Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | Blowjobs | Archived.Moe | 4Archive.org [Home]
4chan archive logo
evil dead thread
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 59
Thread images: 32
File: 0.jpg (544 KB, 1920x1080) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
0.jpg
544 KB, 1920x1080
evil dead thread

itt we worship the king, ash williams
>>
>>682819867
>>
File: 3.gif (989 KB, 245x135) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
3.gif
989 KB, 245x135
>>682820008
for those of you who missed it

ASH IS BACK

http://www.imdb.com/title/tt4189022/
>>
>>682820057

I'm so fucking here bro
>>
What is ash's name?
>>
>>682820184

>>682820193
welcome brother
>>
File: giphy (1).gif (2 MB, 540x304) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
giphy (1).gif
2 MB, 540x304
>>
>>682820193

Me and my buddies spent our teenage years obsessing over AOD, and repeating the lines. Little did I know all these years later, we weren't alone.

Hail to the king, and the s-mart ending was the best ending.
>>
>>682820298

>>682820274
you mean bruce campbell ?
>>
>>682819867
https://www.youtube.com/watch?v=XxYJmfjVwqA

hail ash williams
me and a good buddy are the number 1 ashtakus
>>
>>682820430
Me and friends do the same today that and lines from Jojo's bizarre adventure
>>
>>682820478
No i mean ash, what is his full name?
Too bad you will look it up
>>
>>682820664
Ashley Williams
>>
>>682820478

>>682820430
>>682820650
>>682820657
same here, bruce deserves our worship !

>>682820664
ashley?
>>
File: boomstick.gif (3 MB, 600x339) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
boomstick.gif
3 MB, 600x339
>>682820861
season 2 was confirmed, no date set yet though
>>
>>682821072
i was so excited when a friend told me there was a new series, i started watching it without any expectations, and oh man, IT'S FREAKING AWESOME

i love ash !
>>
also lucy lawless tits !
>>
only 5 ppl in here ?

you philistines
>>
Here's a pic from season 2
>>
>>682821741
oh man, i can't wait, any date announced yet ?
>>
>>682821888
September I think it's going to be longer too
>>
season 1 trailer

https://www.youtube.com/watch?v=H4F-tHxt-xk
>>
>>682820274
Ashley. Even that is funny.
>>
File: 11.gif (2 MB, 245x160) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
11.gif
2 MB, 245x160
>>682821970
shit is gonna be so awesome, thanks bro
>>
anyone remember this ?

https://www.youtube.com/watch?v=ALBMexTfCq0
>>
I only saw the S-mart ending. So I heard there was supposed to be an ending where he gets sent to the future, was thati ever filmed? What's the other ending?
>>
Looking forward to it, season 1 was great.
>>
>>682822085
Speaking of asses, that chick is so hot in the show, but we never see her without full make up, which worries me a bit...
>>
File: 12.gif (1 MB, 245x245) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
12.gif
1 MB, 245x245
>>682822330
i'd like to forget it tho
>>
>>682822535
i think we will
>>
>>682822535
Yeah wasn't there an ep where she was wearing leather leggins
>>
>>682822755
>>682822535
i already loved her in this ep
>>682818661
>>
>>682822345
>>
>>682822336
It's stupid.

>wizard in castle gives ash sleeping potion
>if he says the words just right and drinks a specific amount of potion, he should wake up back in his home time
>obviously he fucks this up
>sleeps too long, it appears as though civilization has collapsed, and there's no one left.

They put it on one of the releases, and it's fucking stupid.

https://www.youtube.com/watch?v=mHxw9-zg7ro
>>
>>
>>
>>682822154
>>
File: 4.gif (988 KB, 500x268) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
4.gif
988 KB, 500x268
>>
>>682822336
yeah in the directors cut or whatever. he over does the sleep thing and ends up in a post apocalyptic world. pretty funny that he fucks up again but i prefer the cliche im a bad ass shop s mart ending.

my cousins do the drinking game shot for shot with bruce in AoD. fuck that noise.
>>
>>682823757
>>
fuck all this cgi gore, oldschool shit was the best

you kids these days..
>>
File: 7.gif (2 MB, 540x304) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
7.gif
2 MB, 540x304
>>682819867
>>
File: 9.gif (852 KB, 400x217) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
9.gif
852 KB, 400x217
OP is now out of material
>>
"what kind of guy am i? am i a gun guy? a wrench guy? a chain guy?.....better get my rusty chain yo."

goddamn pablo grew on me. and the finale was so funny. "...and gas money." fuckin ash man, never disappoints.
>>
File: evil_ed.gif (2 MB, 360x172) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
evil_ed.gif
2 MB, 360x172
Did someone say Evil Ed?
>>
File: Evil Head.jpg (171 KB, 800x1132) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Evil Head.jpg
171 KB, 800x1132
Only other pic I have related.
>>
>>682824451
this a thousand times, ash never disappoints, great support cast too

i need to watch s1 again now
>>
>>682824107
yeah i miss the practical, but i was fine with what we got.
>>
>>682824708
yeah i think they went for a mix, some parts are cgi (and very good tbh), other parts are oldschool makeup, splatter and props

was a perfect mix imo
>>
>>682819867

HAIL TO THE KING BABY
>>
>tfw shotgun hookah
>>
>>682824824
yups. i was blown away by how they handled the mind fucking demon or whatever. guy was creepy as hell. "shoot first, think later." too funny.
>>
loved how all this shit started again.
>finds his weed in the necronomicon
>howd this get here?
>remembering
>ash smokin with some hot goth chick
>wanna hear some crazy shit?
>OH FUCK

i was laughing for like 5 minutes straight.
>>
>>682825690
yeah i was pleasantly surprised about the quality too, prob blew half their budget on that single episode
>>
>>682826186
kek yeah, great intro for series revival
>>
jewish chick seems hot too
>>
>>682825361
>hookah
>>
>>682826593
>also known as a Pneumatic Water Pipe
what's your beef stranger
>>
>>682826792
Thread replies: 59
Thread images: 32
Thread DB ID: 35160



Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

Navigation: /b/ - Random [Archive] | Search | [sexy] | 4Archive.org | [Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the content originated from them. If you need IP information for a Poster - you need to contact them. This website shows only archived content.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content you can contact me at [email protected] with that post and thread number and it will be removed as soon as possible.