Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | Blowjobs | Archived.Moe | 4Archive.org [Home]
4chan archive logo
/b/, I am bored.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 272
Thread images: 52
File: Jussin.png (338 KB, 800x500) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Jussin.png
338 KB, 800x500
/b/, I am bored.
Entertain me.
Shitpost thread.
No rules. Go.
>>
I'm looking for a dark brown pair of corduroy pants by J. Crew
mine are 30x30/Straight leg and the I.D. inside the pants is
Reg. I.D. No. 77388

I picked these up at an old store about 2 years ago and they've since been one of my favorite pairs but they're torn down the front of each pant leg and on the back as well.

TL;DR // looking for J. Crew 30x30 straight leg dark brown corduroy pants Reg. I.D. No. 77388

>anybody who finds and posts a link/source online w/ their Paypal gets $10
>>
File: Ico_cover_-_EU+JP.jpg (44 KB, 351x500) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Ico_cover_-_EU+JP.jpg
44 KB, 351x500
>>683161606
>>
LEFT HANDED PEOPLE ARE THE SCUM OF THE EARTH!
>>
File: Taco_Bell_Night.jpg (2 MB, 3000x2000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Taco_Bell_Night.jpg
2 MB, 3000x2000
>>683161606
Here you go friend.
>>
I think the new season of Game of Thrones has been quite poor so far.
>>
File: divers faces.jpg (119 KB, 940x933) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
divers faces.jpg
119 KB, 940x933
divers faces because why not
>>
File: 1446509747737.png (821 KB, 499x618) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1446509747737.png
821 KB, 499x618
Here's a Nick'sclusive for you OP.
>>
>>683163653
>Pepe
>Left handed

My life is a lie
>>
File: magic conch shell.png (366 KB, 473x349) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
magic conch shell.png
366 KB, 473x349
wanna play a game?
>>
File: EBEIl2ol.jpg (55 KB, 512x512) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
EBEIl2ol.jpg
55 KB, 512x512
Do people really like this bitch.
She sounds like a fucking pub singer.
>>
>>683164046
You a virgin?
>>
>>683164171
Aren't we all virgins in our own way
>>
>>683164315
*nodss* Anons, ths guy speaks truth
>>
Will I ever get married?
>>
>>683164046
Are the lefties really meant to die?
>>
This guy is fucking shit
>>
>>683164046
Are niggers really people?
>>
alright you fags.

>i spy with my little eye something gay
>>
>>683164992
Oh I know! OP!
>>
>>683164992
Op here.
Is it OP. I hear Op is faggot
>>
>>683165130
>>683165097
Ding dig ding!
>>
File: Morgan Freeman.jpg (1 MB, 2220x2915) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Morgan Freeman.jpg
1 MB, 2220x2915
What is your favourite Morgan Freeman film?
>>
alright, anon, its your turn
>>
>I spy with my little eye something fat andugly
>post your fat and ugly pics.
>>
File: john-barrowman-.png (135 KB, 300x300) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
john-barrowman-.png
135 KB, 300x300
>>683165596
OP here.
I got nothing.
What can I say? I am a faggot
>>
File: haha internets.png (26 KB, 400x345) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
haha internets.png
26 KB, 400x345
I spy with my little eye something that is not a person and thinks it deserves a living wage
>>
File: gay.jpg (151 KB, 565x689) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
gay.jpg
151 KB, 565x689
>>683165998
>OP is this you?
>>
File: d0b355dd3dviscera.jpg (30 KB, 600x593) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
d0b355dd3dviscera.jpg
30 KB, 600x593
>>683165811
This?
>>
File: huh.jpg (63 KB, 400x562) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
huh.jpg
63 KB, 400x562
>>
File: cameltoe.jpg (30 KB, 450x353) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
cameltoe.jpg
30 KB, 450x353
>>683165811
how's this?
>>
>>683166189
Yeah I am the guy on the bottom.
I just love the feeling of cock being buried in my ass.
Does that make me gay though?
>>
>>683166386
Are the balls touching?
>>
File: Evil in a cup.jpg (536 KB, 2048x1365) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Evil in a cup.jpg
536 KB, 2048x1365
>>683166072
This?
>>
>>683166558
Occasionally. It is sort of like a newtons cradle
>>
>>683166335
*hands you giant check, balloons and confetti raining down * CONGRAAAAAGULATIONS
>>683166204
>>683166335
>>683166638
>>
>I spy with my little eye something cringe worthy.
>Post 'em if you got 'em.
>>
File: FRONDS.png (469 KB, 773x396) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
FRONDS.png
469 KB, 773x396
>>683166874
There's more where that came from
>>
File: fucker.gif (17 KB, 640x472) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fucker.gif
17 KB, 640x472
>>683167034
There's always that one person in a class....
>>
File: 1234567809.png (132 KB, 348x397) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1234567809.png
132 KB, 348x397
>>683167034
Everything about this guy.
>>
cringy
>>
>>683167534
roll
>>
File: fart loading.jpg (69 KB, 600x375) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fart loading.jpg
69 KB, 600x375
>>
>I spy with my little eye something mindblowing
>You know the drill. post.
>>
>Post things that make you rage
>>
File: plunger.jpg (19 KB, 1239x794) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
plunger.jpg
19 KB, 1239x794
Question: What resulted in more cancer, little boy or anime?
>>
>>683167894
Annoying fuckers
>>
File: HuntingShotgun.png (688 KB, 3000x800) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
HuntingShotgun.png
688 KB, 3000x800
>>683167855
This
>>
>>683168066
Tumblr did.
>>
>>683168521
*Thumbs up*
>>
>>683168521
> WINRAR
>>
>>683167894
>>
>Truth or Dare?
>>
File: image.gif (830 KB, 245x225) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.gif
830 KB, 245x225
>>
>>683168619
Tumblr, the root of all cancer.
>>
>>683168957
Truth
>>
>>683168957
Truth.
>>
>>683169096
>>683169119
Have you ever thought about killing the neighbor's dog for barking to much/too late?
>>
File: 1461668724961.gif (1 MB, 300x225) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1461668724961.gif
1 MB, 300x225
>>
>>683168957
dare
>>
>>683169263
Am right now. Im going to fucking set the fucker on fire. Roast the damn ankle biter.
>>
>>683169263
Can't say I have.
I have wanted to kill my neighbours for it though
>>
>>683169364
stick your hand/foot into the toilet, take a pc, and post.
>>
>>683169270
You wont believe this, but I was just think that this thread needed a guy pushing an eyeball out of his ass.
>>
>>683169522
Dubs have decided
>>
>>683169522
>>683169364
Don't forget timestamp
>>
>>683169867
>>683169729
>>683169522
*Chats* DO IT DO IT DO IT!
>>
Amnaeon, tf are you doing bro?
>>
File: name.jpg (34 KB, 485x667) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
name.jpg
34 KB, 485x667
Name the film
>>
>>683169364
Don't back down, man. im bumping this thread, just for your toilet toes.
>>
>>683170272
Schoolgirl Anal 4
>>
>>683170244
Shit! You know Justin?
>>
>>683170395
Close
>>
>Truth or Dare?>>683170510
Teacher Gets Drilled 2?
>>
>>683170606
No, Teacher gets drilled 3.
They had to replace the character of Howard from the first two with this guy. He was okay, but I prefer the original
>>
>>683170789
Ah fuck! I always get those mixed up!
>>
>Truth or Dare?
>>
File: My Name is Earl.jpg (123 KB, 1000x562) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
My Name is Earl.jpg
123 KB, 1000x562
Thoughts on My Name is Earl?
>>
>>683170923
Don't be too hard (kek, hard) on your self.
Easy mistake to make
>>
>>683171011
Truth.
I am too much of a pussy for dare
>>
>>683171281
How many condoms do you have lying on the floor or in the waste bin?
>>
File: Jussin 1.jpg (18 KB, 405x405) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Jussin 1.jpg
18 KB, 405x405
Regrettable decisions made to your appearance?
>>
>>683171642
*audience screams*
>>
>>683171511
Five in my bin.
I use them when I shove a toothbrush up my ass.
Stops me from getting it stuck up there you know.
I would buy a dildo, but money
>>
What the fuck is this shit. I mean this is some fucked up shit. What kinda shit this I wish I knew, but yeah some major fucking shit in this fucking shit.
>>
>>683171832
*when it comes to the best confession on this thread, you take the cake sir.
>>
>>683171897
I know right! This shit is just about as fucked up as shit can get.
>>
>>683171973
I did say truth.
I am bound by honor
>>
>Would you rather finger Jesus Christ, or Fist your own ass?
>>
>>683172149
Finger Jesus Christ.
I don't want my asshole permanently fucked and Jesus seems like the kind of guy to appreciate you
>>
>>683172149
Finger Jesus. and get it on camera so i can add Jesus Christ as the pornstar's name
>>
>>683172149
Would you rather fuck someone in the ass, or get fucked in the ass?
>>
>>683172284
What if yor finger went in, but you couldn't pull out and you were stuck like that forever?
>>
1 trillion lions vs 1 billion donald trumps
>>
>>683172456
fuck someone else.
>>
>>683172557
depends. who has bigger hands XD
>>
>>683172476
There are worse people to have finger stuck in
>>
>>683172566
Really, I have had anal and I thought it was shit (get it?). I would rather get fucked any day. Preferably by a girl with a strap on, but I am not fussy
>>
>Would you rather be fucked for eternity by Satan's one thousand cocks, or have every man over the age of 80 fuck you every year on your birthday.
>>
>>683172846
i agree.
>>
>>683172995
Second one. Lets face, they couldn't get hard at that age. They would just be thumbing it in, more like wiping your ass for you.
>>
>>683172995
birthday sex with grandpa
>>
File: Pro Straight.jpg (48 KB, 720x540) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Pro Straight.jpg
48 KB, 720x540
Anyone finger their asshole or like it when a girl does it?
>>
>>683173649
im into femdom.
>>
>>683172995
Im not sure I understand the difference
and yeah what they sd ^
>>
>>683173724
Tried pegging?
I am thinking about doing it
>>
>>683164604
At least hes a nazi
>>
>would you rather have ur entire life (the good, bad, and ugly) filmed/brodcasted,
>or live where films/shows/videos dot exist.
>>
>>683174415
True
>>
>Cheese Pizza or Granny Scat?
>>
File: sat.jpg (35 KB, 512x374) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sat.jpg
35 KB, 512x374
>>683174475
First one. I couldn't give a shit if people saw the fucked up things I do. I would be alone, but that stuff is totally worth it
>>
>>683174858
Scat *whispers: moddds*
>>
>>683174858
I have had pizza before, granny scat on the other hand... I like to be adventerous
>>
>>683174475
Brodcast me.
at least that way, i wouldnt have to live without porn.
>>
>>683174475
>>683175232
So the whole world sees you during ur porn ritual. *claps*
>>
>>683175114
O_o

*Search "what is 'cheese pizza' on 4Chan"
>>
>>683175114
yeah, do u know what cheese pizza is?
>>
File: sh.jpg (54 KB, 620x372) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sh.jpg
54 KB, 620x372
>>683175232
Would you rather have no control of your mind (hallucinate and shit) or have no control over your body (paralysed).
>>
>>683175532
Oh... Well my post still stands.
>>
>>683175744
I do now. How have I missed this?
>>
>>683161323
Good vocalist, cringey af
>>
>>683175812
body. i can be like that one science guy in the chair with a robot voice
>>
>>683176167
Who doesn't like cringey as fuck people.
Justin is a fucking legend
>>
>>683176285
>>683175812
You mean Stephen Hawking?
>>
>>683176372
yea that guy.
>>
>>683176285
I do wonder what it would be like to be insane.
Then again how do we know that we aren't?
>>
>>683176113
i used to think they were tlking about the food too XD
>>
>>683176501
ur gettin' deep,
>>
>>683176561
I immediately got it when it was pointed out though. So Cheese Pizza is CP. Learn something new every day
>>
>>683176889
yeah. Easy to get mods to ban u when there's cp involved
>>
>>683176693
kek.
I asked my parents when I was younger if I was.
There was a kid with down syndrome in my class at school and I always wondered if I was like them, and if anyone would tell me if I was.
>>
CP is not cheese pizza u want to know what is. I will tell you its fucking means Control Panel. There I sd it anons. fuckoff
>>
>>683177167
Well you don't have to be so blunt about it.
>>
>>683177167
NO. IT MEANS CLIMATE PROTECTION
>>
>>683177167
>>683177627
no no no u got it all wrong. its creepy pasta.
>>
>>683177720
You. Get the fuck out.
>>
>>683177720
>>683177167
>>683177627

Everybody knows it means Cream Pie
>>
>>683164900
Nope
>>
JESUS FUCK . CHILD PORNOGRAGHY. OKAY? CHILD FUCKING PORNOGRAGHY, THERE! I SAID IT.
>>
Would you fuck your dad to save you mums life
>>
>>683178036
*Crickets chiring in the background.*
>>
>>683177167
i thought it meant chunky people
>>
>>683178134
no. my moms a bitch. let the bitch die
>>
>>683178036
>stranger danger
>>
>>683178257
kek, but if your dad is hot...
Good excuse to get some of that daddy dick
>>
>>683178340
4Chan is exactly what your parents were talking about when they told you about stranger danger.
>>
>>683178420
Don't worry son, daddy will be real gentle.
Unless... you like it rough.
Let daddy rest his balls on your elbow.
>>
>>683178036
>CHILD FUCKING PORNOGRAGHY
Wouldnt that be CFP anon and NOT CP?
>>
>>683178668
>>683178340
Yeah. 4chan is that man offering you candy if you get in his car.
>>
>>683178771
*screams and jumps out the nearest window*
>>
>>683164046
Will I get laid this week?
>>
>>683178668
Nah, bunch of delightful people here.
You only have to worry about the edgy teen fags who think they're real fucked for being on a site like this.
>>
>>683178793
I thought the hugs were a little tight
>>
>>683178891
Fuck yea nigaa!
>>
>>683178340
>>683178668
>>683178793
or that nice old lady asking for your help, to search for her lost dog.
>>
>>683178891
I can answer that.
Fucking unlikely
>>
>>683179094
Lol
>>
>>683179094
>Fucking unlikely
At least he is fucking something
>>
>>683179253
Every cloud...
>>
>>683179253
this thread is full of honest fucking people.
>>
>>683179513
At the end of the day, honesty fucks everyone
>>
>>683179650
Bump
>>
>>683179704
Which is the truest thing anybody said here except >>683179094 , >>683171897
>>683171832
and>>683169031
>>
>>683176501
that's 3edgy5me.
>>
>>683179784
bump
>>
File: hqdefault.jpg (14 KB, 480x360) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hqdefault.jpg
14 KB, 480x360
So, what drugs have we all tried?
>>
Adult contemporary! Adult contemporary!
>>
>>683180301
Never been high before.

yeah yeah i know, sue me
>>
>>683180301
Name a drug and i probably have done it. Rc's included
>>
>>683180128
Four of those are me (OP)
>>
>>683180446
>>683180474
Lol polar opposites
>>
>>683180199
bumpy boo
>>
File: dafuq.png (388 KB, 428x584) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
dafuq.png
388 KB, 428x584
>>683180128.
>683171897
fuck you and your fuck shit that one is my fucking shit
>>
>>683180446
Me neither. I would like to try MDMA and Medafinil though
>>
>>683180474
Your Favourite?
>>
File: 1442643777438.jpg (3 MB, 527x7458) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1442643777438.jpg
3 MB, 527x7458
>>
>>683180868
Cheers, this thread needed a bit of fucked
>>
>>683180705
Well you fucking say some fucking true fucking shit.
>>
>>683180533
haha yeah. i've just never really had the need to. XD
>>
>>683180569
bumpidee bumpidoo
>>
>>683181036
Fuck? Shit just got fucking real.
>>
>>683181270
bumparino bumpipoo
>>
File: 1442645737659.jpg (3 MB, 614x8389) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1442645737659.jpg
3 MB, 614x8389
>>683181012
Agree, this thread needs more guts
>>
>>683181297
sure the fuck did. t(-_-t)
>>
>>683181443
bumperoni and cheese.
>>
>>683181447
You certainly delivered in that respect
>>
guts? >someone post some gut pics.. bc i cant.
>>
>>683181526
bumpadidopa Ive got another message for you
>>
>>683181623
kek not got the guts?
>>
>>683181818
bumpernickel bread.
alright msg away :)
>>
>>683181912
i saw the pic after i replied.
>>
>>683181988
bumpinupanddownarov
>>
>>683182202
bump to the lef!
bump it back now, ya.
one bump this time!
right bump lets stomp
left foor lets stomp
bump-bump real smooth.
>>
>>683180474
recs?
>>
>>683181988
What do you get when you guzzle down sweets?
>>
>>683182527
oh dear i have no clue XD
>>
>>683182425
thankyou for the ref, anon. *fist bump*
>>
>>683182740
*Fist bumps back*
>>
>>683182425
Bumpin in a bumper car, bumpin and a pumpin in a bumpadoodledoo
>>
>>683182858
you are absolutely bumptastc.
>>
>>683182486
You never tried RCs? I like RC cars but I hear RC helicopters can get you higher
>>
>>683182985
why does this remind me of>>683174858
>>683175114
and the whole CP ordeal that followed.
>>
>>683182957
Bumpism is a bumpy craft. But I feel I can bump with the best of them
>>
fucking bump threads.
>>
>>683183337
the best way to bump, is in a snuggy, at home, litening to music. thats a bump-friendly environment
>>
*waiting for these bumpers to bump the fuck somewhere else*
>>
>>683183259
Dunno. Why does it?
>>
>>683183766
.....idek.
>>
>>683183673
Be the change you want to see...
>>
>>683183965
I googled RC amd it just means Remote Control.
Am I just a total fucking retard and it means fucking Child Porn again.
>>
>>683161769
Fuck off, righty.
>>683163025
You've always been quite poor, I don't wanna fuckin' hear it.
>>683164488 (checked)
Only right before you an hero, Hitler.
>>683164604
Fucking nigger.
>>683165513
>Of all the faggots of the Earth, OP is the most majestic. Nothing can match his grace when giving blowies and taking it up the anus.
>>683168992
Fucking kek
>>683176693
Your boyfriend is already deep, faggot.
>>
bump.

i literally spent two minutes "selecting all the images with a store front" I lost count of how many i clicked until i could finally click verify.

fuck you, reCAPTCHA
>>
File: Bean.jpg (20 KB, 600x315) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Bean.jpg
20 KB, 600x315
Most fucked up fetish
>>
>>683165513
britfag.
>>
>>683184270
OP here, never given a blowjob.
Not against giving one though
I have always wondered what another guys cum tastes like.
>>
>>683184706
good question.
>>
>>683184303
kek, same. Using a fucking laptop with a shitty track pad is just cancer on stick.
>>
Everyone say hi to Marvin,
>>
>>683184465
Morgan Freeman isn't British...
>>
>>683184845
newfag?
>>
File: 1462635230569s.jpg (3 KB, 125x125) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1462635230569s.jpg
3 KB, 125x125
>>
>>683184782
You have experience in that regard I suspect
>>
>>683184937
>>683184845
yeah he's more than likely lurking rn.
>>
File: 1462664189058.jpg (23 KB, 640x960) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1462664189058.jpg
23 KB, 640x960
>>
>>683184927
the anon who postd that is.

he said favourite
>>
File: CP.gif (2 MB, 339x187) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
CP.gif
2 MB, 339x187
>>
Turn comments back on faggot
>>
>>683185092
I was that anon. Could be Canadian
But yeah, I am a Britfag
>>
>>683185156
Sure thing
>>
>>683185150
Think of the children!
No, stop thinking about them!
>>
>>683185283
what would you call a russian fag?
>>
>>683161323
Is that justin bonitz/amnaeon/hungry lights?
>>
>>683185660
A dick head. Why?
>>
>>683185723
AKA this guy.
>>
>>683185723
It is indeed. I love that motherfucker.
>>
>>683185723
>>683185816
This guy
>>
>>683185872
He's streaming right now, on youtube. You watching?
>>
>>683185816
I have more of those on my other computer.
>>
>>683185782
ouch. that stung.

haha jk. *bumps*
>>
>>683185974
Could you post some more, only so many times you can get off to 2 pictures of a guy.
>>
>>683185960
Nah, he's a prick, kek.
No I didn't know he was, thanks for letting me know. I will be shortly
>>
>>683185660
Lynched. Russians don't like the gays very much anon.
>>
>>683186088
I sense a hint of sarcasm
>>
>>683186201
i know that, fellow anon, i'm from Russia
>>
>>683186265
Not a single bit, I'm a bi fag, although I'm normally a bottom.

Have you seen that ass, why am I trying to justify this.
>>
>>683186411
*fist bumps* im a bit of a fagfag.
>>
>>683186411
kek, he has a great ass. Give me a minute I give you some more
>>
>>683164046
I have a wife and 3 beautiful children. Been married 4 years of wondrous sex. Just paid off my house and took out a loan for a new car in celebration of my new promotion. Everything is going so well. Too well. Please kill me conch, I want to start again. Maybe I fucked up.
>>
>>683185960
He is eating fucking fruit. The fuck? kek. Thanks anyway
>>
File: 1447231699293.png (384 KB, 768x720) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1447231699293.png
384 KB, 768x720
I went to college with him, I actually did a videi with him too. Here it is
https://youtu.be/KYjlnfNCof8
>>
>>683186796
He's probably going to start singing again in a bit.
>>
>>683166335
There's camel toe... and then there's this... that's a fucking moosknuckle
>>
>>683186765
this post should be framed and polished every fucking day.
>>
>>683186884
Shit, really?
Do you watch his videos?
>>
I kill people and i film.
You would like watch the videos?
>>
>>683164046
>>683186765
Oh dearest conch, why have you forgotten me?!
>>
File: Jussin 2.jpg (6 KB, 118x217) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Jussin 2.jpg
6 KB, 118x217
As promised
>>
File: Jussin 3.jpg (49 KB, 484x960) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Jussin 3.jpg
49 KB, 484x960
>>683187517
>>
File: Jussin.jpg (281 KB, 2048x1399) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Jussin.jpg
281 KB, 2048x1399
>>683187579
>>
>>683187333
Sure, if you are offering
>>
>>683187207
I did for a while. Mostly his music and I liked his covers of what does the fox say and started from the bottom. The he removed me out of the blue and deleted his channel. Literally forgot about him till I saw this post. He is super cool to hang with irl but he has this online persona that's really different from the guy I knew
>>
I forgot to take my prozac the past few days so I just took a double dose. Waiting for the nice feelings to commence...
>>
>>683187579
Nigga, you a man!
>>
>>683187719
I would imagine, he is streaming right now, just so you now.
I like his music, but I disagree with pretty much most of what he says though.
Regardless, he is a pretty good trap.
His new music is really good if your interested, Hunrgy Lights is his channel.
What a small world
>>
>>683187961
Have fun with those feelings
>>
>>683188105
Not me, but it is a man yes
>>
https://www.youtube.com/watch?v=_i9ETjbgJgc&ab_channel=HungryLights
>>
>>683186796
He's taking requests now, and he's stopped eating fruit.
>>
>>683188724
I know I am in it.
Banana apple!
>>
>>683188166
Yeah it is lol. I'll check it out. I'm not huge on nostalgia but I liked the guy I knew and if he's gotten more"strait edge" and internet famous I'm not sure i want to ruin good memories from college
>>
File: IDShot_540x540.jpg (71 KB, 540x540) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IDShot_540x540.jpg
71 KB, 540x540
Who likes this stuff?
>>
>>683189242
He is a tad bit of a dick, maybe.
But fuck it, his music is good
Thread replies: 272
Thread images: 52
Thread DB ID: 36120



Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.