Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | Blowjobs | Archived.Moe | 4Archive.org [Home]
4chan archive logo
dubs leaves 4chan forever
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 309
Thread images: 43
File: 1462695634814.jpg (32 KB, 450x314) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1462695634814.jpg
32 KB, 450x314
dubs leaves 4chan forever
>>
>>683309734
Ha not me
>>
Rolling
>>
Free me
>>
>>683309734
gay
>>
notme
>>
>>683310000
FREED & WITNESSED
>>
>>683310000
>0000▶
>Free me
QUADS
>>
>>683310000
Check'd
>>
>>683310000
Eyyy
>>
>>683310000
bye
>>
deal
>>
free me
>>
>>683309734
roll
>>
>>683309734
Free me
>>
Let me out of this hellhole
>>
>>683309734
Please
>>
I want to move on
>>
>>683310088
>>683310100
Thxbby m8s, im not going anywhere
>>
I hope i dont get trips.
>>
>>683309734
witness me blood bag
>>
>>683309734
release me
>>
forget me
>>
Wanna be free
>>
no fuck off
>>
Let
>>
File: 1460835118235.jpg (88 KB, 700x520) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1460835118235.jpg
88 KB, 700x520
>>
Please release me
>>
>>683310403
Me
>>
Rigedy rigedy roll
>>
IM FREE
>>
pce
>>
please dear god let it end
>>
>>683309734
I'll bet not one of those guys is a White
Supremacist. This is nothing more than
Joo propaganda
>>
>>683310000
>>683310100
>>683310233
you wont be missed faggots
>>
>>683309734
You can check em anytime you like but you can never leave
>>
bye
>>
Let me go
>>
>>683310443
GO
>>
Rolo
>>
>>683310544
Fuck yeah, later faggots
>>
File: 1462084323721.gif (617 KB, 664x550) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1462084323721.gif
617 KB, 664x550
>>683310544
You're free
>>
>>683310544
then be gone, child.
>>
>>683310546
Please
>>
Let me out
>>
What is this image
>>
>>683309734
Lemme go
>>
>>683310656
WHY
>>
File: 1250028800275.jpg (79 KB, 373x500) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1250028800275.jpg
79 KB, 373x500
>>
>>683310711
Farewell
>>
>>683309734
fuck me
roll
>>
pls
>>
>>683310688
Fuck, goodbye guys
>>
File: 1250028938949.jpg (8 KB, 189x251) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1250028938949.jpg
8 KB, 189x251
>>683310747
Dubs get
>>
please please please please please please
>>
it's probably for the best
>>
>>683310745
WON'T
>>
Let me out
>>
>>683310845
IT
>>
>>683309734

Rollerino-lino-lino
>>
>>683310845
MOOK
>>
is it time?
>>
Take the bullet
>>
File: hT8HZw5.jpg (227 KB, 1200x1101) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hT8HZw5.jpg
227 KB, 1200x1101
see ya faygos.
>>
Pls kill me
>>
>>683310970
LET
>>
let me out
>>
goodbye forever
>>
>>683311033
YES
>>
>>683311033
Bye bye fag!
>>
Adios
>>
File: 4L_81RLdDyg.jpg (132 KB, 491x567) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
4L_81RLdDyg.jpg
132 KB, 491x567
I have the will to never get dubs
>>
>>683309734
welp
>>
>>683311040
please
>>
>>683309734
time has come again
>>
i will kill myself
>>
>>683309734
roll lol
>>
Release me
>>
bye
>>
>>683311166
rip
>>
>>683311166
kek
>>
If dubs posting Cock Pretzels to get (hopefully) permabanned. I need my life back.
>>
bye faggots
>>
if dubs am god of b and moot is kill.
>>
let me go pls
>>
Dubs pls
>>
>>683309734
Please let me go..
>>
Never
>>
>>683311166
Get to it m8
>>
File: ob1_logo4.gif (1 KB, 86x80) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ob1_logo4.gif
1 KB, 86x80
>>683311112
>>
>>683309734
>meanwhile at /pol
>>
bye
>>
WAKE ME UP!
>>
geeeeeeet
>>
fuck
>>
I'm not going anywhere
>>
dubbin
>>
Make me leave, bitch
>>
End it pls
>>
Release me
>>
File: 1462055826894.jpg (116 KB, 640x640) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1462055826894.jpg
116 KB, 640x640
>>
File: ldcheck.png (505 KB, 640x360) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ldcheck.png
505 KB, 640x360
>>
Not me
>>
>>683309734
fag
>>
>>683311366
>>683311388
>>683311411
>>683311466
>>683310088
Check'd
>>
nou
>>
File: rita.jpg (95 KB, 560x414) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
rita.jpg
95 KB, 560x414
AH, AFTER 10,000 YEARS I'M FREE.
>>
Pls dubs
>>
See ya faggots
>>
I WILL NEVER GET DUBS
>>
>>683309734
please God
>>
>>683311699
bye faggot
>>
Haha, bye bitches
>>
they c me rollin
>>
They hatting
>>
>>683309734
Get me off this fucking website
>>
>>683309734
Pls
>>
>>683309C
CYA
>>
File: Check em frank.png (494 KB, 512x443) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Check em frank.png
494 KB, 512x443
SEE YA FAGS
>>
singles get
>>
>>683311699
cya
>>
Patrolling
>>
>>683311943
fuck
>>
Eh
>>
goodbye autistic freaks
>>
hi guys im new t dis site hlp pls lol? XD >.< :'(
>>
i ain't leavin
>>
>>683312000
Later dink.
>>
>>683309734
roll
>>
>>683312000
fuck outta here
>>
release me from this hell
>>
>>683312000
And then I get trips fuck me man
>>
I never get dubs but i probably will now because thats my luck
>>
I'm free!
>>
Fuck 4chan
>>
>>683312155
gtfo
>>
not dubs
>>
File: ge picture.jpg (804 KB, 1172x771) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ge picture.jpg
804 KB, 1172x771
good bye 4chin
>>
>>683310455
Loserar
>>
chek em niggerchan cya lata
>>
>>683312155
And another dub! Get out of here fggt.
>>
I stay
>>
>>683312277

Later nig
>>
rolling
>>
>>683312311
You leave
>>
im staying forever.
>>
>>683312311
No you won't
>>
i dont wanna leave
>>
>>683312355
no YOU leave
>>
>>683309734
Save me from this nightmare of a website
>>
>>683312355
GTFO
>>
i c a n f i n a l l y l e a v e
>>
>>683310000
GOODBYE MY /B/ROTHER, BE FREE
>>
>>683312399
No u
>>
File: 1437129580453.gif (205 KB, 500x500) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1437129580453.gif
205 KB, 500x500
WAKE ME UP
>>
>>683312399
yall gtfo
>>
even if i get dubs i wont leave 4chan
>>
>>683309734
wanna leave
>>
rollerino
>>
>>683312399
leave twice
>>
File: check 'em sniper.png (772 KB, 742x742) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
check 'em sniper.png
772 KB, 742x742
>>683312155
>>683312293
I'm on a winning streak I can't stop now
I'll gtfo when I get singles
>>
I suppose it's now or never
>>
I actually want to leave this place please dubs
>>
File: emma jennifer.jpg (100 KB, 634x1024) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
emma jennifer.jpg
100 KB, 634x1024
>>683309734
White supremacy

fuck niggers
>>
Sweet release
>>
>>683309734
ro ro ro rollling
>>
k. bye fags
>>
>>683312501
GTFO
>>
>>683312523
one off you lucky fucker
>>
>>683312463
>>683311374

CAN'T WAKE UP
>>
Goodbye fags! Also check 'm
>>
File: 1446008882331.gif (879 KB, 229x188) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1446008882331.gif
879 KB, 229x188
>>
Yolo
>>
>>683309734
rolling but fuck you I'm never leaving!
>>
fe
>>
File: 1462616608556.png (135 KB, 246x311) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1462616608556.png
135 KB, 246x311
Look at those dubs
>>
I'm going nowhere and you can't make me
>>
>>683312501
alright see ya faggots, been a great run
>>
>>683312588
be gone
>>
>>683309734
rolling
>>
digits crossed
>>
>>683309734
wow rolling m8 i hope i get dubs and can cure this cancer
>>
>>683312593


>>683312588
checked
>>
>>683310000
what a way to go
>>
Can't tell me what to do fag
>>
I need this
>>
Fuck it
>>
Been here since '07. Posted in these threads since '12. I need out.
>>
goin in again
>>
Not me
>>
File: nej.jpg (51 KB, 1008x630) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
nej.jpg
51 KB, 1008x630
nice ss
>>
LET ME OUT OF HERE!!!!!!!!!!
>>
>>683312766
Your wish is our command
>>
i'm here to stay faggots
>>
I never get dubs
>>
Rapareeno rollerino
>>
>>683309734
please god get me out of here.
>>
>>683309734
dsadasdas
>>
I don't want to go :(
>>
>>683309734
Freedom!
>>
File: 1451506842779.jpg (4 KB, 184x184) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1451506842779.jpg
4 KB, 184x184
>>683312638
>>
bye bye
>>
Let me out this place
>>
>>683312766
You are free now anon
>>
It was about time.
Set me free, /b/.
>>
File: 1324504764864.jpg (66 KB, 500x348) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1324504764864.jpg
66 KB, 500x348
plz
>>
goodbye boys
>>
Caca
>>
File: crying bear.jpg (21 KB, 175x187) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
crying bear.jpg
21 KB, 175x187
>>683312766
FREE AT LAST.

Goodbye, my brothers. It was a beautiful and painful experience. You will be missed but this place won't be. Take care of it. Don't let the cesspool get clogged, come summer.
>>
>>683310711
ya done son
>>
File: 1300329549325.jpg (31 KB, 500x541) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1300329549325.jpg
31 KB, 500x541
>>
>>683313025
nope
>>
>>683309734
asdfadawqd
>>
>>683312997
So close. It seems i am still wanted here after all..
>>
Strangely enough you don't see a dick in this pic
>>
let me go
>>
File: 1312938004820.png (163 KB, 407x405) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1312938004820.png
163 KB, 407x405
all i want for christmas
>>
Only dubs may know peace from this evil
>>
Promise me you'll never forget me because if I thought you would, I'd never leave.
>>
File: 1300408490019.jpg (48 KB, 638x460) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1300408490019.jpg
48 KB, 638x460
>>
>>683313111
Trips but no dubs. Wow i am on a lucky streak tonight
>>
i won't leave 4chan, But i'll leave /b/ forever.
/x/ is my shit
>>
Rill
>>
File: i_miss_you.png (705 KB, 600x875) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
i_miss_you.png
705 KB, 600x875
>>683310000
goodbye faggot
>>
Rollande
>>
>>683313263
Your time may come. Do not be too sad, Sam. You cannot be always torn in two. You will have to be one and whole, for many years. You have so much to enjoy and to be, and to do.
>>
>>683312968
Fuck
>>
File: 1324507449066.jpg (59 KB, 400x532) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1324507449066.jpg
59 KB, 400x532
luckroll
>>
>>683313111
Saved and given trips, noice
>>
I'm out
>>
cant
>>
Rick Rolled
>>
File: 1300413607322.jpg (80 KB, 500x500) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1300413607322.jpg
80 KB, 500x500
>>
wonderful. maybe i can take control of my life again :D :D :D
>>
pls no dubs
>>
I love risks
>>
>>683310000
WITNESS ME!
>>
show me my dubs
>>
ok
>>
>>683313456
No really, I'm out
>>
>>683313533
Checked, go away
>>
>>683313345
he said dubs faguitto.
>>
File: 1300407768553.jpg (135 KB, 1209x856) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1300407768553.jpg
135 KB, 1209x856
I want to live.
>>
File: Don't-Forget.jpg (43 KB, 606x406) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Don't-Forget.jpg
43 KB, 606x406
>>
>>683313477
It'll be hard, but life moves fast-we'll see each other again. I know that. I can feel that. Just like I can feel how much you care for me and how much I love you
>>
Nope
>>
File: 1460673830581.png (182 KB, 474x418) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1460673830581.png
182 KB, 474x418
I never get dubs, why would I get this time?
>>
>>683313048
A parting gift, for my brothers. It's long but if you're interested in such things, you may enjoy it.

https://www.youtube.com/watch?v=yCcp36n2cDg
>>
>>683309734
I'm ready
>>
Lets see
>>
Free me
>>
>>683311111
>>
File: 1324505272431.jpg (64 KB, 534x700) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1324505272431.jpg
64 KB, 534x700
>>
File: 1457599931059.jpg (17 KB, 410x372) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1457599931059.jpg
17 KB, 410x372
I wont leave /b/ until all the cancerous threads get eliminated 1 by 1
>>
Please
>>
>>683313566
Checked
>>
rer
>>
File: 1324507872645.png (229 KB, 654x560) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1324507872645.png
229 KB, 654x560
>>
Roll for the lulz
>>
Let's roll
>>
alo
>>
I've been laughing a solid 10 minutes at the fact that one of the first guys got quads on this, and I just don't know why it's so damn funny. Must be the drugs.

RELEASE ME, PLEASE - OR TAKE ME
>>
>>683309734
Plz I need to go.
>>
Witness me anons!
>>
>>683314256
>>
File: 1312942818440.jpg (119 KB, 360x284) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1312942818440.jpg
119 KB, 360x284
>>
File: mashedpotatosin.png (19 KB, 379x201) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
mashedpotatosin.png
19 KB, 379x201
>>683313602
chicken and faguitto
>>
Bye faggots
>>
Fuvk I wanna leave
>>
>>683313930
Re rolling i'm not staying .
>>
File: image.gif (4 MB, 262x197) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.gif
4 MB, 262x197
If only it were that easy to leave.
>>
rolololing
>>
Nooooo
>>
Kill me now I want to leave so bad.
>>
my dubs don't lie
>>
I don't wanna go
>>
by
>>
Free me
>>
Welp
>>
HA
>>
Im freeeeeeee
>>
It's time to spread my wings and fuck with real people...?
>>
>>683314143
Nope
>>
>>683314038
But it is not.
>>
>>683309734
pic is OP at Klan meeting
>>
I need to pass my finals
>>
porn
>>
>>683314143
I need duuuubs
>>
i will stay.
>>
Please moot, let me leave
>>
WITNESS ME
>>
>>683314276
Dubs
>>
Are i going to other side
>>
rip
>>
fuck this
>>
>>683309734
kk
>>
i will not
>>
Fuck it i'm gonna leave anyways
>>
>>683314422
>>683314322
Matching dubs
>>
witness me
>>
AGAIN CHECK EM
>>
Goodbye
>>
FREE ME YOU NIGGER
>>
fine ill stay
>>
Plz Dubs of not dubs I'm leaving anyways fuck you faggs.
>>
/b/ye
>>
File: Brc2J_kIMAEoPnR.jpg (30 KB, 600x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Brc2J_kIMAEoPnR.jpg
30 KB, 600x600
>>683314522
>>
File: MountedBearCavalry.jpg (166 KB, 1024x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
MountedBearCavalry.jpg
166 KB, 1024x600
>>
>>683309734
Never leaving . This place would have to cease to exist.
Thread replies: 309
Thread images: 43
Thread DB ID: 36397



Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.