who i loved regardless of their gender
you're literally in a thread for traps, do you honestly think the understanding doesnt go both ways?
>>
>>683448766
Traps have good genetics and don't use tranny estrogen, faggot.
>>
>>683452739
I'd discuss it with her and support her in her decision. Sure it would hurt to lose who I love but if that's how she feels, the relationship is doomed already. Sorry anon...
>>
>>683452869
The tides are turning, friend. Even your friends the feminists are starting to turn against you.
>>
>>683453149
haha. yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, no.

No they arent. At all.

You keep telling yourself that though sweetie, I dont know why your all bent out of shape anyway.... its not like any of us would crack onto you, you sound ugly as fuck inside.
>>
>>683453392
>bent out of shape
>Over a puff
kek. I'm not. I'm sitting here laughing my ass off at how pathetic you are.
>>
>>683452869
The movement will continue until the human population starts declining rapidly.
>>
>traps are awesome
>trannies are gross

what kind of retarded doublethink is that?
what do you think a girl with a penis is?
hint: she's trans
>>
>>683453483
Same here, macho man. :)

Who comes up more pathetic, the guy who wears it like a point of pride, or the guy who snipes insults from the shadows?

I think its you hon, its always been you xx
>>
>>683453483
Holy shit anon! Snap. I'm sitting here laughing at how pathetic you are! We're practically the same! We should meet up...
>>
>>683445935
It's still gay, like super gay.

Men liking cock is a gay thing, that's what being gay is.
>>
>>683451593
>>683451779
Fuck you guys why would I be supportive of something I didn't want?
I like androgyny. Not extremes and I would not like to bang a buck angel tribute.
>>
File: na na na.jpg (72 KB, 400x400) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
na na na.jpg
72 KB, 400x400
>>683453392
let the image speak every time
>>
>>683445935
Yeah im 23 I wanted to do it when I was 14 and I'd have grown into a woman and shit but now it's too late for me to start hormones without ruining my body and im already losing my hair and it'd just make it worse so i really can't do it anymore :(
>>
>>683453735
Because it's not about you. Duh...
>>
>>683453735
you should be supportive of what your girlfriend wants
if she wants to transition, she wants to transition
if you break up with her, fine, but you shouldnt tell her not to do it

her happiness with herself is more important than dating you lol
>>
>>683448960
Go fuck yourself buddy, I'm 19 and I'm perfectly OK with this. Stop acting like a faggot in denial.
>>
>>683452745
U serious? Even my face can be transformed at this point? I don't even wanna try if I'll just end up as an ugly tranny...
>>
>>683453590
Actually, in reality, if you think about it. Its natures way of balancing the populace.

We are rapidly running out of room, and cannot keep this rock going for too much longer with huge birthrates.

But sexuality isnt something you can just throw out the door either, things need to reproduce. It just needs to be limited a bit.

Give rise to XX or YY couples. Nature balances its self out, as it always has done, in the most natural way possible.

Pair off male/male, or female/female for a few generations, and the reproduction rate slows viably.

I honestly believe this. Its entirely logical of a self sustaining ecology thats been here for millions of years.
>>
>>683453849
>>683453871

I make up half the relationship dudes. If they wanted to transition more than they wanted to be with me they would. But she doesn't, as she's still with me.
Why would I make that choice for them?
>>
>>683453999
If you're okay with this, you're gay. Literally gay.

Just making sure that people know, that if a man likes 'traps' he's literally gay.
>>
>>683445935
Finally, someone who has a dick the size of mine.
>>
>>683454032
yeah that is always a possibility
>>
>>683454165
but that's literally not true

liking a girl who has a penis is still liking a girl
that's straight
>>
>>683451116
yeah you could depending on how male your face looks
>>
>>683445935
i would love to dress up in nice stockings and rape lil gurls.
>>
>>683454032
The thing is hormones don't make you pretty. If you're not kind of cute to begin with then this is a possibility.
>>
>>683454128
you have a point, if it was that important they'd break up with you
im just saying your attitude is a little negative towards it is all
>>
>>683454165
What is the obsession with "straights" telling us we are gay.

We never deny it! We dress like the opposite sex, usually to hook up with the same sex.

Thats pretty gay. And if asked, most of us say so.

Usually in the trap threads, its more "straight" people arguing for or against our supposed gayness.

whats in a stupidass word? I just love wearing dresses and looking pretty.
>>
>>683454379
Denial
>>683454510
Respect for knowing you're a faggot and owning it.
>>
>>683454476
It is, I don't like the idea of the person I'm fucking getting a bigger dick than me
>>
>>683454510
>just love wearing dresses and looking pretty.
this is far more important than stupid labels
>>
>>683454669
oh
so you're just insecure haha
that's sad
>>
>>683445935
I'm 28 years old and I feel like I missed the boat too

I even have amazing tits thanks to gynecomastia, they would have been so incredible if I had tried HRT

Want to kill myself when I hit 30, because fuck this subpar existence
>>
>>683454654
it's not denial it's the literal truth
>>
>>683454510
Say...pic of yourself please?
>>
>>683454759
you havent missed the boat on hrt
it can still do wonders for you
it's not too late!
>>
>>683454165
Drop the act faggot. You're gay. Your parents know it. You know it. End of conversation.
>>
>>683454124
It's not nature though, it's the governments. Guys like to dress as girls and think it was completely their decision when it's obviously not with the hormones in the water. It's funny and sad at the same time--they're like rats being tested on.
>>
>>683454890
>End of conversation
>>>Tumblr
>>
your poor kids man, you should die.
>>
>>683448506
I bet you love masculine vaginas.
>>
>>683455137
oh fuck there's nothing hotter than a dude's hairy vagina i stg

>>683455009
there arent hormones in the water
where are you getting this crazy information dude
>>
>>683454510
>>683454654
>>683454654
>>683454510
Op here. I don't believe I'm gay but I'm bi as all hell. Up until a few months ago though I wouldve clung to the straight label like my life depended on it.
>>
>>683455009
Again, can you point me to this..... or some actual hard fact. Id love to know.

I think your confusing hormones with fluoride. That was supposed to dull sexuality, supposedly. And give you nice white strong teeth!

If the water, or food, or any biological medium were tainted purposely, by any government, it would be found out.

Because there would be a fuck load of guys sprouting tits all of a sudden.

You know, the guys that actually like their testicles, not the ones that would trade them in for a pair of boobs.
>>
>>683455316
I just say im gay now to avoid the argument, cause like i give a fuck what some twit thinks about my sexuality, but reality is I am bi, I love women, and can find sexual satisfaction in men.

Fuckin aces for me, dating pool ALWAYS open.
>>
Thread has lost focus. Just asking if there are many people who feel it's too late.
>>
>>683455620
yeah, youll never reign in control of a thread, unless you present a compelling argument to every idiot.

Especially with this subject. Everyone and their dog has an opinion.
>>
File: 1451092688124.gif (2 MB, 256x192) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1451092688124.gif
2 MB, 256x192
>>683453483
you sound so insecure, would beating up gay people fix that for you?

I think you are either a closet-homo or virgin

I've read all the shit you've said on this thread, it's pretty cringe
>>
>>683455287
>>683455336
http://www.dailymail.co.uk/health/article-105466/Fertility-timebomb-drinking-water.html
>>
>>683455780
I'm neither of those. I'm not indoctrinated, you are. How does it feel knowing you're bringing about the collapse of the west? How does it feel knowing there is plenty of people my age who feel the exact same way as me? As I said earlier, the pendulum always swings back.
>>
>>683455951
>dailymail
>>
>>683455951
>dailymail

lol, nice citation m8

better stop brushing your teeth too, shrinks your third eye bro
>>
>>683456091
>collapse of the west

what the fuck are you rambling on about. you are 18 years old right?

how do you contribute to western society?
>>
>>683456091
change =/= collapse
get over yourself, man

you're wrong, and you'll always be wrong, and maybe one day by the grace of god you'll understand that
>>
>>683454124
i prefer the black death
>>
>>683455543
My GF started when she was 22, she's 26 now still together. If you think it's the right option just do it anon.
>>
>>683455951
This article discusses a potential problem in fish, to one part per billionth per water. Whilst I can see a reason for further investigation, the article then also goes on to discuss chemicals, air quality, and other forms of pollution in no way related to anything about feminization or it being a government controlled conspiracy.

Its also a news article. From the daily mail. You know, the semi skint mag that has to have a model in it on page three to keep up numbers.

Hardly a real peer based review, scientific white paper or medical journal based around fact.
>>
>>683456475
I work. I plan on getting married and having three beautiful white children. What are you faggots doing? Wasting your lives.
>>
>>683456522
I'm not wrong.
>>
>>683456555
Well its a good thing we have modern medicines to help stave off shit like that.

Plus, as an upspin, all those doctors are really quite keen on helping all us trans find the best and safest path to hormonal health.
>>
>>683456738
I don't get all the hate you have for other humans doing their own thing, you waste your life hating

why aren't you happy anon?
>>
>>683456738
Shouldnt that make you happy instead of wanting to waste your time arguing here, with us.

Seems pretty gay to want to hang around and argue with a bunch of trannies anon.
>>
>>683456787
you are
sorry, but im not sorry
>>
File: war.jpg (82 KB, 719x624) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
war.jpg
82 KB, 719x624
>>683456935
>>
>>683457007
You're really trying aren't you? Godbless. I'm not attracted to males.
>>
the pendulum swings back, sure, but never all the way
>>
>>683457217
doesn't really answer the question m8
>>
File: 1446869720344.jpg (376 KB, 600x800) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1446869720344.jpg
376 KB, 600x800
>>683457269
hey man wanna see some more trannies?

i know how much you love them
>>
>>683457449
oh man she's one of the hottest
>>
>>683457341
It does. You're the weak men.
>>
>>683448960
Closet queer detected

Go find yourself a farm animal to fertilise if you can't beat the thought of human contact.
>>
>>683457217
Worlds a little more civil nowdays anon.

The day of the man, who needs to protect the woman, from the big scary world has drawn to a close. The final curtain call will be when women get equal pay (thats just around the corner too buddy)

Thing is, we dont need you anymore. Females actually enjoy slightly feminized men, guys that are in touch with their feelings, like discussing shit, and are happy to talk about it all.

Im not saying they want to hook up with women, but man, as the image of the Provider, the spear hunter, the protector. That image only exists now in red blooded female fantasies.

We dont need to bash skulls together anymore anon, the world got neutered long before you were born.

Why be unhappy with the guys that just chose to roll with it, instead of fighting it?
>>
>>683457449
It bothers me that the stay ups don't match
>>
File: 1449439262135.webm (1 MB, 640x360) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1449439262135.webm
1 MB, 640x360
>>683457540
>>
File: 1447797719157.gif (2 MB, 303x277) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1447797719157.gif
2 MB, 303x277
>>683457580
>Libcuck
Just shut up, you're a racist
>Fag
Just shut up, you're a closet homo

kek
>>
File: got your nose.webm (2 MB, 1280x720) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
got your nose.webm
2 MB, 1280x720
Traps are the best IDK why people get so butt hurt about them.

WEBM related is my favorite trap in the galaxy.
>>
>>683452893
Okay you're just wrong about this. I love my mum, but I don't want to fuck her.
I am attracted to her physically. If that stopped being the case I wouldn't fuck her.

And girlfriend you don't fuck. Well that's just a friend.
>>
There wasnt much trap back in the day because there were far less autistic people.
>>
>>683457671
>We don't need you
>Implying we give a fuck about some puffs
kek. Anyway lad. I'm sure the muzzies will treat you well. We all know how they like queers.
>>
>>683457553
weak man ug ug me want strong man with hairy arms

want to see my biceps?

pretty gay bro
>>
>>683457269
heh, Im trying about as hard as you are mate.

I dont really care, im here for the entertainment value, I get a great laugh observing you in your natural.

Plus it only sharpens my argument every time you guys come out with your same hackney cliched shit.

I dont want you to be attracted to males. I dont want you to be attracted to anything other than what you are.

What I do want, is you to get over your obvious homophobia, and leave me alone. I dont bother you, why do you incessantly need to bother me, unless you are infatuated somehow. Which is the only logical reasoning sometimes.
>>
>>683445935
It still is simply gay. But now there are more mentally handicapped people that think it isnĀ“t.
>>
Then again. If you are watching normal man on woman porn that must make you half gay. But if you watch trap on woman porn that only makes you 25% gay.
>>
>>683457961
>muzzies
>puff

fuck man, which backwater uk town do you live in ?
>>
>>683451222
Trips confirms no work done in college because too busy shagging. KEK.
>>
>>683458196
I'm not from the UK.
>>
>>683457961
Again, we dont care if you give a fuck or not..... we really dont. Id prefer you didnt actually, cause then i wouldnt have to talk to you.

But you come at me. Not you personally, but your type. All day, every day. And there is no real other way to state it other than youre infatuated.

S'all good, I dont care about your sexuality. Just leave mine alone.
>>
>>683458168
Trap on trap porn is equally straight to straight porn.
>>
>>683457733
is she crying and pissing her panties

oh my god that's so fucking hot I can't even deal
>>
>>683458267
Eire fag detected.
>>
>>683458360
So "normal" people watching normal porn are technically more gay than your trap fetishists.
>>
>>683458428
No, not from there either.
>>
>>683455620
>Thread has lost focus. Just asking if there are many people who feel it's too late.

It's way too late for me, but then again back when I would have transitioned there wasn't the support and chemicals to help do that.

So now I live vicariously through other traps, meeting up with them sort of like an understanding daddy figure and sometimes, if they're OK with it, I may put on a pair of panties when we play together.
>>
>>683458196

I didnt even know what a muzzie was.

I had a guess that Puff was a cream puff.

Like the gayest gay term ever for a gay guy.

Seriously, how do you say that without not feeling queer yourself?
>>
>>683457671
>The day of the man, who needs to protect the woman, from the big scary world has drawn to a close.
I hope we can enter an age where we all take care of each other

That would really be nice
>>
>>683458020
Haha let this fucker live his shit life. Let us bi/trans/cd/mental illness enjoy what we have. xoxo
>>
>>683458493
How old are you? At what age did you realise it was too late?
>>
File: Nic.gif (2 MB, 177x150) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Nic.gif
2 MB, 177x150
>>683458593
>Live his shit life
>This is what these mentally I'll people need to tell themselves
Topkek
>>
>>683457807
sauce
>>
>>683457807
name? does she do pr0nz?
>>
File: 1456514522901.gif (2 MB, 245x245) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1456514522901.gif
2 MB, 245x245
>>683458743
fucking kekd
>>
One of my favorite porns ever was a girl with a penis fucking a guy with a vagina, and it was the hottest goddamn thing I've ever seen

it's the only good straight porn I could fine
>>
>>683457671
They say that, marry the guy, get bored and go fuck savage niggers before departing with kids and half a million in cash.
>>
File: 1461863433258.gif (2 MB, 200x151) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1461863433258.gif
2 MB, 200x151
>>683458990
>a girl with a penis fucking a guy with a vagina
>>
File: 1459937383778.gif (3 MB, 280x200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1459937383778.gif
3 MB, 280x200
>>683458743
I like memes too
>>
>>683458990
someone webm this vid
>>
>>683459250
yeah
it was awesome
>>
File: 1451286445480.gif (485 KB, 193x135) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1451286445480.gif
485 KB, 193x135
>>683459395
>yeah
>it was awesome
>>
>>683458493

>So now I live vicariously through other traps, meeting up with them sort of like an understanding daddy figure and sometimes
>I may put on a pair of panties when we play together.

acting like a daddy figure and then "playing" with them

sounds kinda creepy to me dood
>>
>>683458531
I wouldnt actually mind a matriarchal society for a a couple generations.

The reality is, most guys prefer not to have to think, and dont mind handing it off in exchange for the physical or the difficult. Its just a lifetime of social conditioning have instructed them to be outraged if its in anyway emasculating, or not coming directly from a trusted partner.

We need like five or ten generations, on the opposite end of the scale, just to bread that silly shit out.

We ARE equal people, male OR female. Its an A&B two parts to parcel thing. There is no reason at all why it all shouldnt be equal.
>>
>>683459443
why are you posting these gifs
>>
>>683459148
You got gyped by a bad person. That sucks.

So you hate females, cause they steal your money and are whores etc.......... but are angry about guys in dresses too.

Getting a reaaaaaaaaaaaaaaaaaal big red homo flag from you right now anon.
>>
>>683445935
i'm 31 and had a lot of gay sex when i was younger, slimmer and cuter.

you could have done it, but you were too afraid to be a fag.
>>
>>683457671
>still believing a wage gap exists
>>
>>683459639
You find men are often better at drilling down to specific problems, women handle broad, general stuff better. It takes both.
>>
File: 1380528846002.jpg (36 KB, 500x375) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1380528846002.jpg
36 KB, 500x375
>>683445935
i always get turned on thinking about how all the men in my family, from my dad upwards were in war and are all big strong manly men, and i'm the first girly boi that dresses up and get fucked by black cocks. i blow load after load all over myself thinking about what a degenerate i am. it's amazing. i love being the most useless generation, i just get to be a little sissy whore for huge black thugs that just see me as a cum dump.
>>
File: 1451898720660.gif (3 MB, 374x276) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1451898720660.gif
3 MB, 374x276
>>683459764
>>683459764
>why are you posting these gifs
>>
>>683459808
No, I'm good. Married, happy, stable.
But I've seen it happen. It's bad shit. If you're going to be a cis/het/white male these days you should do it well, and keep the competition out.
>>
>>683447300
i'm born in 84 and i've had sex with men, CD and trans. Never had any problem, used gay dating website, or went to gay bath house when i was in my early twenties. I wasn't into crossdressing but i grew long hair, and maintained a slim figure, and removed all my body hair...
>>
hah, i started trapping when i was a kid and now i litterally dont have balls, ill be a grown ass trap one day, sucks for you op
>>
>>683451886

Yeah, be careful with that.

'Because you aren't a doctor stop trying to become one, it's pitiful.' And etc
>>
>>683459928
hence the two parts to a parcel thing. But going as far to make a broad generalization that guys can focus on X really well, while woman handle Y the best, im not so sure.

For instance, hunting, war, killing, tracking, These are all generally male based activities, which are often group based and rely on team work working for a common goal for all.

But take the guys out of the picture, throw a bunch of females in there for survival and they arent going to sit in a corner figuring out what colour outfit they need.

They are going to pick up that rifle, and drag, gut and skin a corpse for the pack, like anyone else would.

Your only real difference here is one sex happens to be a bit more physically stronger.

Which probably happens when your thrust into a secondary role.
>>
>>683459878
Are you male, or female?
>>
>>683455009
Wow I can't even
>>
>>683460395
Thats cool, im glad you lived in a liberal area, country, whatever.

My experiences and along with most the other gay guys in my country were a whole lot different to that during that time.

Its not like that any more.
>>
>>683460422
Really wanna be a trap
This is me now
I was inmbarised about my femanine bigure so i excercised, but now i like it and wanna be as femanine as i can.

Should i do it.
Also what do i do
>>
This shit ain't right...
Like a lot of you maybe, I'm European. From Holland to be exact. We're pretty open minded right? Well, the system is. With the whole LGBT shit going on, and the freedoms being what they are, people can do and wear what they want. But that does not mean you should.

So faggots, and don't say if you dress-up like a bitch, you aren't one. Go out, do that shit, but NOBODY FUCKING APPROVES OF IT. You won't get attacked at daylight but be sure to be surrounded by your panties at home at night.

>>not trying to be edgy
I'm just saying it like it is.
(21yo giving the meaning a lot of my peers share)
>>
>>683461129
you shouldn't.
you could.
Face the fact you'll live your life being outcast by 99% of the people. You'll receive 0 respect from male co-workers and you'll get beat up a few times.
>>
>>683461129
take hormnes, be skinny, cut yer balls off
>>
>>683461129
You most definitely have the aesthetic.

Your first thing to do would be to question, past a sexual fantasy. Do you actually want to become a woman? Why, what is the motivation there and do you think it would go beyond a sexual desire.

The second thing to do would be to take these concerns to an appropriate doctor, discuss your willingness to transition, and if it is right for you.

Usually around this time, youll be living fulltime as a female, that includes dressing, acting, and persona, 24/7. Its not a MUST, but it will go a whole long way toward your psych appointments and the readiness for a doctor to prescribe hormones for you.

Then, lastly, you have to deal with it. Your life will be vastly different, likely not at all like you "imagined" and you get to look forward to the option of no turning back now.

Then, finally, live in constant fear that all this futzing around with your hormonal and endocrine system doesnt drastically cut short your life, or end up giving you a funky cancer and the like.
>>
>>683457733
Saucee
>>
>>683461129
Do sculpting exercises, dress up. If you like it, pursue it. If not, don't. Hormones should be last resort.
>>
I don't get it, why are there so many guys that want to be women?

And another question: Why are there much, much fewer women that want to be men?!
>>
>>683461544
Im already an outcasy
I could do it in private
>>683461129
>>
>>683460795
Once you get the cock out of your mouth, read this.
http://www.returnofkings.com/32053/this-accidental-experiment-shows-the-superiority-of-patriarchy

Before you get your panties in a twist, it's the article that matters. not the website. I don't support these dudes' vision on rape and beating of women. I just couldn't find another source.
>>
>>683462090
Are you happy being an outcast.
Because honestly, your "will" to be a female may not stem from the thought that it makes you happy. Maybe what you need is respect from the guys you envy.
>>
>>683462096
yeaaaaaah, sorry man, as much as you attest that its only the article that counts, I could not think of a more based source to get that opinion from. How bout showing something with a little more scientific merit.

So why dont you go on there and just go stick that cock in your mouth instead. Dont want to knot your undies.
>>
>>683461974
Ah, but girls who become men have much less testosterone and are so inherently less horny. This means they don't show off their shaved ass on the Internet trying to fulfill a lifelong fetish, like the traps.
>>
>>683461720
I dont really wanna do hormones
Due to the risks relatid to them >>683461129
>>
>>683461974
oh its because you guys are so damn irresistible.


sif, you fucks.

Again, it comes back to a point brought up a long time ago in the thread.

>I just like wearing dresses and feeling pretty.
>>
being a trap is mostly a state of mind but this kinda helps

http://i.imgur.com/hWHXP7Z.jpg
>>
>>683462669
So its pure sexual fantasy then, thats cool, that basically says crossdresser, not trans.

So pretty much, stay thin, cut down on the red meat and beer, walk a lot. Dont get crushed when you get older and no longer can pull of the look so easily.
>>
>>683462385
Look at you big girl, using science.
I'm not claiming any scientific evidence for anything. It's about the survival show where a camp of female is compared to a camp of men. Because as you said it, at the end of the day they should be equal right? I know there's an infographic for it somewhere but I can't find it now. So tl;dr as I suppose for you,

The females pretty much very busy tanning, washing clothes, discussing shit (no teamwork), and eating supplies. While the men got a structure going, still had arguments but resolved them and became self-sufficient.

After a little while, when the producers saw how horrible it was going on your dream-island, they decided to send a few men over there and swap a few women over because face it. Patriarchy is not some made up term and we're not 100% equal when it comes to survival. Some jobs just aren't biased, they're based on something.
>>
>>683457807
This isn't a trap, is it?
>>
>>683463019
No joke.
I posted that pic by mistake.

Dudes already want to fuck me.

And a few days i had an hour long cry about how shit my life was and about me wanting to be recognised as a girl.

I dont like hormones becouse they fuck with your head.
>>
>>683462794
>http://i.imgur.com/hWHXP7Z.jpg
PURE SHIT MAN.
IF ANYONE WAS BORN AS MALE, there is no option to change it. Even if you use girlish hormones. Thats why 99% trannies commit suicide or are on drugs HAHAHA
>>
>>683463068
I never said they were, I argued that there are some jobs that males are naturally more suited to.

But I countered with that they are mostly physically based. Which, women arent incapable of physical strength, just need to put in a bit more to get there.

But as a generalization, we are pretty much 100 percent equal. Theres bugger all difference in a male and female physicality. Add a chromosome. Same genus, same makeup, same physical and mental features.

One has an innie, the other has an outtie.

Oh, and that thing, your qouting, it was off an episode of survivor.

A reality tv program.

In which the goal is to be outwit, outlast, outplay.

Its not a survival situation, idiot. Its a gameshow, for money. With medical teams, supplies and evacuation ready to go at any minute.

Noone would take that shit with any iota of seriousness. Not from a OH MY GOD WE ARE GOING TO DIE standpoint.
>>
>>683445935
>This hit was just gay when I was a kid?

What? Guys drassing as girls is not gay anymore? Where do you live, faggot?
It is still unbelievably gay you pathetic faggot. Go kill yourself you dickloving piece of crap
>>
>>683463019
>>683463448
Its not just a sexual fantisy.
Thread replies: 271
Thread images: 27
Thread DB ID: 36699



Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.